וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: דרבי אדום בגן נר

18.11.2012 / 17:54

לאחר שלא ניצחה מתחילת העונה, תארח הפועל גלבוע/גליל עליון את הפועל ת"א (19:30, 5+ לייב). כניסה חינם לתושבי הדרום

לאחר שהמשחקים בין אליצור אשקלון לבני הרצליה ובין מכבי ראשון לציון למכבי אשדוד נדחו היום (ראשון), רק משחק אחד ייערך מחר, ובו תארח הפועל גלבוע/גליל עליון את הפועל תל אביב (19:30, שידור ישיר ב-5+ לייב). הקבוצה של ליאור ליובין מגיעה למשחק ללא ניצחון לאחר חמישה משחקים, ועם יכולת שרחוקה מלהשביע רצון. בקבוצה יודעים שהפסד נוסף עשוי לגרור לראשונה העונה זעזועים, כשעל הפרק אפשרות להחליף שחקנים זרים.

בגלבוע החליטו ללכת לקראת תושבי הדרום, וכל אדם שיציג תעודת זהות בקופות האולם בגן נר ובו הוכחה כי הוא תושב הדרום, ייקבל כרטיס חינם למשחק. "כקבוצה אשר מגיעה מהפריפריה חשוב לנו להפגין סולידריות ואמפתיה, זה המעט שאנו יכולים לעשות בעבור תושבי הדרום. אנו מחזקים את צה"ל ומאחלים לימים שקטים יותר", הסביר יו"ר הקבוצה ירון אוחיון את ההחלטה.

מנגד מגיעה הפועל תל אביב להתמודדות לאחר שרצף הניצחונות שלה נעצר בשבוע שעבר בתבוסה הביתית למכבי חיפה. בקבוצה מקווים לחזור למסלול הניצחונות מול גלבוע/גליל, כשבמהלך השבוע חזרה המילה אגרסיביות מספר פעמים באימונים, לאחר התצוגה הנרפית במחזור האחרון.

"זה מבחן גדול מאוד בשבילנו, אנחנו רוצים להוכיח שהנפילה שבוע שעבר הייתה חד פעמית", אמר המנהל המקצועי אורי שלף לקראת המשחק, "יהיה משחק קשה מאוד, גליל קבוצה מצוינת שבמקרה שלה אפשר להגיד שהטבלה כן משקרת. המיקום הנוכחי שלה לא משקף את האיכויות שלה. הם יבואו להלחם על החיים שלהם ואנחנו נצטרך להלחם חזק יותר".

ליאור ליובין מאמן הפועל גלבוע/גליל עליון. אדריאן הרבשטיין
ירשום ניצחון ראשון העונה דווקא מול הפועל תל אביב? ליאור ליובין/אדריאן הרבשטיין

המספר הנוסף

2 – משחקים נערכו בין הקבוצות בעונה שעברה למרות שלא שיחקו באותה הליגה. הפועל תל אביב ניצחה בגביע המדינה, וגלבוע/גליל בחצי גמר הליגה הבלקנית.

8 – נקודות בלבד בממוצע למשחק קלע קרטיס קלי בניצחונות של הפועל תל אביב, לעומת 14.5 נקודות בהפסדי הקבוצה.

17.2 – כדורים במשחק מאבדת גלבוע/גליל, תחום בו היא מובילה את ליגת העל.

יעמוד למבחן: ליאור ליובין. מאמן גלבוע/גליל יודע שלמרות שנראה כי האחריות על פתיחת העונה הנוראית לא רובצת על כתפיו, אם לא יימצא את הדרך לניצחון הראשון, ועדיף כבר במשחק הקרוב, גם שמו יעלה כמועמד לעזיבה.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully