וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במילאן הודו בחיוך: "לא היה פנדל"

מילאן גברה 0:1 על יובנטוס בזכות פנדל שערורייתי, מאסימו אלגרי: "היה מאבק ענק". בופון: "הגיע לנו להפסיד, לא תפקדנו"

רוביניו שחקן מילאן. GettyImages
רוביניו שחקן מילאן/GettyImages

עונה לא פשוטה עוברת על מילאן, עונה מלאת אכזבות, אבל אתמול (ראשון) הרוסונרי העניקו לאוהדי הקבוצה רגעי נחת נדירים, עם ניצחון 0:1 על יובנטוס בקרב היוקרתי של איטליה. מילאן אומנם לא הפגינה יכולת מרשימה, וגם הנקודות הושגו בעיקר בגלל החלטה מעוררת מחלוקת לפנדל, אבל בקבוצה עדיין חגגו. למעשה, הנשיא סילביו ברלוסקוני לא הסתיר את השמחה שלו. "פנדל מפוקפק? לנצח ככה את יובנטוס זה אפילו יותר מתוק מבחינתי", אמר ברלוסקוני, "אני חושב שזו פעם ראשונה העונה שהשחקנים הבינו מה המשמעות של לשחק במילאן".

"זה היה מאבק ענק מבחינת השחקנים", הודה מאמן מילאן מאסימו אלגרי, "אפשרנו ליובנטוס לבעוט רק פעם אחת לשער, בזמן שלנו היו ארבע או חמש הזדמנויות כיבוש. התגוננו בצורה מאוד מאורגנת, ומגיע לחבר'ה הרבה קרדיט על זה. עבדנו כמו קבוצה".

ג'אנלואיג'י בופון שוער יובנטוס. רויטרס
"הייתה לנו שעה למצוא מענה, ולא הצלחנו לעשות את זה". בופון/רויטרס

למרות זאת, אלגרי יודע מה הכריע את המשחק: הפנדל שכנראה לא היה. "מהמקום שלי זה נראה בהתחלה כמו בעיטת עונשין", הודה מאמן מילאן, "אבל אחרי זה ראינו בהילוכים החוזרים שהשריקה לא הייתה נכונה". כמו כן, אלגרי התייחס לדיבורים על מחליפו: "מחמיא לי שההנהלה רוצה להביא את גווארדיולה כמחליף שלי, מאחר שהוא אחד המאמנים הטובים בעולם".

מנגד, ביובנטוס הודו שלא הגיע להם לנצח. דווקא אחרי הניצחון על צ'לסי בליגת האלופות, ודווקא אחרי האופטימיות של הגברת הזקנה, בקבוצה נרשמה אכזבה גדולה. "יובנטוס שיחקה את המשחקים הכי גרוע שלה העונה", הודה המנהל המקצועי בפה מרוטה, "גם הפנדל לא יכול לשמש כתירוץ. לא כבשנו כבר שני משחקים רצופים בליגה כי מפעילים עלינו הרבה לחץ ואנחנו לא מצליחים לפצח הגנות".

ג'יג'י בופון סיכם ואמר ש"הגיע לנו להפסיד. אומנם לא היה פנדל, אבל היה לנו מספיק זמן לחזור. הייתה לנו שעה למצוא מענה, ולא הצלחנו לעשות את זה". זה היה הפסד חוץ ראשון ליובנטוס אחרי שנה וחצי, כשהקודם היה בפארמה, 1:0, ב-15 במאי 2011. "לפעמים קשה לשים את האצבע על מה הוביל להפסד, אבל הפעם לא תפקדנו בהרבה אספקטים של המשחק", הודה בופון.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully