וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: לברקוזן נצמדה לשאלקה ופרנקפורט

גברה 1:2 על הופנהיים בחוץ וטיפסה ל-24 נקודות, כמו המדורגות 3 ו-4. פרייבורג שישית אחרי 0:3 מוחץ על שטוטגרט

המחזור ה-13 בבונדסליגה הגרמנית הגיע הערב לסיומו עם שלושה משחקים. במשחק שפתח את היום פרייבורג ניצחה את שטוטגרט 0:3 ובהמשך לברקוזן חזרה מהופנהיים עם 1:2, בעוד אוגסבורג ומנשנגלדבאך נפרדו ב-1:1.

שחקן פרייבורג, מקס קרוס. Michael Kienzler, GettyImages
פרייבורג וקרוס/GettyImages, Michael Kienzler

הופנהיים - לברקוזן 2:1

ניצחון רביעי החמשת המחזורים האחרונים הדביק את האורחים לפרנקפורט ושאלקה שמדורגות במקומות 3 ו-4 והמאבק על ליגת האלופות נראה מרתק. לארס בנדר (159 ודניאל קרבחאל (38) כבשו לאורחת לפני שפביאן ג'ונסון הצליח לצמק ולא יותר עבור הופנהיים בדקה ה-59.


פרייבורג - שטוטגרט 0:3

כ-22 אלף צופים חגגו ניצחון שני ברציפות של הקבוצה מהיער השחור והיא סופרת כבר ארבעה משחקים ללא הפסד ובריחה מרשימה מאזור הקו האדום. יאן רוזנטל כבש אחרי 22 דקות, הבלם הצ'כי פאבל קרמאש הכפיל בדקה ה-67 ומקס קרוס חתם בדקה ה-73. הניצחון של פרייבורג הקפיץ אותה מהמקום ה-11 עד המקום השישי, שלושה ימים שהיא מארחת את באיירן מינכן. שטוטגרט נותרה במקום ה-12, ארבע נקודות מעל הקו האדום.


אוגסבורג - בורוסיה מנשנגלדבאך 1:1

שתי הקבוצות כנראה סימו את המשחק מאוכזבות, כל אחת מסיבותיה שלה. סשה מולדרס כבש עבור אוגסבורג בדקה החמישית, פטריק הרמן השווה בדקה ה-85. האחרונה הטבלה הייתה מרוחקת דקות ספורות מניצחון שני העונה, אבל הסתפקה בתיקו. גלדבאך קייוותה לחזור ממשחק חוץ קל על הנייר עם שלוש נקודות, אבל לא הצליחה במשימה.

שחקן באייר לברקוזן, לארס בנדר. GettyImages
ניצחון רביעי בחמישה משחקים. בנדר ולברקוזן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully