וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור ליובין: "הפסד כואב, הרבה דברים עוברים בראש"

19.11.2012 / 21:42

גלבוע/גליל עדיין ללא ניצחון, מאמנה נשמע המום. אדלשטיין: "החבר'ה רעבים". עימות מכוער בין אוהדי הפועל לרגב פנאן

במחזור הקודם, חטפה הפועל תל אביב סטירה מצלצלת, כשהובסה בביתה בידי מכבי חיפה. הערב (שני) היא קיבלה את ההזדמנות הטובה ביותר לחזור למסלול הניצחונות, כשפגשה את אחת משתי הקבוצות היחידות שלא ניצחו העונה בדמותה של הפועל גלבוע/גליל עליון. זה נגמר ב-62:72 לזכותם של האדומים, בעוד הקבוצה של ליאור ליובין ממשיכה לשקוע, והיא עם שישה הפסדים מתוך שישה משחקים. פשוט לא ייאמן. מה שהעיב על המשחק הערב היתה התנהגותם של אוהדי הפועל תל אביב, שהחלו להקניט את מאמן הכושר של גלבוע/גליל, רגב פנאן, ושרו שירים בגנותו ובגנות אביו.

ארז אדלשטיין מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
החזירו לקהל אחרי המחזור האחרון. אדלשטיין/ברני ארדוב

מאמן הפועל תל אביב, ארז אדלשטיין אמר בסיום: "אנחנו עובדים קשה, החבר'ה מאוד רעבים לנצח, יש לנו קהל נפלא שמלווה אותנו לכל משחק. עשינו לו פדיחה גדולה בשבוע שעבר ואני שמח שהחזרנו לו השבוע. עשינו שינוי בהגנה ובהתקפה, ניסינו משהו חדש תוך כדי המשחק. מה שאנחנו עושים בהתקפה לא מתאים לכל אחת מהחמישיות, אבל אני שמח שעשינו את זה". על המשחק מול אילת במחזור הבא אמר המאמן: "מחכה לנו משחק קשה, אני מאמין שהאולם בראשון לציון יהיה מלא. בינתיים ניצחנו בכל משחקי החוץ והפסדנו בכל משחקי הבית".

השחקן המצטיין של המשחק, הלא הוא גל איתן, אמר: "זה היה ניצחון חשוב, בטח אחרי שבוע שעבר כשקיבלנו בראש בבית. היה חשוב לבוא עם האינטנסיביות שלנו, שלא הייתה במשחק האחרון. אלה אנחנו, באים להילחם ואני שמח שזה קרה הערב. אנחנו לא מסתכלים כמה זרים יש לנו על המגרש וכמה על הספסל. אנחנו נהנים לשחק אחד עם השני. הזרים מרגישים הכי ישראלים שיש ואני חושב שאין שום הבדל בינינו". על החיבור עם ארז אדלשטיין: "הוא מקפיד על כל דבר קטן באימון. כשאתה מגיע למשחק, וכל הדברים הקטנים הללו באים לידי ביטוי, זה מה שעושה את השינוי".

מנגד, בגלבוע/גליל סופרים עוד מחזור בו הקבוצה ללא ניצחון, והמאמן, ליאור ליובין מתחיל להיות אובד עצות: "זה הפסד כואב מאוד. הרבה דברים עוברים בראש וקשה לפרוס את זה עכשיו. ברור שיש לי חלק גדול בכישלון, אבל נעשה הכל כדי לסדר את זה. יש הרבה סיבות לכך שאנחנו מפסידים בכל פעם. יש דברים שאנחנו מודעים להם וכאלה שאנחנו מופתעים מהם בכל פעם מחדש". על המשחק מול ברק נתניה במחזור הבא אמר ליובין: "כל משחק הוא קשה בשבילנו".

ליאור ליובין, מאמן הפועל גלבוע גליל. אדריאן הרבשטיין
מודע לאחריות שלו על העונה הנוראית. ליובין/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully