וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלו אנצ'לוטי: "אנחנו במשבר ואין לי בעיה לומר זאת"

פ.ס.ז' רשמה משחק ליגה שלישי ברציפות ללא ניצחון והמאמן סיפר: "אני כעוס. לא חושב שהפסדנו בגלל שזלאטן לא שיחק"

למרות שהשקיעה עשרות מיליוני יורו על רכש בקיץ, פריס סן ז'רמן נראית לא טוב. הקבוצה מבירת צרפת רשמה אתמול (שבת) משחק ליגה שלישי ברציפות ללא ניצחון והפעם הגדילה לעשות עם הפסד ביתי 2:1 לראן, ששיחקה במשך 90 דקות בתשעה שחקנים.

"אני מאוד כעוס", סיכם המאמן המפסיד קרלו אנצ'לוטי, "לא הייתה לנו גישה נכונה. המצב לא טוב כי הפסדנו שני משחקי בית ברציפות ואסור שזה יקרה לקבוצה שאנחנו רוצים להיות. אנחנו במשבר ואין לי בעיה להגיד את זה. אנחנו צריכים לצאת מהתקופה הזו במהירות ואם יהיו לנו האופי, הגישה ורמת המקצוענות הנכונים, זה מה שיהיה".

פ.ס.ז' לא הצליחה להסתדר אתמול בפעם השנייה ברציפות ללא זלאטן איברהימוביץ' המורחק, אבל אנצ'לוטי דחה את האפשרות שזו הסיבה להפסד. "אני לא חושב שהפסדנו בגלל זה", אמר המאמן האיטלקי, "שיחקנו טוב מאוד בלעדיו ב-0:2 על מארסיי בגביע. אני לא חושב שהתוצאות האחרונות לא היו טובות בגלל שהוא לא שיחק".

הקבוצה מבירת צרפת ממשיכה להוביל את הטבלה עם 23 נקודות, אך למארסיי כמות נקודות זהה ושני משחקים חסרים. ליון, סנט אטיין, ואלנסיין וראן משלימות צמרת צפופה למדי, כשלכולן 22 נקודות. לליון שני משחקים חסרים ולבורדו, שבמקום השביעי עם 21 נקודות, משחק חסר אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully