וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל בכדורסל: שני משחקים נדחו

18.11.2012 / 15:26

המפגשים בין אליצור אשקלון לבני הרצליה ובין מכבי ראשל"צ למכבי אשדוד נדחו בשלב זה ליום רביעי בשל המצב הביטחוני

מנהלת ליגת העל בכדורסל הודיעה היום (ראשון) על דחיית שני משחקים שהיו אמורים להתקיים מחר, אליצור אשקלון - בני הרצליה ומכבי ראשון לציון - מכבי אשדוד. בשלב זה המשחקים נדחו ליום רביעי.

בהודעה הרשמית נמסר: "מנהלת הליגה ערכה הערכת מצב היום בצהריים עם גורמים בפיקוד העורף ומשטרת ישראל . על פי הנחיות פיקוד העורף והמשטרה אין מניעה לקיים את המשחקים הערב בחולון, חיפה ואילת ומשחקים אלה יתקיימו כרגיל. נציגי פיקוד העורף והמשטרה ינחו את הצופים באולם בחולון איך לפעול במידה שתהיה אזעקה.

"בעקבות פניות רבות של אוהדים, נציגי העיריות ונציגי הקבוצות ותוך התחשבות בשחקנים, במאמנים ובצוותים המקצועיים ובמשפחותיהם אשר מתגוררים באשקלון ואשדוד ואשר לא יכולים לקיים אורח חיים ספורטיבי ואישי בתקופה האחרונה, וכן בעקבות הנחיות פיקוד העורף המונעות תנועת אוטובוסים אשר לא מאפשרות הגעת אוהדים מערים אלה למשחקים. מודיעה מנהלת הליגה כי שני המשחקים שהיו אמורים להתקיים מחר, יום ב': אליצור אשקלון מול בני הרצליה ומכבי ראשון לציון מול מכבי אשדוד יידחו בשלב זה ליום רביעי הקרוב. ביום שלישי הקרוב תתבצע הערכת מצב נוספת".

עדי אזולאי מאמן בני השרון/הרצליה. ברני ארדוב
מציאות קשה. עדי אזולאי/ברני ארדוב

הדחיות הללו מגיעות לאחר שאימון אליצור אשקלון, שנערך הבוקר (ראשון) באולם זיסמן ברמת גן, נקטע עם אזעקת צבע אדום בגוש דן. אנשי הקבוצה, שחלקם הספיקו עוד לשמוע הבוקר את האזעקות בעיר, מיהרו לחדר ההלבשה המוגן באולם ולאחר כחצי שעה חודש האימון המסכם לקראת המשחק שאמור להתקיים מחר מול בני הרצליה.

למרות שכאמור קיימו אימון מסכם, באשקלון הפעילו לחץ מאסיבי החל מסוף השבוע על מנהלת הליגה על מנת שזו תורה על דחיית המשחק ולא תחליף את הביתיות, כפי שרצו לעשות שם, וכעת מסתמן שהמשחק אכן יידחה. "אנחנו מתאמנים באופן חלקי ולא יכולים ככה לשחק", אמרו באשקלון היום.

בינתיים בקבוצה החל להתאמן שחקן הרכש מרקי פרי, שנחת בישראל ביום שישי האחרון ושוכן בתל אביב. מרכוס מור, זר נוסף של הקבוצה, ביקש לעזוב את ישראל למספר ימים עד שיירגע המצב, ובקבוצה שוקלים לאפשר לו לטוס.

* איגוד הכדורסל הודיע כי משחקי הליגות לנערים, נערות וקט סל, צפונית לבאר שבע ודרומית לרמת השרון, לא יתקיימו היום. גם משחקי חוץ של קבוצות מאזורים אלו לא ייערכו. כל המשחקים צפונית להרצליה ודרומית לבאר שבע, כולל בערים ירושלים, מודיעין, רמלה ולוד, ישוחקו כמתוכנן. בליגה הארצית לבוגרים ובליגה ב' אין דחיות, פרט למשחקיהן של עירוני באר שבע, מכבי גדרה והפועל באר טוביה.

ליגת העל בוואלה! ספורט

(עדכון ראשון: 11:29)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully