וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה: שיא ישראלי נוסף לגל נבו

ההישגים של השחיינים הישראלים נמשכים: נבו קבע תוצאה נהדרת אך סיים חמישי ולא עלה על הפודיום. שיא אישי לגיא ברנע

השחיינים הישראלים ממשיכים בהישגיהם המצוינים באליפות אירופה בבריכות קצרות, שנערכת בימים אלו בעיר שאלטר בצרפת. לאחר שגיא ברנע זכה במדליית כסף במשחה ל-50 מטרים גב ואילו גל נבו זכה בשתי מדליות ארד משלו במשחים ל-200 ו-400 מטרים מעורב אישי, היום (שבת) אף אחד מהשחיינים הישראלים לא השיג מדלייה, אך חלקן קבעו שיאים אישיים וישראלים ראויים לציון.

גל נבו, שזכה כאמור כבר בשתי מדליות ארד במהלך האליפות, סיים במקום החמישי בגמר ה-200 מטרים בסגנון פרפר, כשקבע שיא ישראלי של 1:53.96 דקות. בכך, נבו היה לשחיין הישראלי הראשון שירד מ- 1:54.00. כבר בחצי הגמר הוא שבר את שיאו האישי, כאשר קבע תוצאה של 1:54:72 דקות באחד המקצים, שמהווים קיזוז של 77 מאיות משיאו האישי הקודם, שנקבע לפני שנה באליפות אירופה בפולין.

גל נבו שחיין ישראלי. קובי אליהו
הישג מצוין. גל נבו/קובי אליהו

ארבעה שחיינים נוספים לקחו חלק במקצים ל-100 מטרים גב במהלך היום. גיא ברנע, שכבר זכה במדליית כסף נהדרת באליפות, העפיל לגמר לאחר שעצר את השעון על 51.66 שניות. ברנע שיפר את שיאו האישי בארבע מאיות את שיאו שקבע לפני שנתיים באליפות העולם בדובאי. התוצאה שקבע הייתה השישית בטיבה מבין המשתתפים בגמר.

תומר זמיר התחרה במקצה השלישי מבין שישה מקצים, עצר את השעון על 54.49 וסיים במקום השישי. אלון מנדל זינק במקצה הרביעי ומדורג כעת במקום השביעי בשלב חצי הגמר, עם תוצאה של 53.72 שניות. גם דוד גמבורג השתתף במקצה השישי והאחרון שלו וסיים חמישי בתוצאה של 52.43.

גיא ברנע שחיין ישראלי. מגד גוזני
שיא אישי נוסף. גיא ברנע/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully