וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-MLS ממשיכה לשבור שיאי צפייה

ליגת הכדורגל האמריקאית רשמה יותר מ-18 אלף צופים במשחק, והתמקמה במקום השביעי בעולם. הפלייאוף מתחיל

בעונה השנייה ברציפות, ה-MLS שוברת שיאי ליגה בקהל במגרשים. ממוצע הצפייה למשחק בליגה גדל העונה בחמישה חוזים לעומת העונה שעברה, והוא עומד כיום על 18,807 איש למשחק. בעונה שעברה צפו 17,844 צופים במשחק.

סך הכל צפו במשחקי העונה הסדירה מעל ל-6 מיליון איש - הישג חסר תקדים לליגת הכדורגל האמריקאית. קבוצה אחת עוזרת למשוך את הממוצע למעלה - סיאטל סאונדרס - שבשנה הרביעית ברציפות מוליכה את הליגה, העונה עם 43,144 צופים במשחק. ארבעה מועדונים עברו העונה את רף 20 אלף הצופים בממוצע - שיא ליגה נוסף.

הנתונים האחרונים ממקמים את הליגה במקום השביעי בין ליגות הכדורגל העולמיות, לפי אתר ה-MLS. במקום הראשון הבונדסליגה, עם 42,387 אוהדים למשחק. הפרמיירליג האנגלית יציבה במקום השני עם 35,719 איש למשחק, כשהליגה הספרדית סוגרת את הפודיום עם 28,138.

אוהדי סיאטל סאונדרס MLS. GettyImages
יותר מ-43 אלף איש במשחק. אוהדי סיאטל סאונדרס מעלים את הרף/GettyImages

במקום הרביעי - הסריה A מאיטליה עם 23,176. ארגנטינה (22,491) במקום החמישי, מכסיקו (21,559) במקום השישי, ה-MLS כאמור בשביעי, הליגה הצרפתית (18,731) בשמיני. סוגרות את הטופ-10: הליגה הסינית (18,702) וההולנדית (18,405).

מחר יתחיל שלב הפלייאוף ב-MLS, כשהאלופה לוס אנג'לס גלאקסי, עם דייויד בקהאם, לנדון דונובן ורובי קין, תתחיל במסע להגנה על התואר בקרב נוקאאוט מול ונקובר וויטקאפס. ספורטינג קנזס סיטי (מזרח) וסן חוזה ארת'קוויקס (מערב) סיימו בראש הבתים האיזוריים.

אוהדי FC  דאלאס MLS. GettyImages
דארת' וויידר של הכדורגל. אוהדי FC דאלאס/GettyImages
שחקן לוס אנג'לס גלקסי דייויד בקהאם. GettyImages
בדרך לעוד תואר? העונה יהיה קשה יותר. דייויד בקהאם/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully