וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברמוביץ' נחוש להחתים את גווארדיולה כבר העונה

התקשורת האנגלית מדווחת שבעלי צ'לסי ינסה לפתות את אקס ברצלונה לסטמפורד ברידג'. בינתיים די מתאו מתכונן למבחן

רומן אברמוביץ' נחוש להחתים את פפ גווארדיולה כמאמן צ'לסי, כך מדווחת התקשורת האנגלית. הבעלים הרוסי, שחולם כבר תקופה ארוכה שהקבוצה הלונדונית תציג משחק דומה לזה של ברצלונה הגדולה של גווארדיולה, מאוכזב מהיכולת הנוכחית ועל פי דיווחים בתקופה האחרונה שוקל להראות לרוברטו די מתאו את הדרך החוצה.

גווארדיולה, שנמצא בשנת שבתון בניו יורק ביחד עם משפחתו, כבר הודיע שהוא לא מתכוון לחזור לאמן לפני הקיץ הקרוב, אבל על פי הדיווחים, אברמוביץ' לא אמר נואש ובמידה שהוא יפטר את די מתאו, הוא ינסה לפתות את הקטאלני להגיע לסטמפורד ברידג'.

פפ גווארדיולה מאמן ברצלונה. רויטרס
אברבמוביץ' רוצה אותו מאוד. פפ גווארדיולה/רויטרס

די מתאו, שהחליף את אנדרה וילאש בואש במהלך העונה שעברה, הוליך את הבלוז לזכייה בליגת האלופות, אבל לאחרונה התוצאות אינן משביעות רצון. בפני הקבוצה עומדים שישה ימים מכריעים, כשהערב היא תתארח אצל יובנטוס (21:45, ספורט 5) בליגת האלופות וביום ראשון תארח את מנצ'סטר סיטי בפרמיירליג. כרגע נראה שהעתיד של המאמן האיטלקי תלוי לא מעט בתוצאות של שני המשחקים הללו.

בינתיים, די מתאו התייחס להתפרצות של פטר צ'ך בחדר ההלבשה אחרי משחק ההפסד לווסט ברומיץ' ואמר: "חשוב שנתקשר אחד עם השני ושהשחקנים יתבטאו. תמיד עודדתי את זה. היה תסכול אחרי המשחק בשבת, זה נורמלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully