וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין הוראה מפורשת להפסיק המשחק, השופט פעל נכון"

יו"ר איגוד השופטים בן ציון סלמן גיבה את מנשה משיח על חידוש המשחק: "החלטה אינדיבידואלית". בית"ר צפויה לעונש כבד

one

המשחק בין בית"ר ירושלים למכבי חיפה (1:2 לירוקים) עמד בציפיות מבחינה מקצועית, אבל העיבה עליו תקרית מכוערת בדקה ה-45, כשהקוון עמיחי מוזס נפגע בראשו ממצת שנזרק מהיציע. החשוד בזריקה לא נתפס במצלמות האבטחה. מאוחר יותר פרץ אוהד של בית"ר אל הדשא, כשגם הפעולה הזו צפויה "לזכות" את הקבוצה בעונש.

בלם בית"ר ירושלים דומיניק גלאבינה מול שחקן מכבי חיפה אדין צוצאליץ'. מגד גוזני
חבל שמשחק כזה נהרס על ידי אירוע מכוער כל כך/מגד גוזני

השופט מנשה משיח בחר לחדש את המשחק לאחר שיחה קצרה עם מוזס, ושניות ספורות לאחר מכן שרק להפסקה. בהתאחדות לכדורגל מסרו כי כבר מחר (שלישי) יוגש כתב אישום נגד בית"ר ירושלים בגין התפרעות אוהדים. בנוסף, קיים סעיף העוסק בפגיעה בשופט המשחק, וייתכן שיוגש כתב אישום גם בגין הסעיף הזה, בנוסף, כאמור, לענישה על חדירת האוהד למגרש.

נגד בית"ר עומד עונש של שני משחקים ללא קהל על תנאי, כשצריך לזכור כי שני משחקיה הביתיים הבאים של הקבוצה יהיו מול מכבי תל אביב ונגד עירוני קרית שמונה. במשחק מול מ.ס. אשדוד מוקדם יותר השנה נזרקה אבוקה מהיציע, הקבוצה ספגה עונש של שני משחקים ללא קהל, שהומר ברדיוס ובענישה על תנאי. נראה שהעונש יופעל כעת, בנוסף לקנס גבוה.

כזכור, בעונת 2010/11 נפגע הקוון אורן בורנשטיין במשחק בין מ.ס. אשדוד להפועל באר שבע (3:3) סמוך לשריקת הסיום, המשחק הופסק ובאר שבע זכתה בניצחון טכני 0:3. ב-1982 פוצץ משחק בין שמשון תל אביב למכבי חיפה לאחר שעל הקוון דוד אסולין נזרק תפוח מהיציע. אז פסק בית הדין על ניצחון טכני לחיפה, אולם בערעור נקבע משחק חוזר, שהסתיים ללא שערים.

יו"ר האיגוד בן ציון סלמן אמר הערב לוואלה! ספורט: "ראיתי את האירוע ולאחר בחינה של הדברים, התמונה היא כזו: שופט המשחק הבחין במתרחש, שוחח עם הקוון ושאל אותו אם הוא יכול להמשיך. הקוון ענה בחיוב ולכן, במקרה הזה, המשחק היה צריך להימשך. אין הוראה מפורשת בתקנון שאוסרת זאת, השופט פעל נכון".

מצת נזרק על הקוון במשחק בין בית"ר ירושלים למכבי חיפה בטדי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully