וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדליית כסף לגיא ברנע באליפות אירופה בבריכות קצרות

השחיין הישראלי קבע עוד שיא ישראלי עם 23.46 ש' ב-50 גב בבריכה בצרפת. עוד מדליית ארד לגל נבו, ב-400 מעורב אישי

גיא ברנע קטף הערב (שישי) מדליית כסף ב-50 מטרים גב באליפות אירופה בבריכות קצרות, הנערכת בצרפת. מדובר באחד ההישגים הטובים ביותר של השחיין שפיספס את המשחקים האולימפיים בלונדון. כבר במשחי המוקדמות בבוקר הוא קיצץ 46 מאיות משיאו הישראלי שנקבע לפני שנתיים בדובאי. במשחה הגמר הוא שיפר את השיא הזה במאית נוספת, עם 23.46 שניות, אית שעזרה לו להקדים את ולדימיר מורוזוב הרוסי שקבע 23.47 שניות, ולזכות לראשונה בקריירה שלו במדליית כסף באליפות אירופה כלשהי. ג'רמי סטראביו המקומי ניצח עם 23.28 שניות.

מי שלא העפיל לגמר הוא אלון מנדל, שסיים רק במקום ה-14 בחצי הגמר והשביעי במקצה שלו. מנדל קבע זמן של 24.49 שניות והיה רחוק 54 מאיות מהמקום שהוביל לשמיניית הגמר.

גיא ברנע שחיין ישראלי. רויטרס
שיפר את השיא עוד יותר בגמר. ברנע/רויטרס

גם גל נבו רשם עוד הישג נהדר אחרי שאמש השיג מדליית ארד במשחה ל-200 מטרים מעורב אישי, כששיחזר את ההישג גם במרחק הכפול, 400 מטרים מעורב אישי.

עבור נבו, שסיים חמישי את חצי הגמר והתקדם שני מקומות על מנת לעלות אל הפודיום, מדובר במדליית ארד שביעית בקריירה באליפויות אירופה השונות וכאמור, השנייה בתחרות הנוכחית. נבו סיים את הגמר בזמן של 4:04.80 דקות, שיפור של 46 מאיות את שיאו הישראלי ב-400 מעורב בבריכות קצרות, שנקבע לפני שנתיים באליפות העולם בדובאי. מי שניצח כהרגלו היה לאסלו צ'ה, ההונגרי הוותיק והמופלא, שקבע 4:00.99.

נבו פתח חלש ונע בין המקום החמישי לשישי, אלא שבאמצע המשחה הגיע השיפור והוא זינק קדימה, כדי להשיג את המדלייה. במקום השני זכה דויד וראצו, הונגרי גם הוא, עם 4:02.54.

גל נבו שחיין ישראלי. קובי אליהו
ארד שביעי לאוסף הנהדר שלו. נבו/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully