וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוד רביבו: "טוב מאוד שלא סופרים אותנו"

25.11.2012 / 9:33

אחרי עוד ניצחון, קפטן מ.ס. אשדוד מכוון גבוה: "יש לנו קבוצה לצמרת, גם למירוץ האליפות. מקווה שננצח את הפועל בבית"

one

שבועיים לא פשוטים בכלל עברו על שחקני מ.ס. אשדוד, שנאלצו לקיים שגרת אימונים בזמן שהעיר שלהם הייתה נתונה תחת מתקפת טילים במהלך מבצע "עמוד ענן", שהסתיים רק ביום רביעי שעבר. למרות הקושי הרב ולאחר שמשפחות השחקנים ואנשי הקבוצה העבירו את השבוע שעבר בעיקר בממ"דים, הצליחו השחקנים של יוסי מזרחי להגיע מרוכזים לאצטדיון רמת גן ולצאת עם שלוש נקודות יקרות, אחרי ניצחון דחוק 0:1 נגד הפועל רמת גן. אשדוד מדורגת כעת במקום השני בטבלה ולזכותה משחק חסר נגד הפועל עכו, אותו היא תשלים במועד לא ידוע.

זה לא היה משחק גדול של האשדודים, שהצליחו לשמור על רשת נקייה בזכות יכולת יוצאת מן הכלל של השוער אופיר מרציאנו, שבסדרת הצלות מרשימות העניק לקבוצתו את מלוא הנקודות. בשבוע הבא מצפה לאשדוד קרב צמרת נגד הפועל תל אביב, אותו היא תארח באצטדיון הי"א.

אופיר מרציאנו שוער מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
יכולת נהדרת. מרציאנו/ברני ארדוב

"היה חשוב מאוד להשיג שלוש נקודות, במיוחד אחרי שבועיים בלי ניצחון", אמר הקפטן הוותיק דוד רביבו, "במחזור הקודם נגד הפועל חיפה, זרקנו שלוש נקודות לפח. אני חושב שבמחצית הראשונה שיחקנו יוצא מן הכלל והייתה ירידה במחצית השנייה".

למרות שאשדוד נמצאת בצמרת מאז פתיחת העונה, התחושה מסביב היא שאף אחד לא לוקח ברצינות את רביבו וחבריו: "טוב מאוד שלא סופרים אותנו, ככה אנחנו באים ועושים את העבודה. אנחנו לא מסתכלים על קבוצות אחרות אלא רק על עצמנו כרגע ומה שחשוב זה שנבוא וננצח גם הלאה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן מ.ס. אשדוד דוד רביבו. ברני ארדוב
עכשיו הוא רוצה ניצחון גם מול הפועל תל אביב. רביבו/ברני ארדוב

הקשר הוותיק, שהשלים הפעם 90 דקות מלאות לאחר שהוחלף בשלושת המשחקים הקודמים של הקבוצה, לא מהסס לצאת בהצהרות חד משמעיות: "יש לנו בהחלט קבוצה ששייכת לצמרת וגם למירוץ לאליפות. כרגע אנחנו רוצים לסיים את הסיבוב הראשון על הצד הטוב ביותר ולפתוח פער נקודות לקראת הסיבוב השני".

רביבו התייחס לקרב הצמרת המסקרן במחזור הקרוב נגד הפועל תל אביב: "המשחק הזה יהיה נגד קבוצה טובה יותר, שתשחק כנראה פחות טקטי מהפועל רמת גן, כך שהמשחק יהיה קצבי יותר ושונה מזה של אתמול. אני מקווה מאוד שבבית שלנו נבוא ונעשה תוצאה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully