וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מ.ס אשדוד ניצחה 0:1 את הפועל רמת גן

מערכת וואלה! ספורט

24.11.2012 / 19:55

הקבוצה מעיר הנמל חזרה למסלול הניצחונות בזכות שער של ישראל ראש בדקה ה-36. רמת גן נותרה מתחת לקו האדום

one

התסריט הזה כבר מוכר מאוד בקרב אנשי ואוהדי מ.ס אשדוד: הקבוצה מהדרום פותחת בצורה נהדרת את העונה ומסתמנת, לפחות בתחילתה, כמי שעשויה אפילו לרוץ לאליפות, אך עם הזמן הציפיות מתמוססות, יוסי מזרחי ושחקני מאבדים גובה ומסתפקים בעיקר במחמאות. ערב המשחק מול הפועל רמת גן, באשדוד חששו שהתרחיש הזה יחזור על עצמו, אך יצאו בסופו של דבר עם ניצחון 0:1 על הפועל רמת גן החלשה, ועלו לפחות זמנית לראשות הטבלה על חשבון שתי התל אביביות, עד שמכבי תל אביב ניצחה את עירוני רמת השרון.

ישראל ראש שחקן מ.ס. אשדוד לפני ישראל זגורי שחקן הפועל רמת גן. מגד גוזני
שער יקר ששווה ניצחון. ישראל ראש/מגד גוזני

אשדוד שבה למגרשים לאחר שבשבוע שעבר משחקה נדחה בשל מבצע "עמוד ענן", וחזרה לנצח לאחר שלפני שבועיים רשמה הפסד דרמטי ומאכזב 2:1 להפועל חיפה. כעת, מאזנה עומד על שבעה ניצחונות, תיקו אחד ושני הפסדים מתחילת העונה, מה שמקנה לה 22 נקודות ואת המקום הראשון, בהנחה שהפועל ומכבי תל אביב יפסידו לא יעפילו לראשות הטבלה על חשבונה.

ברמת גן, לעומת זאת, העניינים הולכים ומסתבכים. הקבוצה של פרדי דוד רשמה הפסד חמישי העונה ומצבה בתחתית נותר רע מאוד, כשהיא נמצאת במקום הלפני-אחרון בטבלה עם שבע נקודות בלבד, לפני סוגרת הטבלה הפועל חיפה. גם חזרתו של דויד מנגה מפציעה לא הועילה, כשהחלוץ לא היה מרוכז בקרבת השער והחמיץ כמה וכמה הזדמנויות.

אשדוד פתחה את המשחק בצורה מנומנמת מעט, אולי בעקבות האווירה המנומנמת לא פחות ביציעי אצטדיון רמת גן, אותו פקדו מאות אוהדים בודדים. יוסי מזרחי נאלץ לבצע חילוף כפוי בדקה ה-26, כשג'ואון אושאניווה נפצע ברגלו והוחלף ידי אדיר טובול, אך החולייה הקדמית המצוינת והמסוכנת של של המאמן הוותיק החלה לסכן את השער של ניר ארקין. אחרי בעיטה של מוראד אבו ענזה לקורה בדקה ה-32, דווקא הבלם ישראל ראש הבקיע את שער הניצחון ליוסי מזרחי, לאחר שעלה להתקפה בכדור קרן וכבש מקרוב לאחר ערבוביה ברחבה של רמת גן. שחקניו של פרדי דוד היו מסוכנים יותר במחצית השנייה אך הירבו להחמיץ.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
חאתם עבד אלחמיד, מ.ס אשדוד, דויד מנגה, הפועל רמת גן. מגד גוזני
חזר מפציעה אך לא מצא את הרשת. דויד מנגה/מגד גוזני

מהלך המשחק:

דקה 1: השופט דניאל בר נתן הוציא את המשחק לדרך.

דקה 9: ניר ביטון ניסה להפתיע את ניר ארקין עם בעיטה מחצי מגרש, אך הבעיטה לא הייתה מספיק מדויקת.

דקה 15: מנגה קיבל כדור כדור ברחבה של אשדוד ממסירה טובה של זנדברג, אך החלוץ ניסה להכניס את הרגל ולדחוק ללא הצלחה.

דקה 26: ג'ואון אושאניווה נפצע ברגלו ויוסי מזרחי נאלץ לבצע חילוף כפוי, כשאדיר טובול נכנס והחליף את המגן.

דקה 32: אשדוד מתקרבת לשער. אבו ענזה קיבל כדור מניר ביטון ובעט מזווית קשה, הכדור פגע בקורה והורחק.

דקה 35: גול! הבלם ישראל ראש עלה לעזרת ההתקפה בכדור קרן ובעט פנימה מחמישה מטרים אחרי בישול של יא יא פטי. 0:1 מוצדק לאשדוד ולפחות זמנית היא עולה לראשות הטבלה.

דקה 40: הפועל רמת גן חוזרת לתקוף ומנסה להשוות. ישראל זגורי חדר לרחבה ובעט מתשעה מטרים כדור חלש, מרציאנו לא התקשה לקלוט.

אוהדי הפועל רמת גן. מגד גוזני
מאות בודדים באצטדיון רמת גן/מגד גוזני

דקה 47: מנגה מסר כדור לא מדויק לבורגיץ', הכדור ניתז לעבר זנדברג, ששוב בעט החוצה מחוץ לרחבה.

דקה 66: שחקניו של פרדי דוד מעלים הילוך על מנת לנסות ולהשוות את התוצאה. מיכאל זנדברג הפעלתן העביר כדור למנגה, שבעט כדור מ-25 מטרים, אך מרציאנו הדף לקרן.

דקה 78: רמת גן ממשיכה להגיע להזדמנויות הבקעה אך לא מצליחה למצוא את הרשת. יוגב סן סימון הגביה כדור קרן מדויק לעבר בורגיץ', החלוץ בעט כדור מהרחבה שחלף על פני מרציאנו, אך יא יא פטי הרחיק את הכדור מקו השער.

שחקני מ.ס. אשדוד חוגגים. מגד גוזני
הם לא יוותרו על הצמרת כל כך מהר. שחקני אשדוד חוגגים/מגד גוזני

הפועל רמת גן: איתי ארקין, יוגב בן סימון, ברנאר אוננגה, טל חן, ארתור אטצזיאנוב, ג'יבריל סידיבה, עומר בוקסנבוים (אנטון ארחיפוב, 83), ישראל זגורי, מיכאל זנדברג (אופיר חמו, 76), דויד מנגה (קרלוס צ'קאנה, 72), מיראן בורגיץ'.

מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יא יא פטי, ישראל ראש, ג'ואון אושאניווה (אדיר טובול, 26), ניר ביטון, חאתם עבד אלחמיד, דוד רביבו, בן בוטבול (סאנדי ארצ'ון, 62), מוראד אבו ענזה, דימיטאר מקרייב (בנצי מושל, 85).

הפועל רמת גן בוואלה! ספורט

מ.ס אשדוד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully