וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: טל בנין החליט לחתוך את עלי חטיב בינואר

בעקבות היריקה על עידן ויצמן, המאמן חרץ את גורל הקשר עוד לפני ועדת המשמעת. ככל הנראה הקשר ישוחרר כבר בינואר

one

קשר מכבי נתניה עלי חטיב יסיים ככל הנראה את דרכו במועדון כבר בחודש ינואר הקרוב, וזאת לאחר שהמאמן טל בנין חרץ את גורלו בקבוצה עוד לפני ועדת המשמעת הפנימית הצפויה ולפני הדיון המשמעתי בהתאחדות שייערך ביום רביעי. כך אישרו לוואלה! ספורט גורמים בהנהלת המועדון.

כזכור, ההחלטה הגיעה יומיים לאחר התקרית המכוערת בה היה מעורב חטיב, שנקלט במצלמות הטלוויזיה יורק בפניו של בלם בני סכנין, עידן ויצמן. בעקבות האירוע, הורחק חטיב על ידי השופט לירן וקסברגר במחצית המשחק שנערך בעילוט (0:0). אתמול (ראשון) חטיב לא הורשה להתאמן והוא צפוי לספוג עונש כבד בבית הדין. למעשה, המשמעות היא שרוב הסיכויים שחטיב לא ילבש עוד את מדי נתניה.

בנין, שהביא את חטיב לנתניה מהפועל חיפה ונחשב לאחד מהאנשים הקרובים אליו, זעם מאוד על התקרית עם ויצמן וככל הנראה הוביל את המהלך לשחרורו. חטיב לא הורשה להתאמן עם הקבוצה גם היום, ולמעשה כבר קיבל את המסר כי הוא בדרך החוצה. בהנהלה צפויים להתייצב מאחורי החלטת המאמן ולשחרר את השחקן, שחתום לשנתיים וחצי נוספות במועדון.

גורם בהנהלה אמר לוואלה! ספורט: "צריך לקרות משהו מאוד דרמטי כדי שחטיב יישאר בנתניה. אנחנו קודם כל קבוצה של ערכים ואנחנו מתייצבים מאחורי ההחלטות של בנין. בכל מקרה, אם יהיה שחקן שישוחרר בינואר זה יהיה רק על דעת הצוות המקצועי".

טל בנין סירב לאשר את הידיעה ואמר: "את השיחות שלי אני עושה מול השחקנים ומול ההנהלה באופן אישי ולא דרך התקשורת".

עלי חטיב שחקן מכבי נתניה בכדורגל. ברני ארדוב
לא יחזור לשחק עוד בנתניה. חטיב/ברני ארדוב

חטיב התייחס אתמול לתקרית ואמר: "כל מדינת ישראל נגד עלי חטיב. לכל מגרש שאני מגיע שחקנים מקללים אותי ומתגרים בי. עשיתי רע למישהו? בסך הכל אני רוצה לבוא ולשחק כדורגל. אם עידן ויצמן גבר, שיבוא איתי למכונת אמת ויגיד שאני משקר. במהלך המשחק הוא אמר לי: 'לך תעזור לחמאס בעזה. אתה ערבי מסריח' וכשירדנו לחדר ההלבשה באתי אליו כמו גבר, חיבקתי אותו ורואים את בטלוויזיה, ואמרתי לו: 'אתה שחקן גדול ואני מכבד אותך, למה אתה מדבר אליי ככה?', ואז הוא אמר לי: 'כי אתה ערבי מלוכלך'. פה העצבים עלו לי לראש. עשיתי טעות, אבל לא יכולתי להתאפק".

"כל אחד היה מגיב כמו שאני הגבתי", המשיך השחקן, "לכל מקום שאני מגיע מחפשים את עלי חטיב ואני מתכוון להגיד את זה גם בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל. אני אשמח אם ישלחו אותי למכונת אמת. אני לא מפחד מכלום ותמיד אומר את האמת בפנים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
בעלי מכבי נתניה גיל לב. מגד גוזני
ביקש דחייה למוצאי שבת. לב/מגד גוזני

לעניין אחר. בעלי מכבי נתניה גיל לב שלח מכתב להתאחדות הכדורגל ולחברת צ'רלטון, המחזיקה בזכויות השידור של ליגת העל, בבקשה להזיז את שעת משחק הבית מול בית"ר ירושלים שנקבע ליום שבת בשעה 17:35 לשעה מאוחרת יותר, אחרי צאת השבת. לב כתב: "לשתי הקבוצות קיים מחנה אוהדים גדול, אשר שמירה על מסורת ישראל הינה נר לרגליו.

"המשחק שבנדון עשוי למשוך אליו קהל אוהדים רב ולמנף את הכדורגל הישראלי וזאת בין היתר על רקע פתיחתו של האצטדיון החדש בנתניה. מצער עד מאוד שבשל ההחלטה לקיים את המשחק בשעה שבנדון יימנע מאלפי אוהדים להגיע לאצטדיון ובה בעת אנו נאלץ לשאת בהוצאות שיטור ואבטחה אדירות מימדים כביכול המשחק משוחק מול אצטדיון מלא.

"אנו סבורים שמשחק כדוגמת המשחק שבנדון טומן בחובו פוטנציאל עצום, אשר הן צ'רלטון והן הקבוצו הנוטלות בו חלק בהחלט יכולות לממש בין בטווח הקצר ובין בטווח הארוך. לעניות דעתנו, קביעת המשחק בשעה שבנדון אינה לוקחת בחשבון את מכלול השיקולים ואת טובת האוהד - בין זה המעוניין לצפות במשחק באצטדיון ובין זה המעוניין לצפות במשחק בביתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully