וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליון בפסגה אחרי ניצחון 0:3 על ריימס

הקבוצה של רמי גארד המשיכה בריצה שלה ועלתה למקום הראשון. בורדו שנייה אחרי 0:1 על מארסיי, טולוז שוב הפסידה

ארבע נקודות בלבד הפרידו עד הערב (ראשון) בין התשיעית בליגה הצרפתית למוליכה פריס סן ז'רמן. הקבוצה מהבירה הפסידה אתמול 2:1 בבית לראן, וכעת איבדה את הפסגה בעקבות הניצחון הביתי 0:3 של ליון על ריימס. מי שעלתה למקום השני היא בורדו, שמנעה ממארסיי לחזור לפסגה וניצחה אותה 0:1. טולוז המשיכה בנסיגה, עם הפסד 1:0 במגרשה של ניס.

יוהאן גורקוף שחקן ליון לפני אנתוני ובר שחקן ריימס. רויטרס
מתחיל להזכיר את הכושר מימי בורדו. יוהאן גורקוף לפני כובש השער העצמי אנתוני ובר/רויטרס

ליון - ריימס 0:3

הקבוצה של רמי גארד, שהפסידה רק פעם אחת העונה בליגה, טיפסה אל המקום הראשון בזכות ניצחון ביתי קל על העולה החדשה ריימס. האורחים החזיקו מעמד עד לדקה ה-45, אבל אז שער עצמי של אנתוני ובר אחרי מבצע מפתיע באגף וכדור רוחב של אנתוני רבייר, העניק לליון יתרון מוצדק. בדקה ה-73 נחלצה ריימס משער עצמי נוסף, אבל הכדור שחזר מהמשקוף נבעט מהאוויר פנימה על ידי בפטימבי גומיס. בדקת הסיום הגיע הקינוח, כשסטיד מלבראנק שלח את ליסנדרו לופס לשערו החמישי העונה בליגה.

שחקני בורדו חוגגים, שני מימין יוהאן גורפאן. רויטרס
העלה את בורדו למקום השני. יוהאן גופראן, שני מימין, עם החברים/רויטרס

בורדו - מארסיי 0:1

קרב הצמרת בין אלי בופ לאקסית המיתולוגית, הסתיים בניצחון יוקרתי של בורדו על המאמן עם הקסקט שמנע ממארסיי להגיע לפסגה. מארסיי הגיעה אחרי ניצחון אחד בלבד בחמשת המחזורים האחרונים, וחסרה לא מעט שחקני הרכב כמו ג'ורדן איוו המורחק ולואיק רמי ואנדרה פייר ג'יניאק הפצועים. בורדו ניצלה זאת היטב בסטאד שבאן דלמאס, ואחרי מחצית ראשונה מאופסת השיגה את ההכרעה עם כדור רוחב של בנואה טרמולינאס אותו המשיך יוהאן גופראן פנימה. בורדו שמרה על היתרון ועל מאזן ביתי נקי מהפסדים מאז חודש מרץ, כשהיא כעת במקום השני עם 24 נקודות (אחת פחות מהמוליכה ליון). מארסיי, שאיבדה בתוספת הזמן את לוקאס מנדס שהורחק, מדורגת רביעית עם 23 נקודות ומשחק חסר.

ניס - טולוז 0:1

הסגולים ממשיכים לאבד גובה עם הפסד שלישי ברציפות, הפעם לקבוצה של קלוד פואל. למרות מכת פציעות והרחקות, ניס רשמה משחק רביעי ללא הפסד. אחרי מספר החמצות, דריו סביטאניץ' הארגנטינאי היה חתום על שער הניצחון בדקה ה-60, כשכבש אחרי מצב נייח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully