וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוקר: "כשאנחנו משחקים ביחד, יש לנו סיכוי לנצח"

18.11.2012 / 23:21

מאמן הפועל ירושלים היה מרוצה אחרי חולון: "ננסה להישאר בחיים ביורוקאפ". שמיר: "ייתכן שהמצב השפיע על השחקנים"

אחרי שבוע לא פשוט שעבר על הפועל ירושלים, במהלכו הושפלה בביתה על ידי נימברוק וכמעט ואיבדה את הסיכויים שלה לעלות שלב ביורוקאפ, השיגה קבוצתו של שרון דרוקר ניצחון חוץ נאה, עם 68:76 באולם הפחים על הפועל חולון. האדומים שוב סבלו מחולשה בהתקפה, והשיטה של דרוקר עדיין לא נראית מתקתקת, אבל למזלם של הירושלמים, חולון נראתה גרוע ממנה ברבע האחרון, והקבוצה מהבירה השיגה ניצחון חשוב מאוד, שעשוי להחזיר לה חלק מהביטחון העצמי שאבד.

שרון דרוקר מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
כבר חושבים על יום רביעי. דרוקר/ברני ארדוב

"אני חושב שאנחנו ממשיכים את השגרה", התייחס שרון דרוקר, מאמן הפועל ירושלים לעובדה שהמשחק שוחק, למרות המצב הביטחוני. "באמת כל הכבוד לחולון, הייתה פה אווירה מצוינת. גם האוהדים שלנו וגם שלהם נתנו צבע ואווירה מצוינת למשחק. היה משחק תחרותי, איכותי וקשה. אני חושב שעשינו עבודה טובה מאוד היום. אנחנו כבר זמן רב משחקים טוב מאוד אבל לא יציב. הפנים שלנו כבר ליום רביעי, לנסות ולהישאר בחיים ביורוקאפ. יש לנו חבר'ה מאוד תחרותיים והיום היה יותר כיף כי שיחקנו ביחד וברגע שאנחנו משחקים ככה יש גם סיכוי לצאת ולנצח. יש לנו כישרון בקבוצה ומתי שנהיה קשוחים ואגרסיביים זה ייתן לנו ניצחונות".

אחד המצטיינים של ירושלים הערב, אלישי כדיר, אמר בסיום: "אני חושב שאחד הדברים שמפילים אותנו זה הדיבורים על הפוטנציאל. לדעתי הכל מתחיל אצלנו מאגרסיביות. כשנלחמים ביחד ומשחקים אחד בשביל השני הפוטנציאל מתממש. חולון קבוצה שרצה וברגע שאנחנו עוזרים אחד לשני מרגישים את הכימיה. ברגע שאנחנו אחד, אנחנו חזקים וכשאנחנו לחוד אנחנו חלשים. כשנראה את זה נהיה קבוצה שקשה מאוד לעצור אותה".

מנגד, בחולון התייחסו לעובדה שהמשחק התקיים למרות הימים הקשים שעברו על הקבוצה ועל השחקנים. "לא בטוח שזה תפקידי להגיד אם צריך או לא צריך להיות משחק", אמר מאמן הקבוצה, דן שמיר. "אין לי ממש איך למדוד אם המצב השפיע על השחקנים. לא יודע בדיוק מה קורה בראש שלהם. ברור שלא היה לנו את זה מהרבה בחינות, גם בדברים שהם קצת עניין של שקט נפשי. המשחק לא התפתח לכיוון שלנו בשום שלב ונשארנו מאחור. אני צריך לחפש את הפתרונות. הקרדיט לירושלים, יש להם קבוצה טובה ומוכשרת ולא קל לעצור אותם".

דן שמיר מאמן הפועל חולון. ברני ארדוב
צריך לחפש את הפתרונות. שמיר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully