וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ראן הדהימה את פריס סן ז'רמן, שער לבן בסט

האורחים ניצחו 1:2 בבירה עם תשעה שחקנים. בן בסט כבש ב-0:3 של ברסט על באסטיה, רק 2:2 לסנט אטיין מול אוויאן

המחזור ה-13 בליגה הצרפתית נערך בסוף השבוע והערב (שבת), נפלה הפתעה גדולה בדמות ניצחון חוץ של ראן הצנועה 1:2 בבירה על פריס סן ז'רמן. סנט אטיין בזבזה צ'אנס לעלות למקום הראשון כשאיבדה יתרון של שני שערים ב-2:2 שלה מול אוויאן, בעוד ברסט עם עדן בן בסט השיגה ניצחון ביתי נאה, 0:3 מול באסטיה, כשהישראלי אף כובש מהנקודה הלבנה. האלופה מונפלייה סיימה בתיקו 1:1 מאכזב בחוץ מול ולנסיין.

רומן אלסנדריני שחקן ראן (שלישי משמאל). רויטרס
איזו סנסציה. שחקני ראן חוגגים מול פ.ס.ז'/רויטרס

פ.ס.ז' - ראן 2:1

מה עובר על פריס סן ז'רמן? הקבוצה של אנצ'לוטי לא מפסיקה לפשל וכל הצמרת תוכל לעקוף אותה עד תום המחזור. הפריזאים הפסידו משחק ביתי שני ברציפות בליגה ולמעשה סיימו משחק שלישי רצוף ללא ניצחון.

מתפרצת של ראן הסתיימה בשער של רומן אלסנדריני הפורח כבר בדקה ה-13. המארחים, ללא זלאטן איברהימוביץ', שהמשיך לרצות את עונש ההרחקה שלו, הצליחו לאזן בדקה ה-21 בזכות הקפצה יפה של ננה מעל שוער ראן בנואה קוסטיל. חלפו חמש דקות בלבד והשוער האורח ראה את האדום אחרי שקיצץ את ז'רמי מנז מחוץ לרחבה. אלא שבלעדיו, ראן מצאה את השער השני שלה, עם כדור חופשי נהדר של ז'וליאן פרה, בדקה ה-34. שבע דקות מפתיחת המחצית השנייה, ראן נשארה כבר בתשעה שחקנים, עם צהוב שני לז'אן מאקון, אבל ההגנה נלחמה והמארחת המיליונרית, ללא זלאטן, פשוט הייתה אבודה והפסידה.

שחקני סנט אטיין. רויטרס
כל כך חבל. סנט אטיין חוגגת מוקדם מדי/רויטרס

אוויאן - סנט אטיין 2:2

הקבוצה של כריסטוף גלטייה קיוותה להמשיך לדהור קדימה, לרשום את ניצחונה הרביעי ברציפות בליגה ולעלות באופן זמני אל המקום הראשון, אבל במקום זה ראתה את יריבתה מבצעת קאמבק גדול. מקס גראדל הכה במארחים פעמיים בחצי השעה הראשונה, כשכבש בדקה ה-10 ובדקה ה-28 הכפיל את יתרונה של סנט אטיין. אוויאן, המשוועת לברוח מהקו האדום הצליחה לחזור כשצימקה שלוש דקות מפתיחת המחצית השניה מרגלי מוחמד רביו, ובדקה ה-80 השלימה את הקאמבק כשאלדו אנגולה קבע 2:2, והעניק לקבוצתו נקודה יקרה.

ברסט - באסטיה 0:3

גם הקבוצה של עדן בן בסט מנסה להשאיר מאחוריה את התחתית הבוערת, והערב היא עשתה צעד משמעותי בכיוון הנכון עם ניצחון ביתי מצוין. לארסן טורה כבש לזכותה של ברסט, דקה לפני המחצית, ובדקה ה-51 קיבלה ברסט סיוע נוסף מפרנסואה מארק שספג כרטיס אדום והותיר את האורחים בעשרה שחקנים. עשר דקות מאוחר יותר קיבלו המארחים פנדל, ובן בסט התכבד לכבוש את השני, כשבדקה ה-67 סגר סופית טורה את הסיפור כשכבש את השני שלו והבטיח את הניצחון.

משחקים נוספים:

ולנסיין - מונפלייה 1:1
לוולנסיין: גרגורי פוז'ול (39). למונפלייה: גאטן שארבונייה (16)

טרואה - נאנסי 3:3
לטרואה: גרנדי אנגוי (20), בנג'מין ניבה (82 ו-87 בפנדל). לנאנסי: סבסטיאן פויגרנייה (32), יוהאן מולו (34), אנדרה לואיז (45 בפנדל).

אז'קסיו - סושו 1:0
לסושו: סמואל בוהור (10, עצמי)

שחקן ברסט, עדן בן בסט. FRED TANNEAU, GettyImages
כבש והשיג ניצחון חשוב. בן בסט/GettyImages, FRED TANNEAU

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully