וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תקנוס את השחקנים אם יבקרו את המועדון

19.11.2012 / 23:06

קברניטי המועדון קבעו: שחקנים שיביעו ביקורת עד טדי יגרמו לקנס. ההצעה על בן שמעון תגדל. אוטובוס סכנין הותקף

אדריאן הרבשטיין

בימים האחרונים היה מי שפינטז במכבי חיפה מה יקרה אם אריק בנאדו, במשחקו הראשון ואולי האחרון על הקווים בתוך מאמנה הזמני של הקבוצה, יוביל אותה לניצחון מול בני סכנין בבית. היה מי שאמר כי במידה וזה אכן יקרה, תישקל האפשרות שבנאדו יסיים את העונה בתפקיד, במידה ורן בן שמעון לא יגיע לבסוף אל המועדון. אלא שנראה שהעונה, פנטזיות לא מתגשמות בקרית אליעזר. מכבי חיפה סיימה הערב (שני) בעוד 0:0 מאכזב, והמשיכה להיראות כמו קבוצת תחתית לכל דבר: עייפה, מתוסכלת וחסרת כל יכולת התקפית. עם תצוגה כזאת, חייבים לתהות האם גם בן שמעון יצליח לשנות משהו, במידה ואכן יגיע.

הערב נודע כי במכבי חיפה מתכוונים לקנוס את שחקני הקבוצה במידה וישמיעו ביקורת כנגד המערכת לפני המשחק נגד בית"ר ירושלים. ההחלטה התקבלה לאור התוצאות האחרונות, ונראה כי גם הלחץ סביב הקבוצה השפיעה על קבלתה. על פי ההחלטה, שעקרונותיה יובהרו היטב לשחקנים, על השחקנים ייאסר לדבר בתקשורת בעילום שם עד המשחק בטדי. במידה וישמיעו ביקורת שאינה לרוחה של ההנהלה, הנשיא יעקב שחר יודיע על קנס קולקטיבי לשחקנים. עם או בלי קשר, שחקני הקבוצה סירבו לדבר הערב על המשחק וגורם במועדון הבהיר: "זה לא הזמן לדבר. צריך להוציא נקודות קודם".

יעקב שחר בעלים מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
הלחץ עולה. יעקב שחר/אדריאן הרבשטיין

ובנוגע לבן שמעון: כזכור, במכבי חיפה כבר קיבלו החלטה אתמול להגיש הצעה אחרונה למאמן ונראה כי התוצאה הערב רק חיזקה את הדעה שהקבוצה תעשה כל שביכולתה כדי לצרף את מאמן לרנקה. עד מחר בבוקר צפויים הירוקים להגדיל את ההצעה, כשבמועדון מצפים מבן שמעון שגם כן יאותת להנהלה שלו שהוא מעוניין לעזוב על מנת להגביר את הסיכויים שיגיע לכרמל. יש לציין כי חברי הנהלת לרנקה חלוקים בדעותיהם לגבי שחרור המאמן, רק רובם סבורים כי תמורת סכום של כ-600 אלף יורו (שלושה מיליון שקל), ניתן יהיה להגיע להסדר. כרגע ההצעה של הירוקים עומדת על כ-400 אלף יורו, ונראה כי חיפה תהיה מוכנה להתגמש ולשפר את הצעתה בכ-100 אלף יורו נוספים. יעקב שחר ועוזי מור יחליטו לגבי גובה ההצעה האחרונה, אך עד כה זו לא התקבלה. "אנחנו רק אחרי המשחק. נשב הערב ונחליט ביחד מה עושים", אמרו בחיפה, "אנחנו מאוד רוצים את בן שמעון, אבל המחיר משחק כאן תפקיד חשוב".

אריק בנאדו אמר בסיום: "בסך הכל החבר'ה עשו עבודה טובה. נראינו מאורגנים. נכון שלא היה לנו מחץ, אבל סכנין קבוצה שיודעת לעשות הגנה. היה לנו קשה להגיע למצבים אבל היינו עדיפים היום. חבל שלא ניצחנו אבל אני גאה בשחקנים שעשו את המקסימום. הראינו אופי ואני בטוח שנשתפר בהמשך". כשנשאל האם היה רוצה להישאר בתפקיד המאמן הקבוע, אמר בנאדו: "אני לא קובע אם אשאר או לא. אני סומך על מה שיענקל'ה יחליט. הוא אמר שיש בעיה עם ההחתמה של רן וביקש ממני להגיע לשני אימונים ולמשחק הזה. מה שהוא יחליט מקובל עליי באהבה ובשמחה".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
בסך הכל מרוצה. בנאדו/אדריאן הרבשטיין

גוסטבו בוקולי הוסיף: "ניסינו ונראינו כמו קבוצה, רצינו לנצח, עשינו הכל, אבל המצב שלנו לא פשוט. אננחו צריכים נקודות, צריכים לעבוד יותר, ובמשחקים הבאים נצטרך למצוא דרך לפתוח הגנות ולהבקיע שערים".

החלוץ דינו אנדלובו שנפצע בדקה ה-62 והוחלף על ידי שלומי אזולאי נפגע באחת מעצמות העקב, באותה נקודה בה נפצע תמיר כהן. במכבי חיפה החליטו לשלוח אותו כבר מחר בבוקר לעבור צילום בבית החולים לבדוק את חומרת הפציעה, בתקווה שלא יידרש לתקופת החלמה ארוכה.

מאמנה של בני סכנין, שלומי דורה היה דווקא מרוצה מהנקודה: "באנו במטרה מוצהרת לעצור את מכבי חיפה. ידענו שאחרי כל התקופה שהם עברו זה לעלו להיות מסוכן. כולם התמקדו רק במכבי חיפה, והגענו עם סגל חסר כדי לשחק טקטי. חיפה נעצרה ברוב שלבי המשחק במחצית המגרש, ואנחנו עשינו את שלנו. זו נקודה שכולה מוראלית, והיא תיתן לנו תקווה להמשך. זה לא סוד שחסר לנו מחץ בחלק הקדמי, במיוחד כשירו בלו לא משחק. באנו ועשינו משחק טוב, ואנחנו לא צריכים להתנצל בפני אף אחד".

אירוע שהעיב על כל המשחק היה אבן שניפצה את חלונות אוטבוס האורחים, בעוד זה עמד לצאת מהאיצטדיון. שוטר סמוי שהיה על האוטובוס, זיהה את זורק האבן, וזה נתפס והובא למעצר במשטרה. הדובר של סכנין, מונדר חלאיילה אמר בתגובה: "אנחנו רואים במעשה זה התנהגות נבזית של אדם בודד בלבד".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אירוע מכוער במיוחד. שמשת האוטובוס של סכנין מנופצת/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully