וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: 2:3 לאנורתוזיס ולוי על א.א.ק של בן שמעון

צפו בקבוצתו של רוני לוי מנצלת טעויות של חיימוב ושומרת על הפסגה. שיש בישל בניצחון בוורן, הפסד מביך לכיאל וסלטיק

הדרבי בין א.א.ק לרנקה לאנורתוזיס פמגוסטה, שהפך העונה גם לדרבי ישראלי, הסתיים הערב (שבת) עם ניצחון גדול 2:3 של אנורתוזיס ורוני לוי על קבוצתו של רן בן שמעון. בעקבות התוצאה, אנורתוזיס הגדילה את יתרונה בפסגה לשש נקודות כשהיא עם 31 לעומת 25 של א.א.ק. גיא חיימוב פתח בשערה של א.א.ק והיה לו חלק בשניים מהשערים, בעוד ברק יצחקי נכנס כמחליף בדקה ה-81 בשורות אנורתוזיס ומשה אוחיון ישב על הספסל.

ארבעה מחמשת השערים במשחק הצמרת הקפריסאי נפלו במחצית הראשונה. בדקה ה-12 חיימוב הדף על הקו ויאן רזק הצ'כי העלה את אנורתוזיס ליתרון. בדקה ה-30 הגיע השוויון של ההולנדי-מרוקני נאסיר מעשי, שנגח לרשת אחרי הגבהה של ג'ייסון דמטריו. תשע דקות לאחר מכן השלים אנטון פאליץ' את המהפך עבור א.א.ק, אבל בדקה ה-43 חיימוב ביצע טעות בהערכת ההגבהה של יאניס אוקאס, וברנקו איליץ' נגח מקרוב פנימה. השער המכריע הגיע בדקה ה-66, אחרי שטוני קאלבו ניצל טעות בהגנת א.א.ק והעניק לקבוצתו שלוש נקודות יקרות.

רוני לוי מאמן סטיאווה בוקרשט. רויטרס
הגדיל את יתרונו בפסגה. רוני לוי/רויטרס

* עוד בקפריסין: אוהד לויטה ויובל שפונגין השלימו 90 דקות בהרכבה של אומוניה ניקוסיה, שניצחה 2:4 את פאפוס.

* בירם כיאל שיחק 90 דקות וספג כרטיס צהוב בהפסד הביתי 1:0 של סלטיק לאינברנס. הירוקים-לבנים עדיין במקום הראשון עם 25 נקודות, אבל אין ספק שמדובר בהפסד מביך מאוד מול אינברנס, שהובסה במחזור לפני כן 5:1.

* בבלגיה, גל שיש (90 דקות) בישל את שער הניצחון ב-0:1 של ואסלנד בורן בחוץ על מכלן. מוחמד גדיר ישב על הספסל וברק בדש לא נכלל בסגל. שלומי ארבייטמן שיחק 17 דקות כמחליף בהפסד 1:0 של גנט לזולטה וארחם. דור מלול ישב על הספסל ולא שותף ואילו רועי דיין לא נכלל בסגל, כשקבוצתם בירסחוט הובסה 4:1 בידי האלופה אנדרלכט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully