וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אנטוניו קסאנו הושעה משני משחקים

החלוץ ספג הוענש בעקבות חילופי דברים עם השופט במשחק של אינטר מול קליארי. כריסטיאנו ברגודי מונה למאמן פסקארה

אנטוניו קסאנו, חלוצה השנוי במחלוקת של אינטר, הורחק היום (שלישי) לשני משחקי ליגה על ידי ההתאחדות האיטלקית בעקבות התנהגותו לאחר התיקו 2:2 במשחק הליגה האחרון מול קליארי. על פי דו"ח השופט באותו משחק, פיירו ג'יאקומלי, קסאנו הטיח בו ובעוזריו דברים קשים, בטענה שהגיע לקבוצתו פנדל, שלא נשרק בסופו של דבר. קסאנו, יחסר לאינטר בשני משחקי הליגה הקרובים שמצפים לה מול פארמה ומול פאלרמו של ערן זהבי.

המחזור החולף באיטליה היה סוער מאוד עם שלל של כרטיסים אדומים וצהובים ולפיכך, לא פחות מ-15 שחקנים יחמיצו את מחזור הליגה הקרוב בשל השעיות. נתון חסר תקדים.

* ובינתיים, פסקארה, הקבוצה מתחתית הסרייה א' מינתה היום את כריסטיאנו ברגודי למאמנה החדש, במקומו של ג'ובאני סטרופה שהתפטר במהלך סוף השבוע האחרון אחרי ההפסד לסיינה. ברגודי גבר על פרנקו קולומבה, שגם הוא היה מועמד לתפקיד, והוא הוצג במסיבת עיתונאים שערכה הקבוצה. "אנסה לתת את כל כולי לקבוצה", אמר ברגודי במסיבת העיתונאים בה הוצג לאחר המינוי, והוסיף: "אני טיפוס שלעולם לא מוותר ואני מאוד נחוש. אני מכיר את הקבוצה מעולה ומאמין שאנחנו מסוגלים להישאר בליגה".

סטרופה התפטר מתפקידו בעקבות פתיחת העונה הכושלת של הקבוצה, שב-13 מחזורי ליגה שנערכו עד כה, ניצחה רק בשלושה והפסידה שמונה פעמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully