וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריו גומז: "זה טירוף בשבילי לחזור לכבוש"

חלוץ באיירן חגג את הקאמבק והשער אחרי 27 שניות מול האנובר. קלופ על ה-1:2 של דורטמונד: "עברנו מבחן מנטלי"

הליגה הגרמנית מתחממת מאוד, אפילו לוהטת. המחזור ה-13, שנפתח אתמול (שישי) ונמשך היום, סיפק לנו ניצחונות של שתי היריבות הגדולות, באיירן מינכן ודורטמונד. הבווארים ניצחו 0:5 בבית את האנובר, בעוד האלופה חזרה ממשחק חוץ קשה במיינץ עם 1:2. בשבוע הבא, אחרי מחזור אמצע השבוע, ייפגשו השתיים באליאנץ ארינה וזה יהיה מרתק. שאלקה אכזבה מאוד וסיימה ב-1:1 ביתי מול פרנקפורט והשתיים ירדו מקום אחד בשל הניצחון של BVB.

מריו גומז שחקן באיירן מינכן. GettyImages
איזה קאמבק אדיר לליגה. גומז/GettyImages

מי שנשמע נרגש מאוד אחרי הניצחון של באיירן, ששמרה על יתרון של תשע נקודות בפסגה, היה חאבי מרטינס. הקשר הספרדי, שנרכש מאתלטיק בילבאו בקיץ תמורת 40 מיליון יורו, הצליח לכבוש את שער הבכורה שלו במדי הבווארים כבר בדקה הרביעית אחרי מספרת נהדרת.

"זה היה השער הראשון שלי בבאיירן וזה דבר מיוחד מאוד. אני מאושר מאוד", אמר מרטינס. יופ היינקס אמר: "מרטינס הראה למה קנינו אותו, אבל לכל הקבוצה היה משחק מצוין".

מריו גומז, שרשם דקות ראשונות בליגה העונה בעקבות פציעה, כבש 27 שניות לאחר שנכנס ואמר: "השער היה טירוף בשבילי כי השמחה פשוט הייתה גדולה מאוד וחזרתי להרגיש כמה חשוב הכדורגל. זה רגע גדול מאוד בשבילי. אני ממשיך לנסות לעשות כמיטב יכולתי. חשוב מאוד שנמשיך בסדרת הניצחונות ובכושר הזה עד חג המולד. יש לי אמונה שהמאמן עושה הכל לטובת הקבוצה".

קפטן באיירן פיליפ לאהם: "היה משחק טוב מאוד שלנו. פתחנו את המשחק עם לחץ מצוין. במחצית היה כבר 0:3 ואני מרגיש שאנחנו יכולים להיות מסופקים. ביום רביעי בפרייבורג אנחנו צריכים לשמור על המומנטום, אבל זה יהיה משחק חוץ קשה מאוד. בשנים האחרונות המשחקים בפרייבורג תמיד היו קשים מאוד. אנחנו חייבים להישאר מרוכזים".

יורגן קלופ מאמן דורטמונד. GettyImages
"היה משחק אינטנסיבי". קלופ/GettyImages

דורטמונד הצליחה לחזור מפיגור ל-1:2 מרשים מאוד, כשיורגן קלופ רושם ניצחון על האקסית שלו והקבוצה שלו משיגה ניצחון ליגה רביעי בחמישה משחקים. האלופה, שרשמה הצגת כדורגל נהדרת מול אייאקס בליגת האלופות בשבוע שעבר וניצחה 1:4 בבירת הולנד, עלתה למקום השני עם תשע נקודות.

"היה משחק אינטנסיבי מאוד, כמו שחשבנו שיהיה", אמר קלופ, "היה משחק תוסס ורצינו לעשות הכל כדי לנצח את היריבה, אבל זה היה קשה מאוד. נתנו להם להניע את הכדור קל מדי, אבל בהמשך התאוששנו ושיחקנו טוב יותר. אם היינו מצליחים לכבוש את השער השלישי זה היה מקל עלינו, אבל שיחקנו כדורגל פנטסטי וכבשנו שני שערים נהדרים. אנחנו מאושרים מהצורה בה הקבוצה עברה את המבחן המנטלי אחרי הניצחון הגדול בליגת האלופות ביום רביעי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully