וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: 0:5 לבאיירן על האנובר, 1:2 לדורטמונד במיינץ

שבוע לפני משחק העונה: הבווארים חגגו עם מספרת של מרטינס ושער של גומס, האלופה במקום השני אחרי ניצחון חוץ חשוב

שבוע לפני משחק העונה, נראה שטבלת הבונדסליגה מסתדרת. המוליכה הגאה באיירן מינכן מחצה 0:5 את האנובר המותשת והגדילה את יתרונה לתשע נקודות בפסגה, אלא שכעת מי שניצבת במקום השני היא האלופה דורטמונד, שחזרה עם 1:2 ממינץ ועקפה את שאלקה שבוע לפני שתקבל את פניה של באיירן. שאלקה עצמה הסתפקה ב-1:1 מול פרנקפורט הרביעית. אלמוג כהן נכנס בדקה ה-75, ב-0:0 של נירנברג מול גרויטר פירת. וולפסבורג סיימה ב-1:1 מול ורדר ברמן. במשחק שפתח את המחזור, דיסלדורף ניצחה בשישי 0:2 את המבורג.

פרנק ריברי שחקן באיירן מינכן (שמאל) עם תומאס מולר. רויטרס
עוד קונצרט. תומאס מולר עם פרנק ריברי/רויטרס

באיירן מינכן - האנובר 0:5

אחרי השבוע התקדימי בו לראשונה העונה רשמה שני משחקים רצופים ללא ניצחון, באיירן מינכן שבה למסלול עם ניצחון מרשים על האנובר העייפה, ששיחקה ביום חמישי בליגה האירופית ונדרשה להופיע שוב 48 שעות לאחר מכן. הבווארים לא התחשבו לרגע באורחים, וכבר בדקה הרביעית המשייך בנגיחה כדור קרן לעבר חאבי מרטינס, שבעט מספרת נהדרת משישה מטר ועוד ברגל שמאל פנימה. שער ראשון לשחקן שהגיע מבילבאו תמורת 40 מיליון יורו, ועוד איזה שער.

הבווארים הכפילו את היתרון בדקה ה-25 משער נהדר של טוני קרוס. פיליפ לאהם הגביה מאגף ימין, הקשר הגרמני בעט וולה נהדר מהאוויר מ-16 מטר לפינה הרחוקה וקבע 0:2. בדקה ה-37 כבשה באיירן את השלישי. כוכב הדרום חילצו כדור במחצית המגרש של האורחת, מנדז'וקיץ' מסר לתומאס מולר, שהכניס מסירת עומק לפרנק ריברי. הקשר הצרפתי בעט פנימה מ-14 מטר וקבע 0:3. ההתעללות נמשכה עם נגיחה לרשת של דנטה, שחגג גם הוא שער בכורה בדקה ה-63. שלוש דקות לאחר מכן נכנס למגרש מריו גומז, שאחרי 27 שניות בלבד מצא את הרשת וחגג לראשונה מאז הפציעה. האנובר יצאה בזול עם חמישה כדורים ברשת, באיירן לא יכולה להיות מוכנה יותר לקראת דורטמונד.

חאבי מרטינס שחקן באיירן מינכן (שני משמאל) חוגג עם תומאס מולר, בסטיאן שווינשטייגר. רויטרס
יופי של שער בכורה. חאבי מרטינס עם החברים/רויטרס

מיינץ - בורוסיה דורטמונד 2:1

הדאבליסטית הגרמנית הבטיחה באמצע השבוע את העפלתה לשמינית גמר ליגת האלופות כראש בית המוות, ועם חזרתה לליגה האריכה את רצף הניצחונות שלה בזירה המקומית לשלושה. המארחת עלתה ליתרון בדקה הרביעית כשמסירת עומק מצוינת של אלקין סוטו מצאה את מרקו קאליג'ורי, שבעט עם רגל שמאל טיל אדיר מ-16 מטר לחיבורים של רומן ויידנפלר, שנותר חסר אונים וזה 0:1 מפתיע. BVB מצאה את השוויון כבר בדקה ה-12 כשהגבהה של מרקו רויס הנהדר לעבר רוברט לבנדובסקי עברה את החלוץ הפולני, שספק נגע בכדור, ועברה גם את כריסטיאן וטקלו וחדרה פנימה, 1:1. השער נרשם לזכותו של לבנדובסקי. בדקה ה-43 הצליחה האלופה לעלות ליתרון כשמסירת עומק מצוינת של מריו גצה מצאה את לבנדובסקי. החלוץ הצליח להשתלט על הכדור ולהקפיץ אותו באומנות מעל וטקלו כדי לקבוע 1:2 ולחגוג צמד רביעי ברציפות. עד הסיום התוצאה לא השתנתה, ודורטמונד במקום השני.

רוברט לבנדובסקי שחקן דורטמונד (ימין) עם מריו גצה, מרקו רויס. AP
עברו משוכה לא פשוטה. רוברט לבנדובסקי והחברים/AP

שאלקה - פרנקפורט 1:1

העולה החדשה המפתיעה קיוותה להשיג ניצחון ראשון בגלזנקירשן מאז 1999, אבל הסתפקה בנקודה שהשאירה אותה צמודה לשאלקה במקומות 3-4. המארחת הפסידה בשניים משלושת המחזורים האחרונים, ועלתה ליתרון משער של קלאס יאן הונטלאר בדקה ה-11, אחרי בישול של לואיס הולטבי. אלא ששתי דקות לאחר מכן הגיעה התגובה של פרנקפורט, עם הגבהה של המגן הנפלא בסטיאן אוצ'יפקה לראשו של סטפן אייגנר שהשווה. אחרי מחצית ראשונה שקולה, שאלקה שלטה ללא עוררין לאחר ההפסקה, אבל ג'פרסון פרפאן והונטלאר החמיצו וקבוצתם איבדה את המקום השני.

קלאס יאן הונטלר שחקן שאלקה (שמאל) עם יוליאן דראקסלר. רויטרס
התחיל טוב, הסתיים פחות. קלאס יאן הונטלאר/רויטרס

משחקים נוספים

פורטונה דיסלדורף - המבורג 0:2
לפורטונה: רובי קרוזה (45), סטפן רייסינגר (63)

וולפסבורג - ורדר ברמן 1:1
לוולפסבורג: באס דוסט (64). לברמן: מרקו ארנאוטוביץ' (35)

גרויטר פירת - נירנברג 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully