וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלי חטיב: "כל מדינת ישראל נגדי. עשיתי רע למישהו?"

אחרי היריקה על עידן ויצמן, קשר נתניה נשמע נסער: "הוא אמר לי 'לך תעזור בעזה, ערבי מסריח', שיבוא איתי למכונת אמת"

one

הרוחות במכבי נתניה עדיין סוערות בעקבות התקרית המכוערת בה נראה אמש (שבת) עלי חטיב יורק לעברו של עידן ויצמן עם הירידה לחדר ההלבשה אחרי השריקה למחצית, במהלך התיקו 0:0 של נתניה מול בני סכנין.

השופט לירן וקסברגר הרחיק את הקשר במהלך ההפסקה והוא צפוי לעמוד לדין. בנתניה עדיין לא העמידו לדין את חטיב, אך כבר בימים הקרובים הוא יעמוד לוועדת משמעת פנימית. חטיב היה אמור לערוך שיחה עם בעלי מכבי נתניה, קובי בלדב, אך השיחה נדחתה ולפיכך הקשר לא הורשה להתאמן.

חטיב נשמע נסער מאוד בסיום האימון ואמר: "כל מדינת ישראל נגד עלי חטיב. לכל מגרש שאני מגיע שחקנים מקללים אותי ומתגרים בי. עשיתי רע למישהו? בסך הכל אני רוצה לבוא ולשחק כדורגל. אם עידן ויצמן גבר, שיבוא איתי למכונת אמת ויגיד שאני משקר. במהלך המשחק הוא אמר לי: 'לך תעזור לחמאס בעזה. אתה ערבי מסריח' וכשירדנו לחדר ההלבשה באתי אליו כמו גבר, חיבקתי אותו ורואים את בטלוויזיה, ואמרתי לו: 'אתה שחקן גדול ואני מכבד אותך, למה אתה מדבר אליי ככה?', ואז הוא אמר לי: 'כי אתה ערבי מלוכלך'. פה העצבים עלו לי לראש. עשיתי טעות, אבל לא יכולתי להתאפק".

עלי חטיב שחקן מכבי נתניה בכדורגל. ברני ארדוב
לא מפחד מכלום בבית הדין. חטיב/ברני ארדוב

"כל אחד היה מגיב כמו שאני הגבתי", המשיך השחקן, "לכל מקום שאני מגיע מחפשים את עלי חטיב ואני מתכוון להגיד את זה גם בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל. אני אשמח אם ישלחו אותי למכונת אמת. אני לא מפחד מכלום ותמיד אומר את האמת בפנים".

עידן ויצמן מסר בתגובה: "כל מי שמכיר אותי יודע שאלו שטויות. כדי לשמור על הכבוד של עלי חטיב, אני לא אגיד את כל מה שהוא אמר לי במהלך המשחק ובאמצע התקרית. לא יודע למה לא מראים את זה בטלוויזיה, אבל רגע לפני התקרית עלי נכנס בי ברגל בצורה חריפה מאוד".

שחקנים בסכנין התקשרו הבוקר לויצמן כדי לגבות אותו. אחד מהם אמר לוואלה! ספורט: "עידן גבר איתנו. קשה לנו להאמין שהוא דיבר ככה. הוא בטח לא קרא קריאות גזעניות".

ובחזרה לנתניה. לפני האימון שוחח עם נשיא הכבוד מוטל'ה שפיגלר עם השחקנים ושיבח אותם על ההקרבה במהלך המשחק שהסתיים ב-0:0: "גם ב-10 שחקנים עמדתם טוב וזה לא הורגש. תמשיכו כך, עשיתם עבודה יפה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully