וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי חיפה ניצחה את בית"ר ירושלים 1:2

מערכת וואלה! ספורט

26.11.2012 / 22:50

הירוקים העניקו לבנאדו ניצחון ראשון משערים של מגרלשווילי (עצמי) ועזרא. מויאל רק צימק. מצת פגע בראשו של הקוון

one

אחרי שלושה משחקים ללא ניצחון, עונה קשה במיוחד שהובילה לפיטוריו של מאמן הקבוצה, ראובן עטר ומינויו של אריק בנאדו כמחליף, השיגה הערב (שני) מכבי חיפה ניצחון גדול בטדי, כשגברה על בית"ר ירושלים 1:2. עבור שחקניו של בנאדו היה זה ניצחון החוץ הראשון העונה, ושלוש הנקודות שהשיגו סוף סוף ירחיקו אותם מעט מהקו האדום, שהפך לאחרונה למוכר מאוד עבורם. הירוקים אמנם לא הרשימו מאוד גם הפעם, אבל הראו המון התלהבות ונחישות מול בית"ר, שמצידה היתה קצת עייפה וחסרת מעוף אחרי ארבעה ניצחונות מחמישה משחקים.

שחקני מכבי חיפה. מגד גוזני
נתנו מתנה למאמנם. חיפה חוגגת בטדי/מגד גוזני

אלא שעם כל הכבוד לניצחון עצמו של מכבי חיפה, על המשחק הזה העיב האירוע החמור שאירע סמוך למחצית, אז נזרק מצת בכיוונו של יניב קטן, ופגע בראשו של הקוון, עמיחי מוזס, שעמד לא רחוק ממנו. לאחר שהתברר שמוזס לא נפגע בצורה חמורה, החליט שופט המשחק, מנשה משיח להמשיך בהתמודדות, ללא ספק החלטה מפתיעה, אם לא הזויה. גם אם משיח לא רצה לפוצץ את המשחק, הרי שהמעשה לא זכה כמעט להתייחסות, ובליגה בה הקבוצות והשחקנים קוראים יומם וליל לאוהדים שלא להתנהג באלימות, אין ספק שמדובר במצב מוזר בו קוון נפגע, והמשחק נמשך כרגיל. עתה נותר לבדוק מה יהיו ההשלכות של המעשה עבור בית"ר ירושלים, במידה וזו אכן תעמוד על כך לדין, בעיקר נוכח העובדה שבאמתחתה שני משחקי רדיוס על תנאי.

הירוקים, שרצו לשמח את מאמנם החדש, פתחו בסערה, ולמרות שלא היו מדוייקים במיוחד, שלטו במגרש. בדקה ה-13 הלחץ שלהם תורגם לשער, כשכדור טוב של קטן מצא דווקא את הרגל של מגרלשווילי, שדחק לשערו שלו. המארחים הצליחו למצוא את השיוויון בדקה ה-37 מנגיחה של קובי מויאל לאחר יציאה גרועה של שראנוב, אבל שתי דקות לפני ההפסקה כבש חן עזרא בבעיטה מחוץ לרחבה שהורידה את האורחים ביתרון אל ההפסקה.

במחצית השניה ניסה אלי כהן להעיר מעט את שחקניו במטרה למצוא את שער השיוויון, ושתי הזדמנויות ענקיות של ערן לוי בשניות הסיום הפיחו תקווה באוהדים שבטדי, אבל זה לא הועיל לקבוצה מהבירה, שנחלה הפסד ראשון אחרי שישה משחקים. וחיפה? היא צריכה להיות מרוצה בעיקר מהלהט של שחקניה, שלא נראה מזה שבועות רבים, ואם בנאדו יצליח להוציא את התשוקה הזו משחקניו גם במשחקים הבאים, לא מן הנמנע שהירוקים יצליחו לצאת מהבור בו הם נמצאים. הדרבי במחזור הבא, מול הפועל חיפה המפורקת נראה כמו משחק אופטימלי עבורה להמשיך במומנטום.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
מאמן מכבי חיפה אריק בנאדו. מגד גוזני
התחיל ברגל ימין. בנאדו/מגד גוזני

מחצית ראשונה

דקה 1: מנשה משיח שרק לפתיחת המשחק בטדי הגועש.

דקה 7: גולסה הצליח להפתיע את הגנת בית"ר ופרץ לרחבה, אבל ניסה לכדרדר יותר מדי ואיבד את הכדור.

דקה 13: שער! גולסה הוציא מתפרצת נהדרת, אזולאי מצא את קטן באגף השמאלי וזה שלח כדור רוחב טוב בכיוונו של אזולאי, אבל מגרלשווילי דחק לשערו שלו, 0:1 למכבי חיפה.

דקה 25: הירוקים הורידו מעט הילוך, בעוד המארחים ממש התקשו לייצר מצבים בחלק של חיפה. משחק חלש של שתי הקבוצות עד עכשיו.

דקה 32: איזה מצב למכבי חיפה! יניב קטן שלח כדור מצויין לחן עזרא שהגיע מול הרוש שיצא אליו, אבל במקום להקפיץ בקלות מעל לשוער, שלח עזרא את הכדור לשמיים.

דקה 37: שער! טעות נוראית של שראנוב! השוער של מכבי חיפה יצא רע לכדור גובה וראה את קובי מויאל מתרומם נהדר ונגח לרשת, 1:1 בטדי.

דקה 43: שער! בית"ר רק חזרה למשחק ומיד חטפה שער שני. קטן מצא את חן עזרא, שהחל להתקדם ללא הפרעה, וירה כדור שטוח מחוץ לרחבה, אותו היה צריך הרוש לקלוט. 1:2 למכבי חיפה.

דקה 45: אירוע מכוער במיוחד, רגע לפני המחצית, כשיניב קטן בא להרים קרן, נזרק מצת מכיוון הקהל של בית"ר שפגע בראשו של הקוון, עמיחי מוזס, שנשכב על הדשא. המשחק הופסק לשתי דקות, ונמשך לאחר שהתברר שהקוון בסדר.

שחקני מכבי חיפה אדין צוצאליץ',  חן עזרא חוגגים. מגד גוזני
שער מצויין. עזרא עם צוצאליץ'/מגד גוזני

מחצית שניה

דקה 60: חן עזרא פרץ לכיוון הרחבה ושלח כדור טוב לאזולאי, שניסה לבעוט מזווית קשה, הרוש הדף היטב.

דקה 64: בית"ר סוף סוף התקרבה לשערה של חיפה, קריאף ניסה לשלוח כדור רוחב לבן שושן אבל שראנוב יצא טוב.

דקה 81: בעוד שתי הקבוצות לא מצליחות להגיע למצבים, אוהד שפרץ אל המגרש העיר מעט את המשחק, והצליח להגיע עד למרכז המגרש, לפני שתוקל בגליץ' על ידי אחד השוטרים.

דקה 91: איזו החמצה של עמאשה! שחקנה של חיפה קיבל את הכדור מול הרוש, עבר את השוער, אבל השתהה, והבעיטה החלשה שלו נעצרה על ידי שקוורץ.

דקה 93: האם זה השיוויון? לא! איזו בעיטה של ערן לוי! שחקנה של בית"ר שלח טיל אדיר מ-25 מטרים, הכדור שרק ליד הקורה של שראנוב אבל הלך החוצה, ומשיח שרק לסיום. איזו דרמה ענקית.

שחקן בית"ר ירושלים דריו פרננדס מול שחקן מכבי חיפה גוסטבו בוקולי. מגד גוזני
כמעט והצליחו לחזור בסיום. פרננדס מול בוקולי/מגד גוזני

הרכבים

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, שי חדד, דינו שקבורץ, מתן בראשי, חיים מגרלשווילי, קובי מויאל, אופיר קריאף (צחי אליחן, 75), דריו פרננדס, דומיניק גלאבינה (ערן לוי, 63), אבי ריקן (אלי דסה, 81), עמית בן שושן.

מכבי חיפה: בויאן שראנוב, אוראל דגני, אנדריי פיליאבסקי, אדין צוצאליץ', שמואל שיימן, אביחי ידין, גוסטבו בוקולי (לירוי צעירי, 68), אייל גולסה, חן עזרא, יניב קטן (עידן ורד, 85), שלומי אזולאי (ויאם עמאשה, 73).

שחקני בית"ר ירושלים, מכבי חיפה לפני המשחק בטדי. מגד גוזני
עכשיו זה נראה כמו בדיחה עצובה. שחקני בית"ר ומכבי חיפה נגד אלימות, לפני המשחק/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully