וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפה: "בכל עבירה שלי, חושבים שהרגתי מישהו"

בלמה של ריאל מדריד יוצא נגד התדמית השלילית שיצאה לו ומתייחס לעתיד רונאלדו: "טוב שהוא יסיים את הקריירה בריאל"

ריאל מדריד אמנם עם רגל וחצי בשלב שמינית גמר ליגת האלופות, אבל לבלאנקוס מחכה משחק קשה הערב (רביעי, 21:45, שידור ישיר בספורט 5 ו-5HD) נגד מנצ'סטר סיטי, שנלחמת על חייה כדי להמשיך בטורניר. מי שהתראיין לקראת המשחק הוא פפה, שהתייחס בין השאר לעתידו של כריסטיאנו רונאלדו בקבוצה.

"עבור הרבה מאוד אנשים, כריסטיאנו הוא הטוב בעולם", אמר הבלם בראיון ל'אס'. "זה עזר לנו לזכות בתארים. יש כל מיני ספקות ואמירות שהוא בחור רע. הוא בסדר, הוא שמח. הוא עושה עבודה טובה ומראה עד כמה הוא שחקן טוב".

שחקן ריאל מדריד, פפה. Jasper Juinen, GettyImages
סתם תדמית שנוצרה לו? פפה/GettyImages, Jasper Juinen

באשר לדיווחים על כך שחברו לא ימשיך בעונה הבאה, אמר פפה: "זה עניין שלו. רק הוא והסוכן שלו יודעים לגבי העתיד. כחבר אני מקווה שזה יימשך כמה שיותר. מדריד צריכה לקבל החלטה אם היא מאריכה את החוזה שלו. אני חושב שטוב שכריסטיאנו יסיים את הקריירה שלו בריאל מדריד, אבל רק הוא יכול לענות על השאלה הזו".

פפה נשאל גם על התדמית השלילית שנוצרה לו כשחקן ברוטלי, ואמר על כך: "בהרבה משחקים, אולי 70 אחוז, אני בכלל לא עושה עבירות. בכל פעם שאני עושה עבירה חושבים שהרגתי מישהו. הרבה פעמים זה לא הוגן. בכל מקרה, אני כאן כדי להגן על החולצה של מדריד באופן הכי טוב שאפשר".

שחקן ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו. GettyImages
יסיים את הקריירה בריאל? כרגע זה לא נראה כאופציה ממשית. רונאלדו/GettyImages

לקראת העימות עם סיטי, מוסיף פפה: "זו קבוצה עם שחקנים נהדרים. נצטרך לעבוד במשך 90 דקות כדי להשיג ניצחון. יש לנו את היכולת לחזור עם ניצחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully