וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: מכבי חיפה תציע כחצי מיליון יורו על בן שמעון

כזכור, במועדון הוחלט שההצעה תהיה אחרונה ובלתי חוזרת. אם לרנקה תתעקש, יפנו לגיא לוזון. אופציית בנאדו תהיה אחרונה

one

הנהלת מכבי חיפה תגיש במהלך היום הצעה אחרונה לקבוצתו הקפריסאית של רן בן שמעון, א.א.ק לרנקה, במטרה לשחררו כבר היום (שלישי) לקבוצה. כזכור, במועדון לא מתכוונים להיכנס למשא ומתן ארוך וזאת תהיה ההצעה האחרונה של הירוקים. ככל הנראה, מדובר בהצעה בלתי חוזרת במטרה לאפשר לקפריסאים לשקול אותה בתבונה.

על פי ההערכות, חיפה תגיש הצעה בסכום של 500-550 אלף יורו ובכך תשפר את הצעה ב-25 אחוז לפחות. חברי ההנהלה בקפריסין חלוקים לגבי שחרורו של המאמן ובהתאם לכך חלק מחברי ההנהלה סבורים שאין לשחררו בפחות מ-700 אלף יורו, אם כי בשל המצב הכלכלי הקשה בו נמצא המועדון ייתכן שיסתפקו בסכומים נמוכים יותר. "זה טבעו של משא ומתן", אמרו אתמול בחיפה. "הצד המוכר מנסה להוציא כמה שיותר. בסוף הם יתגמשו".

רן בן שמעון מאמן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
בחיפה מאמינים: "בסוף בלרנקה יתגמשו". בן שמעון/ברני ארדוב

כאמור, בחיפה עדיין אופטימיים ומעריכים שבן שמעון יעבור כבר היום לקבוצה, אבל אם זה לא יקרה הקבוצה תפנה לאופציות אחרות, ביניהן גיא לוזון, ריימונדס ז'וטאטוטאס ואלי כהן (שאימן את הפועל עכו בעונה שעברה). בהתאחדות העריכו אתמול שלוזון ישוחרר אם חיפה תפנה רשמית, זאת בעיקר לנוכח העובדה שמשחקי היורו יתנהלו במהלך הפגרה שלאחר סיום העונה הנוכחית. אם בן שמעון יחזור, בהתאם להחלטה שפורסמה עוד בעונה שעברה הוא ייאלץ לשבת ביציע בשני המשחקים הראשונים ובהתאם לכך לא יוכל להדריך את הקבוצה בדרבי מול הפועל חיפה בעוד שבועיים. במקרה כזה, אריק בנאדו יעמוד על הקווים גם בשני המשחקים הבאים.

אגב בנאדו, במועדון היו מרוצים אתמול מניהול המשחק של המאמן הזמני אתמול ב-0:0 נגד בני סכנין. עוד לפני המשחק, התבטאו חלק משחקני הקבוצה כי המערך, 4:5:1, מתאים יותר לקבוצה. מדובר במערך דומה לזה שהעמיד אלישע לוי בשנים בהם אימן בחיפה.

כפי שפורסם אתמול, בהנהלה הבכירה של המועדון התקבלה החלטה לקנוס את השחקנים במידה שישמיעו ביקורת כנגד המערכת לפני המשחק הקרוב, נגד בית"ר ירושלים בטדי (שני, 20:50). על פי ההחלטה, אם השחקנים ידברו בעילום שם הקבוצה תיענש באופן קולקטיבי. המסר כבר הועבר לשחקנים. "זה לא הזמן לדבר. צריך להוציא נקודות קודם", הסבירו אתמול במועדון. בעקבות ההוראה, השחקנים חששו לדבר לאחר המשחק.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
השחקנים הוי מרוצים מהמערך. בנאדו/אדריאן הרבשטיין

ללא קשר לזהות המאמן שיגיע, בחיפה כבר חושבים על חודש ינואר. ייתכן ובמועדון ישחררו חלק מהזרים. ג'ואל דמאו עשוי לצאת להשאלה עד תום העונה. אם יוחלט להביא זרים נוספים, הקבוצה תנסה למכור את אנדריי פיליאבסקי. דלה ימפולסקי ועודד אלקיים צפויים לעזוב משום שהם לא בתוכניות. המאמן יגיש תכנית עבודה מסודרת לקראת ינואר, כשחיפה תשתתף בחלק מעלויות השכר של השחקנים שיעזבו.

החלוץ דינו אנדלובו יעבור היום צילום במטרה לגלות מהי חומרת הפציעה ברגלו. הבדיקה הראשונית העלתה חשש לשבר בכף הרגל, בדומה לפציעה של תמיר כהן, אך לא ברור מה חומרתה. כהן, אגב, כבר החל בתהליך השיקום שלו השבוע ובמועדון מקווים שיחזור בתוך שלושה שבועות לפעילות מלאה.

לעניין אחר, במסגרת מדיניות המועדון חתם היום קשר קבוצת הנוער עדי קונסטנטינוס (18) על חוזה לחמש שנים. כזכור, בתקופה האחרונה חתמו על חוזה דומה גם החלוצים רועי עטר ואיסמעיל ריאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully