וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברטו מאנצ'יני: "מגיע לרונאלדו לזכות בכדור הזהב"

מנצ'סטר סיטי מחכה לריאל מדריד, רוברטו מאנצ'יני מחמיא: "כדי לעצור את רונאלדו צריך לקרוא למשטרה" (ד', 21:45, ספ' 5)

המחזור החמישי בליגת האלופות יינעל מחר (רביעי) עם שלל משחקים מסקרנים בבתים א' עד ד'. במרכז יעמוד, איך לא, מפגש הענקיות בין אלופות אנגליה וספרד, כשמנצ'סטר סיטי, שמנסה להימנע מהדחה מוקדמת, תארח את ריאל מדריד. במשחק נוסף במה נחשב לבית המוות, תארח דורטמונד המוליכה את אייאקס. מילאן תתארח אצל אנדרלכט, ארסנל את מונפלייה, שאלקה את אולימפיאקוס. כמו כן, פורטו תארח את דינמו זאגרב, דינמו קייב את פ.ס.ז' וזניט את מלאגה.

רוברטו מאנצ'יני מנג'ר מנצ'סטר סיטי. רויטרס
סיכוי קלוש ביותר לקבוצתו. מאנצ'יני/רויטרס

בית א'

פורטו - דינמו זאגרב (21:45)

הפורטוגלים מוליכים בבטחה את בית א' עם שלושה ניצחונות ותוצאת תיקו אחת, ולמעשה כבר הבטיחו את עלייתם לשלב הבא בשבוע שעבר, והיו הראשונים לעשות זאת יחד עם מלאגה, למרות תיקו 0:0 בקייב מול דינמו. במפגש הקודם בין הקבוצות הפורטוגלים לא התקשו לנצח 0:2 בזאגרב, משערים של לוצ'ו גונסאלס וסטיבן דפור, במה שהיה ההפסד הראשון של מאמן פורטו אנטה צ'צ'יץ' לאחר רצף של 33 משחקים ללא הפסד. אלא שהמאזן של זאגרב של הקרואטים בליגת האלופות הרבה פחות מחמיא, והם עומדים על רצף של עשרה הפסדים רצופים במשחקיהן בליגת האלופות. פורטו, שמחפשת ניצחון 150 באירופה, תחסר את הבלם אמידיו רפאל, שחזר רק לאחרונה מפציעה. זאגרב אף היא תגיע ל"אסטדיו דה דרגאו" עם רשימת פצועים לא קטנה, כשאריאן אדמי, מתאו קובאצ'יץ' ואנטה רוקאבינה ייעדרו בשל פציעות.

דינמו קייב - פריס סן ז'רמן (21:45)

קבוצת המיליונים של קרלו אנצ'לוטי זקוקה לנקודה אחת בלבד על מנת להבטיח את העפלתה לשלב הבא, אך היא תיאלץ לצלוח את המשימה גם ללא מספר שחקני מפתח. שחקן הכנף המצוין ג'רמי מנז כלל לא המריא לאוקראינה, כמו גם כריסטוף ג'לה, כמו גם קווין גאמיירו, טיאגו מוטה ומתיו בודמר. מי שדווקא יחזור למגרשים בקול תרועה רמה הוא זלאטן איברהימוביץ', ששב מהשעייה וישחק לראושנה מאז הרביעייה המדהימה שכללה את המספרת הבלתי נשכחת במדי שוודיה נבחרתו, מול אנגליה. אך הקבוצה של אולג בלוחין, שעוד לא אמרה את המילה האחרונה וסיכוייה התיאורטיים להעפלה עדיין קייימים, לא תוותר כל כך מהר. קייב טרם נוצחה בביתה העונה בליגת האלופות, אך אם תעשה כן מול הפריסאים, הם יודחו סופית ורשמית.

חאמס רודריגס שחקן פורטו. רויטרס
יהיה מעניין לראות אותו בשמינית הגמר. חאמס רודריגס/רויטרס

בית ב'

ארסנל - מונפלייה (21:45, ספורט1 ו-HD)

התותחנים מגיעים במומנטום חיובי למפגש מול אלופת צרפת הדועכת באיתיחאד. ארסן ונגר ושחקניו רשמו בתחילת השבוע 2:5 גדול ומהנה לצפייה מול טוטנהאם בדרבי של צפון לונדון, וכעת הם שואפים לכבוש את ראשות הטבלה על חשבון שאלקה, עם ניצחון רביעי ברציפות בליגת האלופות. אקס מונפלייה, אוליבייה ז'ירו, עשוי לפתוח בחוד התותחנים, כשגם וויטק שצ'סני, שחזר מול טוטנהאם מפציעה, עשוי לפתוח בין הקורות. מי שיחסר לתותחנים במשחק הזה ה וא תיאו וולקוט הפצוע. במפגש הקודם בין הקבוצות, ארסנל ניצחה 1:2 בצרפת וגם הפעם ונגר לא יקבל דבר מלבד ניצחון. שחקניו של רנה ז'יראר, לעומת זאת, אמורים לבצע מספר שינויים בהרכב שרשם השבוע תיקו 1:1 מול ולנסיין. יונס בלהאנדה חוזר מהשעיה ועשוי לפתוח במרכז הקישור.

שאלקה - אולימפיאקוס (21:45)

הרויאל בלוז מוליכים את בית ב' עם שמונה נקודות והם עדיין ללא הפסד בליגת האלופות העונה. ניצחון של שאלקה יעניק להם את העלייה לשלב הבא, כשמנגד, הקבוצה היוונית המפתיעה תנסה להישאר צמודה ככל האפשר לשתי המוליכות בבית, ארסנל ושאלקה. החדשות הטובות שקיבל הוב סטיבנס לקראת המשחק הן שהמגן היפני, אטסוטו אוצ'ידה, חוזר לשחק ועשוי לעלות בהרכב על חשבון קיריאקוס פפאדופולוס, שעשוי להפגוש את קבוצת נעוריו. המארחת מגלזנקירשן רשמה במחזור הקודם קאמבק מרשים מול ארסנל והשוותה ל-2:2 לאחר שכבר פיגרה 0:2, וכעת תנסה לנצל את היתרון שמעניק לה אצטדיונה הביתי, בו הפסידה רק פעמיים מתוך 13 המשחקים האחרונים שלה.

שחקן ארסנל תיאו וולקוט חוגג. Joern Pollex, GettyImages
יחסר לקבוצתו מול מונפלייה. וולקוט/GettyImages, Joern Pollex

בית ג'

זניט סנט פטרסבורג - מלאגה (19:00, ספורט 5+)

הרוסים שביצעו רכישות מדהימות בחלון ההעברות, כשרכשו את הולק ואקסל ויטסל בזכום כולל של מעל 80 מיליון יורו, נמצאת בסכנת הדחה ממשית כבר בשלב זה. לוצ'יאנו ספאלטי ושחקניו אמנם לא ניצחו שבעה משמונת משחקיהם האחרונים בכל המסגרות, אך יודחו באופן סופי אם לא ינצחו את מוליכת הבית, שכבר הבטיחה את העפלתה. מנואל פלגריני מתכנן לעלות בהרכב משני במיוחד ולהעניק מנוחה לחואקין וחבייר סאביולה. קרלוס קאמני חולה ולא המריא לרוסיה, כך גם נאצו' מונריאל, סרחיו סאנצ'ס וג'ולי בפטיסטה. גם מנואל איטורה מושעה ולא יישחק. רוקה סנטה קרוז אמור לרשום הופעה בכירה בהרכב. זניט, לעומתה, תעלה בהרכב הטוב ביותר שלה, כשהולק חזר מפציעה ואמור לפתוח ו-ויקטור פאיזולין המקומי גם כן.

אנדרלכט - מילאן (21:45, ספורט 5 גולד)

הניצחון הביתי על זניט במחזור החולף, הכניס את אלופת בלגיה חזק למאבק על ההעפלה לשמינית הגמר והיא פוגשת את מילאן במשחק שמהווה מאבק ישיר על המקום השני בבית אחרי מלאגה הספרדית. מילאן, קבוצה מנוסה מאוד במעמד ליגת האלופות והיא לא הודחה בשלב הבתים של המפעל מאז עונת 1999/2000. האיטלקים יבטיחו העפלתם לשלב הבא אם ינצחו את המשחק ובמשחק המקביל זניט לא תצליח לנצח את מלאגה. האיטלקים בונים הרבה מאוד על סטפן אל שעראווי, החלוץ הצעיר שנמצא בכושר מעולה וכבש צמד במחזור הליגה האחרון מול נאפולי.

סטפן אל שעראווי שחקן מילאן. רויטרס
במילאן בונים על הכושר הנהדר שלו. אל שעראווי/רויטרס

בית ד'

מנצ'סטר סיטי - ריאל מדריד (21:45, ספורט 5 וספורט 5 HD)

בית המוות מפגיש את אלופת אנגליה ואלופת ספרד, כאשר האנגלים במצב אנוש בבית הזה עם שתי נקודות בלבד בארבעה מחזורים. כל תוצאה אחרת מלבד ניצחון של הסיטי, פירושו הדחה מוקדמת מליגת האלופות, בדיוק כמו בעונה שעברה. מנגד, ריאל מדריד, יכולה להבטיח את העפלתה לשלב שמינית הגמר במקרה של ניצחון ואפילו עם תיקו, זאת במידה ואייאקס תפסיד במשחק המקביל בבית לבורוסיה דורטמונד.

רוברטו מאנצ'יני, המנג'ר של אלופת אנגליה, חושש בעיקר מהמפגש מול כריסטיאנו רונאלדו: "אני מקווה שהוא לא יתפוס משחק גדול, כי קשה לשחק מול שחקן שיכול לכבוש שער מכל מצב והוא מסוכן מאוד ליד השער". גם מאנצ'יני עצמו לא מאמין שקבוצתו מסוגלת להעפיל לשלב הבא: "אני חושב שאין לנו סיכוי להעפיל לשמינית הגמר, אבל אנחנו מועדון גאה ונשחק הכי טוב שאנחנו יכולים בשביל האוהדים שלנו".

מאנצ'יני אמר בחיוך ש"לעצור את רונאלדו? אולי נקרא למשטרה", והוסיף ש"מגיע לרונאלדו לזכות בכדור הזהב. הוא כבש הרבה מאוד שערים, ועזר לריאל מדריד להקדים את ברצלונה. הוא ומסי השחקנים הכי טובים בעולם, אבל מה שרונאלדו עשה הביא אליפות לריאל מדריד, וזה צריך לעמוד לזכותו".

אייאקס - בורוסיה דורטמונד (21:45, ספורט 5+)

אחרי שני המשחקים המצויינים שלהם מול מנצ'סטר סיטי, ההולנדים נכנסו חזק לתמונת ההעפלה לשמינית הגמר מבית המוות, אבל כדי לעשות זאת הם חייבים ניצחון מול אלופת גרמניה ומוליכת הבית. המאזן של ההולנדים בביתם מול קבוצות גרמניות הוא מרשים במיוחד ומורה על 12 ניצחונות ב-13 משחקים שקיימה. במפגש הקודם שנערך בין השתיים באיצטדיונה של דורטמונד, עמלו הגרמנים קשה עד שניצחו 0:1. הפעם גם תיקו יספיק לגרמנים כדי להבטיח העפלה לשמינית הגמר.

רונאלדו שחקן ריאל מדריד חוגג. GettyImages
במחזור הליגה האחרון הוא לא כבש. רונאלדו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully