וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: קאחה לבוראל ניצחה 79:90 את מלאגה

הבאסקים רשמו ניצחון ראשון תחת ז'אן טבק, על חשבון יריבת מכבי תל אביב ביורוליג. ריאל מושלמת לאחר ניצחון על קחאסול

המחזור התשיעי בליגה הספרדית נמשך היום (ראשון) עם משחקי הקבוצות הספרדיות אשר משתתפות ביורוליג. יריבת מכבי תל אביב בבית ב', שמוליכה למעשה את הבית, רשמה הפסד חוץ 90:79 לקאחה לבוראל. הבאסקים, שספגו תבוסה מהדהדת בסוף השבוע עם 82:45 משפיל מול ז'לגיריס, רשמו ניצחון ראשון תחת המאמן החדש ז'אן טבק, שבוע מאז פיטוריו המרעישים של דושקו איבנוביץ'.

הבאסקים פתחו טוב יותר את המשחק וסוף סוף הציגו התקפה טובה, כשברבע האחרון, אותו סיימו עם 17:24, סגרו למעשה את המשחק. מאצ'יי לאמפה בלט עם 17 נקודות ושבעה ריבאונדים. בראד אולסון הוסיף 14, פרננדו סן אמטריו 12 ואילו תומאס הרטל תרם 11 וחמישה אסיסטים. במלאגה מרכוס וויליאמס שוב היה הקלע הבולט עם 17 נקודות, קרונוסלאב סימון קלע 16 ופראן ואסקס 11. מלאגה מדורגת במקום התשיעי בלבד בליגה עם חמישה ניצחונות וארבע הפסדים.

* יובל נעימי לא קלע ב-9 דקות משחק, כאשר טריומף שלו גברה על ספרטק סנט פטרסבורג 62:64.

ז'אן טבק, חואן פלאסה. Nebojsa Parausic, GettyImages
ניצחון ראשון כמאמן קאחה לבוראל. ז'אן טבק/GettyImages, Nebojsa Parausic

ריאל מדריד שמרה על המאזן המושלם שלה בליגה הספרדית, לאחר ניצחון 63:71 על קחאסול במשחק חוץ בסביליה. הבלאנקוס, שהגיעו למשחק לאחר ההצגה ההתקפית הנהדרת מול חימקי, אותה הביסו 81:104 בסוף השבוע ביורוליג, רשמו רבע ראשון חלש ולא אופייני בסיומו פיגרו 14:6, אך התאוששו ברבע השני והשלישי וברבע האחרון רק שמרו על מרחק סביר מהמארחת. רודי פרנדדס שוב הוליך את סגנית האלופה עם 14 נקודות, ג'ייסי קארול ומרכוס סלוטר הוסיפו 10 כל אחד. בריאן אסבורי, אקס הפועל תל אביב וברק נתניה, בלט בשורות קחאסול עם 15 נקודות ושמונה ריבאונדים.

שחקן ריאל מדריד רודי פרננדס. קובי אליהו, קובי אליהו
מאזן מושלם בליגה הספרדית. רודי פרננדס/קובי אליהו, קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully