וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ריאל נקמה בחימקי ועלתה לראש בית א'

הבלאנקוס גמלו לרוסים על ההפסד במפגש הקודם עם 81:104. ז'לגיריס השפילה את קאחה לבוראל 45:82, פאו ניצחה בקאנטו

אימג'בנק GettyImages

צפו בניצחון הדרמטי של פנאתינייקוס על קאנטו

במקביל למשחקה של מכבי תל אביב, המחזור השביעי ביורוליג הציג מספר משחקים מסקרנים. ז'לגיריס קובנה השפילה את קאחה לבוראל 45:82, במשחק הראשון של הבאסקים ללא דושאן איבנוביץ'. בשיקטאש התגברה על באמברג, 72:83. פנאתינייקוס התארחה אצל קאנטו ויצאה משם עם ניצחון דחוק, 69:71, למרות יום נהדר של אלכס טיוס עם 18 נקודות. ריאל מדריד נקמה בחימקי מוסקבה על ההפסד במפגש הקודם, ועם 81:104 הבלאנקוס התבססו בראש בית א'.

ויטניס ליפקביצ'יוס שחקן ז'לגיריס קובנה מול פרננדו סן אמטריו שחקן קאחה לבוראל. Robertas Dackus, GettyImages
פרננדו סן אמטריו חסר אונים מול ויטניס ליפקביצ'יוס/GettyImages, Robertas Dackus

בית א'

קאנטו - פנאתינייקוס 71:69

האיטלקים ניסו לתרגם את היכולת הטובה לניצחון גם מול פנאתינייקוס, אבל היוונים עשו זאת במשחק חוץ צמוד לכל אורכו ועלו למאזן 3:4 ביורוליג. עם הניצחון הבטיחו הירוקים גם מקום בטופ-16. 18 נקודות ומשחק מצוין של אלכס טיוס לא עזרו לקאנטו, בטח מול יום משוגע של מייקל בראמוס, עם 7 מ-9 מחוץ לקשת ו-21 נקודות ב-25 דקות. בראמוס גם קלע את השלשה החשובה במשחק, שכהרשית 48 שניות לסיום וקבע 68:71. ג'ונתן טאבו רק צימק, והתכבד בהחטאת שלשה עם הבאזר. פנאתינייקוס חיפתה על משחק מבולגן (22 איבודים) עם יום נהדר מתחת לסלים - 39 ריבאונדים לעומת 22 של קאנטו.

ריאל מדריד - חימקי מוסקבה 81:104

מפגש צמרת בין שתי מוליכות הבית נערך במדריד, והספרדים ניסו לשכוח בו את המפלה מול פנאתינייקוס במחזור הקודם ולנקום ברוסים על ההפסד במפגש הקודם, 86:85. ריאל הצליחה, ובגדול. חימקי הגיעה למשחק עם רצף של שלושה ניצחונות רצופים, וקיבלה על הראש את רודי פרננדס ביום מצוין - 23 נקודות ב-17 דקות. מוניה סרג'י תרם לרוסים 19 משלו, אבל נתקל ביום מטורף של ריאל - 70 אחוז בזריקות ל-2. המחצית השנייה היתה בשליטה בלעדית של הבלאנקוס, עם רבע שלישי מוחץ של 19:33, כל הדרך למקום הראשון בבית.

זוראן פלאניניץ' שחקן חימקי מוסקבה רודי פרננדס שחקן ריאל מדריד. Emilio Cobos, GettyImages
רודי פרננדס מריאל מדריד מפריע לזוראן פלאניניץ'/GettyImages, Emilio Cobos

בית ג'

ז'לגיריס קובנה - קאחה לבוראל 45:82

ז'לגיריס התאוששה מהפסד הבכורה במפעל בשבוע שעבר, ופירקה את הבאסקים במשחקם הראשון ללא דושקו איבנוביץ'. קאחה לבוראל המשיכה את שרשרת ההפסדים גם עם המאמן ז'אן טבק, ועשתה זאת בסטייל. רק 24 נקודות במחצית קלעו האורחים, ולא היוו יריב בשום שלב של הערב. הליטאים שלטו הרמטית מתחת לשני הסלים, ונהנו מיתרון ריבאונד של 23:49. מרקו פופוביץ' בלט בשורות ז'לגיריס, עם 19 נקודות. אנדרס נוצ'יוני תרם 10 לצד המובס.

מאיק זירבס שחקן בשיקטאש. Salih Zeki Sayar, GettyImages
מאיק זירבס לא מתקשה בים של באמברג/GettyImages, Salih Zeki Sayar

בית ד'

בשיקטאש - באמברג 72:83

שתי הקבוצות הגיעו לקרב עם שאיפות טופ-16, והטורקים הראו שהם רצו יותר. אחרי מחצית ראשונה שקולה ויתרון גרמני בסיומה (36:42), בשיקטאש התפוצצה עם רבע שלישי של 12:26 וגמרה את הסיפור של המשחק. פטריק כריסטופר קלע 20 לטורקים והוריד שבעה ריבאונדים, אנטון גאבל תרם 21 לגרמנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully