וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

MLS: דייויד בקהאם יעזוב את הגלאקסי בתום העונה

יום לאחר שהעפיל עם לוס אנג'לס לגמר שני ברציפות, הקשר האנגלי הודיע: "רוצה להתנסות בעוד אתגר אחד לפני שאפרוש"

יום לאחר שהקבוצה שלו, לוס אנג'לס גלאקסי, הבטיחה הופעה שנייה ברציפות בגמר גביע ה-MLS, דייויד בקהאם הודיע כי משחק הגמר מול יוסטון דינמו יהיה האחרון שלו במדי הגלאקסי. זאת למרות שלבקס עוד שנה בחוזה בעיר המלאכים.

הקשר האנגלי חתם לשנתיים בינואר האחרון, ובעונה שעברה זכה עם הגלאקסי בתואר הראשון שלו באמריקה. והעונה, בגיל 37, בקס חווה את העונה הטובה ביותר שלו באמריקה, עם שבעה כיבושים וחמישה בישולים ב-28 משחקים. לאחרונה דובר על אפשרות של מעבר לאוסטרליה, אבל איך כתבו ב"yahoo", "הליגה האוסטרלית היא אפשרות, כמו כל מועדון אחר באמריקה (ניו יורק?) או כל מקום אחר בעולם שירצה למכור חולצות של דייויד בקהאם".

שחקן לוס אנג'לס גלקסי דייויד בקהאם. GettyImages
היתה לי תקופה מיוחדת בלוס אנג'לס, אבל אני רוצה להתנסות בעוד אתגר אחד לפני שאני מסיים לשחק". דייויד בקהאם במדי הגלאקסי/GettyImages

לאתר של הגלאקסי מסר בקהאם: "היתה לי תקופה מיוחדת בלוס אנג'לס, אבל אני רוצה להתנסות בעוד אתגר אחד לפני שאני מסיים לשחק. אני לא רואה את זה כסוף יחסיי עם הליגה הזו ויש לי שאיפות לקחת חלק כבעלים בעתיד".

בתקשורת האמריקאית כמובן מציינים שהתרומה התדמיתית של בקאהם לליגה תמיד היתה גדולה יותר מהמקצועית (114 הופעות, 15 שערים ו-48 בישולים). ב-1 בדצמבר, שוב מול יוסטון, שוב בגמר הליגה, ללוס אנג'לס גלאקסי ולעיר כולה תהיה הזדמנות להיפרד מהגיבור התורן שלה כמו שצריך.

שחקן לוס אנג'לס גלאקסי, דייויד בקהאם. GettyImages
ניו יורק? או כל מקום שירצה למכור חולצות של דייויד בקהאם/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully