וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור ליובין: "שמח בעיקר בשביל השחקנים האלה"

26.11.2012 / 22:01

מאמן גלבוע/גליל נשם לרווחה לאחר ניצחון בכורה מול נתניה. בית הלחמי לאחר הפסד הרצליה: "צריך לחשוב מה לא בסדר"

המחזור השביעי בליגת העל נמשך הערב (שני) עם שני משחקים נוספים. בני הרצליה, שהבטיחה רבות בתחילת העונה אחרי ששמרה על מאזן מושלם במשחקי ההכנה, שוב נראתה רע מאוד והובסה 91:76 על ידי האורחת מכבי ראשון לציון באולם היובל. הפועל גלבוע/גליל עליון רשמה סוף סוף ניצחון ראשון, לאחר שגברה דווקא על ברק נתניה הלוהטת בחוץ, 72:81.

ליאור ליובין, מאמן הפועל גלבוע גליל. אדריאן הרבשטיין
מתכנן לעשות שינויים למרות הניצחון. ליאור ליובין/אדריאן הרבשטיין

ליובין: "לא יודע אם הניצחון מספיק בשביל שלא נעשה שינויים"

זה לקח שבעה מחזורים והיה כרוך בלא מעט סבל, אך בסופו של דבר, אחרי שראתה את אליצור אשקלון מנצחת אמש את הפועל ירושלים, גם להפועל גלבוע/גליל יש ניצחון ראשון בליגת העל העונה, אחרי 72:81 על ברק נתניה. הצפוניים עשו זאת דווקא מול החבורה הלוהטת של דני פרנקו, שפתחה את העונה מצוין. ליאור ליובין: "שמח בעיקר בשביל השחקנים האלה, אבל אני לא יודע אם הניצחון הזה יספיק בשביל לא לעשות שינויים. אנחנו עובדים קשה כל השבוע ונמשיך לעבוד קשה".

מיטשל וואט, שהיה המצטיין בשורות גלבוע/גליל עם 21 נקודות, הוסיף : "סוף סוף ניצחנו, אנחנו מרגישים שהורדנו את הקוף מהגב. אני מקווה שעכשיו נעשה רצף של ניצחונות. אנחנו קבוצה צעירה ורוב השחקנים הגיעו השנה לקבוצה מקבוצות שרגילות בעיקר לנצח משחקים ולא רגילים ללחץ הזה של הרבה הפסדים, אבל אני חושב שליאור ליובין עושה עבודה טובה. הוא הסביר לנו איך להתמודד עם המצב שאליו נקלענו. כל השבוע אין צעקות באימונים ואין סדרות חינוך".

דני פרנקו אמר לאחר ההפסד: "לא היינו מרוכזים מהשנייה הראשונה והם היו עדיפים עלינו בכל היבט של המשחק. זה לא קשור לכדורסל מה שהיה היום. ריימר מורגן לא נכנס טוב למשחק כי היה לו בעיית עבירות כבר במחצית הראשונה.

יהוא אורלנד: "אני לא חושב שזה סימן למשבר. אנחנו נוכיח שאנחנו קבוצה טובה כבר מהשבוע הבא. לא עשינו עבודה טובה מההתחלה".

אריאל בית הלחמי מאמן בני הרצליה. ניב אהרונסון
יצטרך לעשות חושבים. אריאל בית הלחמי/ניב אהרונסון

בני הרצליה ספגה הפסד בית משפיל נוסף, לאחר שהובסה 76:91 על ידי מכבי ראשון לציון באולם היובל. שחקניו של אריאל בית הלחמי שוב הפגינו משחק חסר חשק ולא היוו יריב לאפי בירנבוים ושחקניו כבר מפתיחת המשחק.

המאמן המפסיד אריאל בית הלחמי התייחס לתצוגת הנפל בסיום: "אין לי מה לספר סיפורים, הייתה הופעה רעה מאוד שלנו בכל האספקטים. יש לנו הרבה על מה לחשוב אחרי המשחק הזה, לא יכול להיות שנראה בצורה כזאת. זה משחק שני רצוף שזה קורה, יש לנו בעיה, וזה לא הזמן לשלוף מה לעשות. אני אשב עם ההנהלה שלי, שאגב אני מתנצל בפניהם כי לא מגיע להם דבר כזה, ומקווה שנמצא פתרון למשבר הזה. שחקנים שיחקו רע מאוד ובלי אנרגיות, רע מאוד, מי שהיה צריך לשחק שיחק מבחינתי. לבד אני לא יכול לעשות יותר מדי. זה משחק ששולח אותך עמוק עמוק להסתכל מה לא בסדר. יש לי הנהלה מצוינת, נשב איתם, וכשנחליט מה לעשות, תדעו".

בן רייס אמר: "לא יודע מה לומר, במשך השבועיים האלה היו אימונים טובים, חשבנו שהייתה הכנה טובה. אין לי איך להסביר את איך ששיחקנו. צריך להרים את הראש, אין ברירה אלא להמשיך הלאה. אני לא יכול להצביע על דבר ספציפי, אנחנו נמצאים בפורמה לא טובה, וצריכים להיות אופטימיים. זו רק תחילת העונה, נקווה שנשתפר, צריך להתאמן אולי יותר קשה. אני רק מקווה שיהיה בסדר".

מאמן מכבי ראשון לציון אפי בירנבוים. ברני ארדוב
מאושר מהניצחון המרשים. אפי בירנבוים/ברני ארדוב

מאמן הקבוצה המנצחת אפי בירנבוים: "יצאנו מלוע של תותח. זה היה משחק בעייתי מאוד כי הרבה זמן לא שיחקנו. בנוסף, טיל נפל 200 מטר מאיתנו באמצע האימון. החבר'ה יצאו היום ונתנו הצגה ועדיין אנחנו לא מרוצים מהרבה מאוד דברים, לא רק מהחצי השני שהייתה נפילת מתח, שזה קורה. זה דבר די מוזר, אם היינו מנצחים את אשדוד היינו היום במקום השני. יש לנו הרבה על מה לעבוד, כי יש לנו הרבה חבר'ה צעירים שצריכים ללמוד מאימון לאימון. אנחנו מקבלים שחקנים חדשים שאף פעם לא שיחקו ביחד. אנחנו מתקנים כל הזמן, כולל את ג'וליאן רייט שלא רצינו לגעת בסגנון שלו בהתחלה שהוא הביא מה-NBA. אור סולומון כבר ותיק מאוד אצלנו, אני מצפה ממנו לא לעשות טעויות".

אור סולומון, שהיה טוב מאוד עם 15 נקודות: "באנו אחרי שני משחקים מאוד לא טובים, וידענו שאנחנו חייבים להרים את הרמה שלנו. אני שמח שזה עבד כמו שרצינו. אני לא חושב שזה היה ניצחון שבא בקלות, שמרנו על הפער מתחילת המשחק. בסוף זה קצת ירד, אבל בסך הכל עשינו עבודה טובה".

לזאריק ג'ונס, שקלע 16 נקודות במשחק, אמר: "לקחתי את הזמן שלי, לא כפיתי שום דבר, המאמנים דיברו איתי על לקחת את הזריקות שלי, ולמזלי היה לי משחק טוב.
אי אפשר להוריד שום דבר מהפועל תל אביב שהפסדנו להם, אני לא רוצה לומר שהמשחק מול מכבי השפיע עלינו. אני חש הקלה אחרי שנגמר המצב הבטחוני פה, כל ההנהלה השאירה אותנו רגועים. אני שמח שהדבר הזה נגמר".

אור סולומון שחקן מכבי ראשון לציון. קובי אליהו
עוד משחק טוב שלו. אור סולומון/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully