וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: 0:0 מאכזב בין מכבי הרצליה להפועל ראשון לציון

תנאי מגרש קשים הובילו ל-90 דקות חלשות להחריד. יבנה הביסה 0:5 את הכח עמידר, 0:1 לנצרת עילית על כפר סבא

המצב הביטחוני סופסוף נרגע וקבוצות הליגה הלאומית חזרו לשחק כדורגל, לאחר מחזור מלא בביטולים ושבוע ללא אימונים סדירים לרובן. כמיטב המסורת, המחזור ה-12 גם הוא יפוצל לשני חלקים. היום (שישי) נערכו ארבעה משחקים וביום שני, ארבעה נוספים. במוקד משחקי היום, מכבי הרצליה סיימה ב-0:0 חלש מאוד מול הפועל ראשון לציון הדועכת, שמצידה עצרה רצף של שלושה הפסדים. במשחקים נוספים, הפועל כפר סבא ואלון מזרחי הפסידו 1:0 בחוץ מול נצרת עילית, בית"ר תל אביב רמלה הפסידה בבית 3:1 לאחי נצרת ואילו מכבי יבנה הביסה 0:5 את הכח עמידר רמת גן.

אורי זוזוט שחקן הפועל ראשון לציון. ברני ארדוב
תנאי מגרש בלתי אפשריים הקשו על ראשון לציון והרצליה/ברני ארדוב

מכבי הרצליה - הפועל ראשון לציון 0:0

איזה משחק חלש בהרצליה. שתי הקבוצות הגיעו בתקופה חלשה מאוד, בעיקר האורחים, שלפחות עצרו רצף של שלושה הפסדים. הרצליה, ללא ספק הקבוצה המשעממת של הליגה, סיימה משחק חמישי (!) העונה בתיקו מאופס ובסך הכל, תנאי המגרש הרעים מאוד באצטדיון שלה הובילו למשחק בלתי אפשרי עבור שתי הקבוצות ובעיקר עבור הצופים שהטריחו את עצמם אליו.

דקה 12: שי רביבו עם הזדמנות ראשונה טובה להרצליה, נגח ליד הקורה.

דקה 26: שי ביטון ניסה את מזלו עם בעיטה מחוץ לרחבה, שהלכה מעל למסגרת. המארחים שולטים קלות במשחק.

דקה 32: מור שקד דהר לאורך חצי מגרש והגיע לאחד על אחד, איבגי הציל את הרצליה מספיגה. מיד לאחר מכן, מאור אסור ניסה מחוץ לרחבה, אבל איבגי שוב היה במקום.

דקה 68: זוזוט קיבל את הכדור בתוך הרחבה, איבגי יצא היטב ועצר אותו.

דקה 83: שקד ניסה להכריע את המשחק עם מבצע יחיד, אבל הבעיטה שלו הלכה הרבה מעל למסגרת.

אלון מזרחי מנג'ר הפועל כפר סבא. דרור פיקלני
המצב של כפר סבא ממשיך להיות רע. מזרחי/דרור פיקלני

בית"ר תל אביב/רמלה - מכבי אחי נצרת 3:1

תל אביב/רמלה לא שיחקה במחזור שעבר, לאחר דחיית משחקה מול אשקלון וכנראה שהמנוחה לא עזרה לה יותר מדי, בעוד שהנצרתים התקרבו לצמרת הגבוהה עם הניצחון המצוין הזה. אבי יוסף עוד העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-34, אבל עוביידה אבו רביע, הכוכב הגדול של המשחק, הגיב עם השוויון תוך שתי דקות. אבו רביע גם השלים את המהפך בדקה ה-64 ושרון גורמזנו חתם כעבור שלוש דקות.

מכבי יבנה - הכח עמידר 0:5

למכבי יבנה אין בית, אבל היא עדיין ללא הפסדים ביתיים העונה, גם לאחר המחזור הזה. הקבוצה של יוסי זוזוט פשוט פירקה את הסגולים, במפגש הראשון בין הקבוצות אחרי 14 שנים. המארחת סיפקה קונצרט במחצית הראשונה. כבר אחרי שש דקות יניב אופיר הגביה משמאל ותימור אביטן התגנב לרחבה ונגח בקשת מעל השוער אריק ינקו. השני הגיע בדקה ה-13, הפעם עם אוראל אדרי, שהשתלט על כדור מדוד של שוקי נגר ובעט שטוח ברגל ימין משבעה מטרים, היישר לרשת. החגיגה נמשכה וכעבור ארבע דקות נוספות זה כבר הפך להשפלה, עם עוד כדור שילוב של אופיר ואביטן, כשהאחרון מגלגל לקורה ופנימה מול ינקו חסר האונים. שש דקות לסיום, אחרי שהכח שלטה ולא הגיעה למצבים, יבנה יצאה למתפרצת וכבשה את הרביעי. אדרי שלח את אורן ניסים והחלוץ הוותיק ירה פנימה מ-10 מטרים. בתוספת הזמן, דודו אברהם יצא למתפרצת ובישל לאדרי את השני שלו והחמישי של יבנה, כדי לחתום ניצחון ענק.

הפועל נצרת עילית - הפועל כפר סבא 0:1

נצרת עילית ממשיכה את העונה הנהדרת שלה והיא שוב במקום הראשון, לפחות עד השלמת המחזור ביום שני. מנגד, אלון מזרחי, שבשבוע שעבר השיג ניצחון ראשון כמנג'ר הפועל כפר סבא, שוב חווה הפסד והירוקים עדיין במצב רע מאוד, מתחת לקו האדום. איברהים בסיט כבש את השער היחיד במשחק, בדקה ה-69.

שחקני מכבי יבנה חוגגים. מגד גוזני
חגיגה גדולה של יבנה/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully