וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיא החדש שעומד לפני ליאונל מסי

אם יכבוש צמד או יותר מול ספרטק ובנפיקה, ישווה הפרעוש את השנה הפורה אי פעם במפעלים אירופיים ושערים בנבחרות (25)

בעוד שהכל עוסקים בשיא האלמותי של גרד מולר שאולי יישבר בקרוב, מסתבר שליאונל מסי קרוב לנתץ שיא נוסף. על פי גוף ה-IFFHS - גוף הכדורגל הבינלאומי להיסטוריה וסטטיסטיקה - כוכב ברצלונה כבש עד כה ב-2012 23 שערים באירופה, כלומר, בליגת האלופות ובמשחקים רשמיים בנבחרת ארגנטינה, ואם יבקיע שני שערים נוספים, ישווה את ההישג הגדול בהיסטוריה.

כבר עכשיו, עם 23 שערים (12 בליגת האלופות, 11 בנבחרת ארגנטינה), מסי רשם את המספר הגבוה ביותר מאז 1991, והוא רחוק שני שערים בלבד מויויאן ג'ון וודוורד האנגלי, שכבש 25 שערים אירופיים ב-1909. לפרעוש אמנם נותרו שבעה משחקים עד תום 2012, אך רק שניים מהם ייכנסו לסטטיסטיקה הנ"ל - זה שיתקיים בליגת האלופות מחר, מול ספרטק מוסקבה, וזה באותו מפעל מול בנפיקה. בסך השערים הכללי ב-2012 מסי סופר כבר 78 כיבושים - שמונה פחות משיאו הגדול של גרד מולר, שנקבע ב-1972.

ובחזרה לדירוג ה-IFFHS: רגע לפני סיום השנה, נמצא ניימאר במקום השני עם 21 שערים. זלאטן איברהימוביץ', רדמאל פלקאו וכריסטיאנו רונאלדו חולקים את מקומות 3, 4 ו-5, עם 17 שערים כל אחד. את העשיריה הראשונה משלימים קלאס יאן הונטלאר (שאלקה, 16), מוחמד אבוטריקה (אל אהלי, 15), לאנדרו דמיאו (אינטרנסיונאל, 13), דידייה דרוגבה (בצ'לסי, 12) ומייקל מיפסוד (ואלטה, 12).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully