וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: מורן רוט התייצב למילואים, אבל יטוס לסיינה

20.11.2012 / 20:10

גארד מכבי תל אביב שוחרר למשחק. שאלון בדקה עם היורוליג אם המשחק ייערך בת"א, המזכ"ל ברתומיאו אישר: "אין שינוי"

המצב הבטחוני בישראל כבר נותן את אותותיו: לוואלה! ספורט נודע, כי שאלון, שאמורה להגיע לישראל בשבוע הבא לישראל לשחק מול מכבי תל אביב במסגרת היורוליג, פנתה לארגון היורוליג במטרה לבדוק האם המשחק בתל אביב יתקיים. מספר גורמים בקבוצה הביעו חשש מהגעה לישראל, אולם הנהלת היורוליג השיבה לצרפתים כי כרגע אין שינוי במשחק שנקבע.

נראה כי בימים אלה במכבי תל אביב מתעסקים בהיבט הביטחוני לא פחות מאשר בפן המקצועי, ובקבוצה מקפידים לקיים שיחות אישיות וקבוצתיות עם שחקני הקבוצה על המצב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עמדת היורוליג לגבי קיום המשחק בתל אביב לא השנתה. ברתומיאו/מערכת וואלה!, צילום מסך

על רקע שלל הבעיות שהמצב הביטחוני בארץ מציב בפני מכבי תל אביב, לפחות בגזרה אחת הקבוצה יכולה להיות רגועה: מכבי זוכה לגיבוי מלא מהנהלת היורוליג לגבי קיום המשחקים בהיכל נוקיה.

בראיון לוואלה! ספורט הבהיר הערב מזכ"ל היורוליג, ג'ורדי ברתומיאו, כי המשחקים יתקיימו כסדרם: "שאלון דיברה איתנו. אמרנו להם שהמשחק מתקיים כפי שנקבע. דיברתי הבוקר עם שמעון מזרחי הבוקר, ושמעתי את עמדתו בנושא. אין שינוי בעמדת היורוליג לגבי קיום המשחקים בישראל. אם אין שינוי דרמטי במצב או הרעה - המשחקים בישראל מתקיימים כרגיל. מחר יתקיים משחק בירושלים של הפועל ירושלים במסגרת היורוקאפ וגם מכבי תשחק בשבוע הבא, כששני המשחקים יתקיימו כמתוכנן", מדגיש ברתומיאו.

ברתומיאו הסביר את המדיניות של היורוליג לגבי קיום משחקים במצב הקיים. "כפי שאנו נוהגים תמיד, אנו עוקבים מקרוב אחרי המצב. רק אם דברים משתנים ואם התנאים הביטחוניים מסכנים את הקבוצות אנו מבטלים משחקים. בעבר מצאנו את עצמנו בסיטואציות דומות ואנו מתורגלים ויודעים כיצד לתכנן את הדברים בהתאם. לא נתקלנו אז בבעיות -ואני בטוח שגם עכשיו לא נתקל בבעיות". בתוך כך, שמעון מזרחי נבחר היום (שלישי) לשלוש שנים נוספות כחבר במועצת המנהלים של היורוליג, במהלך האסיפה הכללית שנערכה בברצלונה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקבוצה פועלים על מנת לשחררו משירות מילואים. מורן רוט/מערכת וואלה!, צילום מסך

מורן רוט ייסע עם הקבוצה

ביום שבת האחרון קיבל מורן רוט צו 8 מהצבא, והיום הוא התייצב למילואים בצה"ל, אבל הוא ישוחרר בזמן וייסע עם הקבוצה לאיטליה למשחק החוץ מול סיינה. בפנייה של מכבי לצבא, בבקשתה לשחרר אותו, נאמר כי מדובר בשחקן פעיל.

בתוך כך, גם שחקניה הזרים של מכבי עוקבים בדריכות אחרי המצב בארץ בעקבות מבצע "עמוד ענן". דייויד לוגן התייחס למצב בארץ: "זה מצב מוזר. אנחנו כמובן מודעים לכל מה שקורה ועוקבים אחרי זה", אומר לוגן לוואלה! ספורט. "המשפחה נמצאת איתי בקשר. אנחנו בודקים מה קורה. זה טבעי שיש חששות, דיברנו עם הצוות המקצועי של מכבי והכל בסדר".

האמריקאי התייחס למשחק היורוליג מול סיינה שיתקיים ביום שישי ביום שישי מול סיינה: "כל קבוצה ביורוליג היא טובה, כך גם סיינה, לכל משחק אנו מגיעים במלוא הרצינות, הפסדנו למלאגה ואנו מנסים להשתפר. אנחנו עדיין במקום הראשון ופשוט צריכים להוציא לפועל מהלכים נכון להשתפר בדברים מסויימים".

שחקן מכבי תל אביב, דייויד לוגן. ברני ארדוב
"המשפחה נמצאת איתי בקשר". דייויד לוגן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully