וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "ברור לנו שנחטוף, ננסה למזער נזקים"

27.11.2012 / 7:35

בבירה יודעים שיעמדו לדין בעקבות אירועי המשחק מול חיפה וחוששים מאירוח מכבי ת"א ללא קהל ומכה כלכלית קשה

צילום ועריכה: דרור פיקלני

בבית"ר ירושלים קיבלו בהבנה את ההפסד למכבי חיפה אמש (שני), 2:1. מה שבאמת העסיק בסיום המשחק את אנשי המועדון היה הנזק הצפוי בעקבות האירועים שהתרחשו במהלכו. שופט המשחק מנשה משיח, ציין בדו"ח השיפוט שלו את המצת שנזרקה מהיציע ופגעה בראשו של הקוון לקראת תום המחצית הראשונה, את התפרצות אוהד הקבוצה לכר הדשא ואת העובדה ששקית גרעינים נזרקה למגרש. הקבוצה תקבל היום הזמנה לבית הדין והיא צפויה לספוג עונש כבד. כנגד בית"ר עומדים שני משחקים ללא קהל על תנאי, כאשר בשני המחזורים הבאים היא אמור לארח את מכבי תל אביב וקרית שמונה.

עוד במהלך המשחק אמרו בבית"ר: "זאת מכה. ברור לנו שאנחנו הולכים לחטוף, אבל ננסה למזער נזקים. גם אם נקבל את העונש במלואו, נבקש שהוא לא יכלול את המשחק מול מכבי תל אביב, כי זה אסון כלכלי שימוטט אותנו".

קו ההגנה של בית"ר בבית הדין יתייחס לתקנה החדשה, לפיה לא מענישים קבוצה בשל התנהגותו של אוהד בודד. מעבר לכך, הקבוצה תנסה להסביר את חשיבותו הכלכלית של קיום המשחק מול מכבי תל אביב עם קהל, גם במידה שהמשחק יקבע כרדיוס עבור הבית"רים.

אוהדי בית"ר ירושלים. מגד גוזני
לא יראו את המשחק מול מכבי תל אביב מהיציע? אוהדי בית"ר ירושלים/מגד גוזני

בבית"ר אמרו: "אנחנו נלחמים בשיניים ובונים על זה שנגד הפועל תל אביב, מכבי חיפה ומכבי תל אביב ההכנסות יהיו גדולות מהצפוי ונוכל לכסות את הגירעון ועכשיו הכל מתפוצץ לנו בפנים. נקווה שבית הדין יבין את המשמעות של משחק ללא קהל נגד מכבי".

המכה עליה מדברים בבית"ר היא שגם כך לקבוצה ישנו גירעון של כ-2.5 מיליון שקלים, בעקבות העובדה שעדיין אין לקבוצה ספונסר. במידה ויופעל עונש של שני משחקים ללא קהל, כולל מול מכבי תל אביב, תינזק בית"ר במיליון שקלים נוספים ובקבוצה מהבירה יודעים כי במצב כזה ובמידה שלא יהיה סיוע כלכלי של גורם חיצוני, היא תידרש על ידי בקרת התקציבים למכור או לשחרר לפחות שחקן אחד בינואר, על מנת להתמודד עם הגירעון ולשלם משכורות.

במהלך המשחק היו בטוחים במשטרה כי הזורק זוהה ובעקבות זאת נעצר אחד האוהדים. לאחר בדיקה מול מצלמות הבקרה התברר כי לא מדובר באוהד הזורק והוא שוחרר. המשטרה בדקה את כל מצלמות הבקרה ולא הצליחה לזהות את האוהד הזורק. היום יתקבל וידיאו של מצלמות נוספות ובמשטרה ימשיכו לנסות ולאתר את אותו אוהד.

אוהדי בית"ר ניסו כבר אמש לאתר את הזורק, אך איש מהם לא ידע מיהו: "נראה שמדובר בתייר, מהאוהדים האלה שבאים רק למשחקים גדולים ולא באמת איכפת להם שהם גורמים נזק. אם הוא ייתפס הוא יהיה מסכן". אגב, אוהדים שעמדו ליד האוהד הזורק אמרו: "הוא לא זרק את זה על הקוון, הוא קילל את יניב קטן במשך עשר שניות וניסה לזרוק עליו, כשקטן הלך להרים את הקרן". תשעה אוהדים נעצרו אתמול והם צפויים להרחקה מהמגרשים.

פרט לזורק המצת, נעצרו כתשעה אוהדים אחרים. האוהדים שנעצרו, הורחקו לשנתיים ויצטרכו להתייצב בתחנת המשטרה בזמן משחקי הקבוצה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים. מגד גוזני
מסרב להתרגש מההפסד. אלי כהן/מגד גוזני

והיה גם משחק כדורגל בטדי. המאמן אלי כהן אמר בסיום: "עם הסגל שיש למכבי חיפה, זה לגיטימי להפסיד לה. היה ברור שהיא תתפוצץ מתישהו וחבל שזה קרה נגדנו. אפשר לראות איזה שחקנים היא מעלה מהספסל כדי לראות את פערי התקציב והסגל. היה ברור שמתישהו מכבי חיפה תחזור לליגה ולאט לאט גם לצמרת".

במחצית המשחק אמר כהן לשחקנים: "אתם לא עושים מספיק תנועה, תברחו מהשמירות ותבואו לדריו פרננדס לקבל כדורים. תשחקו מהר. הם סוגרים אתכם ואתם משחקים להם לידיים, קבוצת צמרת צריכה לדעת לשחק גם מול קבוצות שסוגרות אותה". המאמן לא אהב את העובדה כי שחקני בית"ר לא החזירו לחיפה את כדור החוץ, לאחר שהירוקים הרחיקו אותו כדי לאפשר טיפול רפואי באוראל דגני, שנפצע לקראת הסיום. כהן מתכוון להעיר לשחקנים על כך: "היחסים בין המועדונים והקבוצות לא כאלה שצריכים להתנהג ככה", אמרו בקבוצה.

אגב, בצוות המקצועי לא אהבו ביקורת של אחד מעובדי המועדון על השוער אריאל הרוש ואמרו לו: "לא משנה מי אשם ואיך, כל מה שחזק כאן זה שכולם ביחד, בטוב וברע, זה מה שמבדיל אותנו מקבוצות אחרות, תפסיקו להתלחשש וללכלך על שחקנים, מי שלוקח עכשיו נקודות עוד יביא בעתיד, תהיו גאים במה שהשחקנים האלה עושים השנה".

מי שנראה מחוייך בסיום היה אלי טביב. ביציאה מחדר האח"מים בטדי מילמל טביב: "וואי וואי, אם זה היה נכנס", בהתייחסו לבעיטה של ערן לוי ברגע האחרון. טביב סירב להתייחס למו"מ על רכישת הקבוצה והסתפק ב"יהיה בסדר" לכל מי ששאל. היום צפויים עורכי דינו יורם זמיר ונועם פורר להגיש טיוטת הבנות ראשונה לישראל שלו, עורך דינו של ארקדי גאידמק ולנסות והתקדם לידי חתימה בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully