וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: רעננה חזרה לפסגה, רביעייה למכבי פתח תקוה

הקבוצה של תומר קשטן גברה על הפועל אשקלון המסכנה 1:3, המלאבסים עלו למקום השני אחרי 1:4 גדול באום אל פאחם

המחזור ה-11 בליגה הלאומית הגיע היום (שני) לסיומו עם ארבעה משחקים במספר. הפועל רעננה שבה לפסגה לאחר שניצחה בביתה 1:3 את הפועל אשקלון, סקציה נס ציונה ניצחה באותה תוצאה את הפועל בני לוד ומכבי פתח תקוה מחצה את מכבי אום אל פאחם עם 1:4 מרשים. במשחק שחתם את המחזור טיפסה הפועל פתח תקוה למקום הרביעי, אחרי 1:3 על הפועל ירושלים.

הפועל רעננה - הפועל אשקלון 1:3

הקבוצה של תומר קשטן שוב עקפה את נצרת עילית, שהשתלטה על הפסגה עם פתיחת המחזור ביום שישי. האורחת עלתה ליתרון מפתיע בדקה החמישית מרגליו של רותם שימול, אלא ששער עצמי של טל מכלוף (20) ושערים של קובי חסן (53) ומאמדו צ'יאם (75) סידרו לרעננה ניצחון ליגה שני ברציפות. בשבוע הבא תפגוש הקבוצה של קשטן קבוצת תחתית נוספת, הפעם בדמות הפועל כפר סבא המסובכת, לדרבי שרוני. אשקלון המסכנה עדיין מחפשת אחר ניצחון ראשון העונה.

מכבי אום אל פאחם - מכבי פתח תקוה 4:1

הקבוצה של משה סיני נראית פשוט מצוין בשבועות האחרונים, והערב היא רשמה ניצחון שלישי רצוף - ועוד איזה ניצחון. מרואן קבהא (23), עומר גולן (74), יוסי אופיר (81) ודני פרדה (86) כבשו למלאבסים, שעקפו את נצרת עילית ועלו למקום השני בטבלה. אחמד אגבריה רק הצליח להשוות זמנית (46), רון בן נחום עוד הספיק לקבל כרטיס אדום (81), ואום אל פאחם ממשיכה להציג חוסר יציבות משווע.

הפועל בני לוד - סקציה נס ציונה 3:1

אחרי חמישה משחקים רצופים ללא ניצחון - ארבעה מהם הסתיימו בהפסדים - סקציה נס ציונה סוף סוף אוגרת שלוש נקודות, פותחת פער של חמש נקודות מהקו האדום ומתקרבת מרחק נקודה אחד בלבד מבני לוד. גם במשחק הזה המפסידה עלתה ליתרון כבר דקה החמישית (ריף מסיקה), אלא שגם הפעם, עמית אזולאי (43), ניסים אסייג (45) ומאור זוהר (90) דאגו למהפך.

הפועל פתח תקוה - הפועל ירושלים 1:3

המלאבסים התאוששו אחרי ההפסד המאכזב להפועל כפר סבא בשבוע שעבר. איציק כהן עוד העלה את הפועל ירושלים ל-0:1 בדקה ה-26, אלא שבדקה ה-42 אלירן אוחנה הורחק והשאיר את האורחת בעשרה שחקנים, ומשם והלאה היתה רק קבוצה אחת על המגרש. שחר בלילטי חגג צמד (43, 51), רועי זכרי חתם, והפועל פתח תקוה מטפסת למקום הרביעי בטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully