וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל חזר להתאמן לאחר שלושה חודשים

הכוכב הספרדי שפספס את החלק השני של העונה בשל פציעה חזר להתאמן בעירו, וצפוי להיות כשיר לקראת אליפות אוסטרליה

חמישה חודשים לאחר המשחק האחרון שלו כשהפסיד ללוקאש רוסול הצ'כיה, נפצע ופרש מאליפות ארצות הברית, חזר היום (שלישי) רפאל נדאל להתאמן. הספרדי בן ה-26 ערך אימון מלא תחת עינו של מאמן ודודו טוני נדאל במתקן סגור בעירו מנאקור שבמאיורקה. הצפי הוא שנדאל יוכל לחזור לכושר מלא בחודשים הקרובים ולהיות כשיר לקראת אליפות אוסטרליה הפתוחה בחודש ינואר 2013.

הטניסאי הספרדי, שסגנונו האתלטי והאגרסיבי מפעיל לחץ רב על שריריו ומפרקיו, נפצע בברכיו והושבת מספר פעמים במהלך הקריירה בת 11 השנים שלו. הפציעה האחרונה שלו הובחנה כקרע חלקי בגיד פיקת הברך שמנע ממנו לנסות ולהגן על תוארו מהמשחקים האולימפיים בלונדון 2012. כמו כן פספס נדאל במהלך תקופת הפציעה שלו גם את טורניר המאסטרס בלונדון, ובכך נמנע מפגש של רביעיית שחקני הטניס הטובים בעולם.

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. רויטרס
באליפות אוסטרליה הוא אמור להיות כבר בכושר מלא. רפאל נדאל/רויטרס

"אני מתקדם בזהירות, יום אחרי יום ורואה איך הגוף ובעיקר הברך מגיבים לשינוי", אמר נדאל לאחר החזרה לאימונים, "אני מקווה שאוכל לחזור להתחרות בקרוב, ויש לי את הסבלנות והביטחון שדברים מתקדמים כמו שצריך. אני מתאמן באיטיות ואמצא את הזמן לחזור". על ההפסד בגמר גביע דייויס אמר: "הנבחרת עשתה כל מה שהיא יכולה. כל ארבעת השחקנים היו טובים".

לפני הפציעה סיפק נדאל מהתקופות הנהדרות בקריירת הטניס שלו, כשהפסיד במשחק צמוד לנובאק דג'וקוביץ' בגמר אליפות אוסטרליה וזכה ברולאן גארוס במשטח החימר האהוב עליו.

צ'כיה זכתה בגביע דיוויס 2012

טניס בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • רפאל נדאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully