וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "שיחקנו טוב, אין לי תלונות לשחקנים"

מאמן א.א.ק לא התאכזב גם מההפסד 3:2 לאנורתוזיס במשחק הצמרת בקפריסין. רוני לוי: "עשינו לעצמנו את החיים קשים"

אחרי תום סאגת מועמדותו למכבי חיפה, נחת אתמול (שבת) רן בן שמעון לקרקע עם הפסד 3:2 לאנורתוזיס פמגוסטה של רוני לוי. המנצחת בדרבי המאמנים הישראלים הגדילה את יתרונה בפסגה לשש נקודות כשהיא עם 31 לעומת 25 של א.א.ק. גיא חיימוב פתח בשערה של א.א.ק והיה לו חלק בשניים מהשערים, בעוד ברק יצחקי נכנס כמחליף בדקה ה-81 בשורות אנורתוזיס ומשה אוחיון ישב על הספסל.

צפו בתקציר המשחק

זה היה משחק קשה מול קבוצה טובה מאוד", אמר רוני לוי בסיום. "אנחנו עשינו לעצמנו את החיים קשים, אבל ידענו שזה מה שיהיה. אנחנו בכושר טוב מאוד לפני המשחק מול אפואל, אבל היו דברים שאהבתי והיו דברים שלא אהבתי היום. התחלנו טוב וכבשנו, אבל אחר כך לא היינו טובים, לא שמרנו על הכדור ואיפשרו לא.א.ק להכתיב את הקצב ולכבוש פעמיים. אבל במחצית השנייה לחצנו יותר ולכן אני מרוצה. היה לנו חשוב להמשיך לנצח אבל נצטרך להמשיך לעבוד קשה לקראת המחזור הבא".

בצד המפסיד היה בן שמעון שאמר: "ברכות לאנורתוזיס, אם הם כבשו שלוש פעמים הגיע להם לנצח. אני רוצה לברך באופן אישי את רוני, שהוא חבר שלי. לא עשינו יותר מדי טעויות ולא הייתה סיבה שנספוג שלושה שערים, אבל שיחקנו כדורגל טוב ואני סומך על השחקנים שלי ב-100%. אנחנו עדיין בכושר טוב ונצטרך לעשות שינויים כדי לשמור עליו, אבל אין לי תלונות לשחקנים שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully