וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל ת"א ניצחה את גלבוע/גליל 62:72

הקבוצה של ליובין עוד הוליכה ברבע האחרון, אבל ריצת 0:15 מטורפת של האדומים הותירה את גלבוע/גליל ללא ניצחון העונה

שישה הפסדים משישה משחקים, זה המאזן העלוב של הפועל גלבוע/גליל עליון העונה, אחרי שזו רשמה הערב עוד הפסד ביתי, הפעם 72:62 בידי הפועל תל אביב, ונותרה ללא ניצחון העונה. בשונה ממרבית משחקיה, הפעם קבוצתו של ליאור ליובין דווקא לא נראתה רע כל כך, ואף הובילה ברבע האחרון, אבל אז, כמו תמיד, הגיעה ההתפרקות, הפועל תל אביב טסה ל-0:11 מהמם וחזרה למרכז עם ניצחון. האדומים של ארז אדלשטיין מתאוששים מהתבוסה במחזור הקודם למכבי חיפה, ומראים ששבועיים לפני הדרבי הנכסף, גם במשחק בו הם לא במיטבם, הם מסוגלים לצאת עם הניצחון.

האדומים קיבלו הערב עוד הופעה גדולה של דמונטז סטיט, שסיים עם 21 נקודות, אבל נראה שהחדשות הטובות באמת של אדלשטיין הן הישראלים שנתנו הערב תרומה גדולה. מתן נאור רשם תצוגה הגנתית מצויינת, בר טימור היה טוב בעיקר במחצית הראשונה, ומעל כולם היה גל איתן, שפשוט היה גדול ברבע האחרון, והיו אמון על הקאמבק של האדומים שהביא אותם אל הניצחון.

גל איתן שחקן הפועל תל אביב. מגד גוזני
יצא ענק ברבע האחרון. איתן/מגד גוזני

מהלך המשחק

עמית שמחון פתח את המשחק בשלשה, אבל הפועל הענישה את ההגנה של המארחים עם נאור וטימור, ושני איבודים של גרין סייעו לסטיט להעלות את האדומים ל-7:8. שתי הקבוצות פשוט לא שמרו בהגנה ולא השיגו עצירות, שמחון צלף עוד שלשה, אבל טימור החזיר באחת על הבאזר, והפועל תל אביב ירדה ביתרון 19:21 בסיום הרבע הראשון. טימור המשיך להפציץ מחוץ לקשת עם עוד שלשה בפתיחת הרבע השני, וסל ועבירה של גל איתן העלה את האורחים ליתרון 21:28. קני הייז לקח את הקבוצה על כתפיו, ובמו ידיו החזיר את גלבוע למשחק, כשעם ארבע חדירות נהדרות הביא את קבוצתו עד פיגור מינימלי של 34:32 במחצית.

הייז שוב היה האיש של גליל, גם ברבע השלישי כשצלף שלשה גדולה, קלי החזיר בסל ועבירה, אבל שלשה של שמחון קבעה יתרון מקומי, 41:42. ג'מאר סמית' השתולל עם שלשה והיתרון המשיך לעבור מקבוצה לקבוצה, כשסטיט מוריד את האדומים ביתרון 53:54 לפני הרבע האחרון. סאנדרס פתח את הרבע הרביעי עם שלשה נהדרת והעלה את המארחים ליתרון 57:62. נאור רשם שני גגות גדולים על יבזורי שסבל ממשחק נוראי, וחדירה של סטיט השלימה מהפך. גליל לא מצאה את עצמה, ומנגד, שלשה ענקית של גל איתן ומיד לאחר מכן עוד חדירה שלו לסל השלימו ריצת 0:15 ומשם כבר לא הצליחה גליל לחזור, 62:72 להפועל תל אביב בסיום.

קני הייז, הפועל גלבוע גליל. אדריאן הרבשטיין
לא נעים. הייז וגלבוע/גליל עדיין ללא ניצחון/אדריאן הרבשטיין

קלעו להפועל תל אביב: דמונטז סטיט 21 (7 מ-11 מהשדה, 4 ריבאונדים, 4 חטיפות, 4 אסיסטים), גל איתן 12 (4 מ-5 מהשדה), קרטיס קלי 11, מתן נאור 10 (3 מ-10 מהשדה, 4 חטיפות), בר טימור 8 (5 אסיסטים), ג'ף אלן 6 (3 מ-8 מהשדה, 10 ריבאונדים, 4 חטיפות), יונתן שולדברנד 4.

קלעו לגלבוע/גליל: קני הייז 14, עמית שמחון 11, ג'מאר סמית' 9 (1 מ-7 ל-3), מיטשל וואט 6 (3 מ-10 מהשדה, 8 ריבאונדים), יניב גרין 6, ראקים סנדרס 6 (6 ריבאונדים, 5 חטיפות, 4 איבודים), יועד בית יוסף 4. דגן יבזורי שותף ולא קלע (0 מ-5 מהשדה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully