וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביברס נאתכו: "היסטוריה? הכי חשוב שסיימנו ראשונים"

קשרה של קאזאן לא מתרגש מעצם הניצחון על אינטר. אנדרה וילאש בואש דורש להעניש את לאציו על קריאות אנטישמיות

מנג'ר טוטנהאם, אנדרה וילאש בואש, דרש להעניש את לאציו על התנהגות אנטישמית של אוהדיה ב-0:0 בין הקבוצות בליגה האירופית. לפי הדיווחים, אוהדי הקבוצה הביתית צעקו "טוטנהאם יהודים" (Juden Tottenham) במהלך המחצית הראשונה. כזכור, עוד לפני המפגש התרחשה תקרית בין מחנות האוהדים של שתי הקבוצות בבר ברומא.

גם במשחק הקודם בין שתי הקבוצות בליגה האירופית, בספטמבר, אוהדי לאציו התנהגו בגזענות לעבר שלושה שחקני טוטנהאם - התנהגות שבגינה נקנס המועדון ב-32.5 אלף ליש"ט. וילאש בואש מקווה שגם הפעם הקבוצה האיטלקית תיענש. "צריך לחקור את הנושא", אמר המנג'ר במסיבת העיתונאים לאחר המשחק. "זה קרה בפעם שעברה וטופל במהירות. אם מה שדווח נכון, אופ"א חייבת לפעול". באופ"א יחכו לדוח השיפוט והמשקיף שיוגש היום (שישי).

מנג'ר טוטנהאם אנדרה וילאש בואש. Laurence Griffiths, GettyImages
מרוצה מהתוצאה, לא מההתנהגות של אוהדי לאציו. וילאש בואש/GettyImages, Laurence Griffiths

על המשחק עצמו אמר המנג'ר הפורטוגלי: "היה קשה, לאציו הפעילה עלינו לחץ גדול. התחלנו טוב, אבל לקראת סוף המחצית נעצרנו. לאציו היתה טובה מאוד, ואני חושב שהתוצאה הזו טובה לנו". אגב, וילאש בואש נשאל על פיטוריו של רוברטו די מתאו מצ'לסי - המאמן אותו החליף במשרה, ואמר: "בכדורגל כולם רוצים הכל כל הזמן, ובגלל זה דברים כאלה קורים ומפתיעים אותנו".

אחרי שהבטיחו את מקומן בשלב הנוקאאוט במחזור הקודם, רובין קאזאן ואינטר נפגשו והרוסים השאירו את הנקודות בבית עם 0:3 חלק. ביברס נאתכו פתח בהרכב, שיחק 90 דקות וגם בישל את השער השני לסולומון רונדו, שסיים עם צמד, כשקראנדיס כבש שער מוקדם אחרי שתי דקות בלבד.

"אני לא חושב שהשער המוקדם השפיע", סיפר ביברס נאתכו בסיום. "בכל מקרה, במחצית הראשונה לא הלכנו על משחק הגנתי, אבל במחצית השנייה ניסינו לשמור על התוצאה". הקשר נשאל מה דעתו על ההיסטוריה שעשתה קבוצתו עם הניצחון המרשים, אבל נאתכו נותר מאופק, והשיב: "הדבר הכי חשוב זה שניצחנו וסיימנו במקום הראשון בבית".

ביברס נאתכו שחקן רובין קאזאן חוגג. GettyImages
"בכדורגל מחשיבים את הנקודות שאתה משיג, ולא איך שאתה משחק או מי טובה יותר". ביברס נאתכו/GettyImages

בהמשך נאתכו נשאל על דבריו של אנדראה סטרמאצ'יוני, מאמנה של אינטר, שסיפר כי הוא אהב את המשחק של קבוצתו עד הדקה ה-79, ולדעתו לאחר מכן רובין הייתה טובה יותר. "בכדורגל מחשיבים את הנקודות שאתה משיג, ולא איך שאתה משחק או מי טובה יותר".

סטרמאצ'יני עצמו אמר: "כרגע זה לא מרגיז אותי להפסיד בדרך הזו. לקחנו את היוזמה במשך 70 דקות במגרש קשה נגד קבוצה חזקה מאוד. ספגנו את השערים עם ההתחלה ועם הסיום. הצבנו קבוצה צעירה והענקנו הופעות בכורה לתשעה שחקני נוער שלנו, מה שמוכיח שהאקדמיה שלנו פורייה וזה שולח מסר טוב לכל הכדורגל האיטלקי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully