וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן ניצחה 0:1 את יובנטוס

האלופה קיוותה להגדיל את יתרונה בפסגה, אבל מילאן נלחמה וניצחה הודות לפנדל מפוקפק של רוביניו (31). תיקו לפיורנטינה

מילאן של העונה היא אולי קבוצת מרכז טבלה מאכזבת, אבל במהותה היא עדיין 'גרנדה מילאן'. הרוסונרי פגשו הערב (ראשון) את היריבה המושבעת יובנטוס ומנעו ממנה להגדיל את יתרונה בפסגה בזכות ניצחון 0:1 שהושג מפנדל מפוקפק למדי שהבקיע רוביניו. במוקד המשחקים המוקדמים עמדו ה-2:2 בין טורינו לפיורנטינה וה-0:1 של רומא בפסקארה. המחזור יינעל ביום שני, כשקליארי תארח את נאפולי ואינטר תצא למשחק חוץ אצל פארמה.

רוביניו שחקן מילאן. GettyImages
ותודה לשופט. רוביניו/GettyImages

מילאן - יובנטוס 0:1

עונה לא פשוטה עוברת על הרוסונרי, אבל גם בחושך הזה אפשר למצוא נקודות אור. אחת גדולה כזו הייתה הערב. אחרי ההעפלה לשמינית גמר ליגת האלופות, מילאן המשיכה במומנטום עם ניצחון יוקרתי על האלופה והמוליכה יובנטוס, שמצידה רשמה הפסד שני העונה - שניהם למילאנזיות (הקודם היה בבית מול אינטר). ההתלהבות של המארחים עשתה את העבודה בפתיחה, ואז הגיע השופט ניקולה ריצולי כדי לעזור והעניק פנדל שלא היה צריך להישרק. מאוריסיו איסלה לא נגע בידו ברחבה, אבל רוביניו הודה על המתנה וציין את שערו הראשון העונה. מילאן שמרה על היתרון בזכות משחק הקרבה של חוליית ההגנה וחגגה ניצחון ביתי ראשון על יובה מאז מאי 2010. עבור הביאנקונרי מדובר בהפסד חוץ ראשון מאז פארמה במאי 2011 (רצף של 26 משחקים)

מילאן פתחה מצוין. תחילה היה זה המגן הצעיר מאתיה דה שיליו שפרץ מהאגף ובעט כדור שטוח שחלף בסמוך לקורה בדקה הרביעית, ולאחר מכן רוביניו מצא את קווין פרינס בואטנג שנעצר אצל ג'יגי בופון בדקה ה-14. בדקה ה-31 קיבלה המארחת פנדל שלא היה ולא נברא. השופט ניקולה ריצולי טען שאיסלה נגע בכדור בידו והצביע על הנקודה הלבנה, למרות שהכדור פגע בגופו של הצ'יליאני ולא ביד המושטת. רוביניו אמר תודה וכבש את שער הבכורה שלו העונה.

המחצית השנייה החלה עם חילוף ביובנטוס כשאיסלה פינה את מקומו לסימונה פדואין, אבל למרות השליטה הברורה של הגברת הזקנה השוויון טרם הושג. בדקה ה-83 הגיעה מילאן למצב הטוב ביותר שלה, אבל כריסטיאן ספאטה הקולומביאני עמד על הקו ומנע מהבעיטה של ווצ'יניץ' לחדור פנימה. המונטנגרי סיכן את השער פעם נוספת בחלוף דקה, מרקו אמליה היה מוכן והדף לקרן. הגנת הרוסונרי החזיקה מעמד עד השריקה של ריצולי, והחגיגות הגדולות בסיום אמרו את הכל. ניצחון מוראלי אדיר עבור מסימילאנו אלגרי ושחקניו.

מריו יפס שחקן מילאן מול לאונרדו בונוצ'י שחקן יובנטוס. רויטרס
לא כל כך מהר. מריו יפס בעימות עם לאונרדו בונוצ'י/רויטרס

טורינו - פיורנטינה 2:2

הספרינט של הויולה במעלה הטבלה - חמישה ניצחונות ברציפות ושישה ניצחונות בשבעת המשחקים האחרונים - נעצר מעט דווקא אצל העולה החדשה, שהגיעה למשחק ממעמקי המקום ה-14. דווקא אלסיו צ'רצ'י, ששיחק בפיורנטינה בשנתיים האחרונות, כבש נגד האסקית בדקה ה-40 והעניק לטורינו יתרון שהחזיק מעמד דקות ארוכות לפני שהחלה הדרמה. בדקה ה-74 גונסאלו רודריגס השווה בפנדל, לפני שואלטר בירסה קבע 1:2 לטורינו כעבור שתי דקות. פיורנטינה סירבה לומר נואש ומוניר אל חמדאווי השווה ל-2:2 בדקה ה-84 וזו גם הייתה תוצאת הסיום.

פסקארה - רומא 1:0

הג'אלורוסי המשיכו להתאושש מההפסד בדרבי לפני שבועיים ונצמדו ליריבה העירונית לאציו עם ניצחון קטן, אך חשוב במזרח איטליה. מאתיה דסטרו ניצל הדיפה לא טובה של השוער המארח מאתיה פרין אחרי כדור חופשי, כדי לבעט מקרוב פנימה והשער שלו הספיק לרומא בשביל לעשות את הדרך מערבה עם ניצחון.


משחקים נוספים:

אטאלנטה - גנואה 1:0
לגנואה: אנדראה ברטולאצ'י (40)

סמפדוריה - בולוניה 0:1
לסמפדוריה: אנדראה פולי (61)

קייבו - סיינה 0:0

שחקן רומא, מתיאה דסטרו. Sandro Perozzi, AP
שער אחד שהספיק לשלוש נקודות. דסטרו/AP, Sandro Perozzi

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully