וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר גרסיה: "עשינו הכל, חוץ מלהבקיע"

17.11.2012 / 20:30

אוסקר גרסיה מנסה להסביר את הפסד מכבי ת"א, אלברמן: "ניצחון יוציא אותנו מזה". קשטן: "חשוב להראות שממשיכים כרגיל"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: דרור פיקלני

הפסד שני רצוף, משחק שני רצוף בלי לכבוש, מעידה כואבת בדרבי, פרשה מדאיגה עם אוסקר גרסיה. זה המאזן של מכבי תל אביב בימים האחרונים, ואין פלא שבקבוצה מתחילים לחשוש ממעידה שלילית אחרי ההפסד 1:0 לבני יהודה.

"היה קשה להכין את הקבוצה, כי לא התאמנו ביומיים האחרונים. אני באופן אישי מרגיש בטוח להיות כאן. אבל זה משחק שהיינו חייבים לשחק לפי ההתאחדות, אז צריך לשחק. אני לא יודע אם יש משהו מאחורי ההחלטה הזאת", אמר אוסקר גרסיה בסיום המפגש על ההחלטה לקיים את המשחק.

אוסקר גרסיה מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מודאג, ובצדק. אוסקר/ברני ארדוב

על היכולת של קבוצתו הערב אמר המאמן: "אם לא מבקיעים אי אפשר לנצח. הגענו להרבה הזדמנויות אבל לא היינו מדויקים. לבני יהודה היתה רק הזדמנות אחת והיא הבקיעה, וזה ההבדל. הגענו למצבים ולא הצלחנו לנצל אותם, זה משהו שצריך לשפר. גם עם אלירן עטר בהרכב לא הצלחנו להבקיע. הוא שחקן חשוב מאוד אבל אני לא חושב שאנחנו תלויים רק בו. אחרי שני הפסדים המטרה שלנו עכשיו היא לחזור למסלול הנצחונות".

גל אלברמן הוסיף: "אני לא מתכוון לתרץ. שלטנו לאורך כל המשחק, היו לנו מספיק מצבים כדי לנצח וחבל שלא עשינו את זה. גם אם לא דיברנו על זה, השתדלנו להתייחס אליו כמו אל משחק רגיל. האווירה לא היתה קלה, לא אצל השחקנים ולא בצוות המקצועי. עברנו ימים לא קלים. נכון שהיה קצת קשה להתרכז, ושילמנו על זה ביוקר. אבל שתי הקבוצות עלו לשחק באותה סיטואציה, זה לא היה קל לאף אחד".

דרור קשטן מאמן בני יהודה. ברני ארדוב
תנו לצה"ל לנצח. קשטן/ברני ארדוב

מנגד, המאמן המנצח דרור קשטן אמר בסיום: "זה בהחלט ניצחון יפה. העמידה שלנו במגרש היא שהכריעה את המשחק. אני חושב שבמחצית השניה היינו יכולים להגדיל את התוצאה, אבל בסך הכל אני מרוצה. נכון שמכבי תל אביב אולי שלטו מבחינה אופטית, אבל ברגע שהם נכנסו ל-30 מטר שלנו היתה להם בעיה לפרוץ את המערך שלנו. אנחנו צריכים להיות יותר מרוכזים בהתקפות המתפרצות שלנו, הן יכולות להיות קטלניות מאוד. יש לבני יהודה ריספקט לשם מכבי תל אביב וזה משהו שצריך לשנות. אם היינו מנצלים את המצבים מהמתפרצות, השאלה אם הגיע לנו לנצח כלל לא הייתה עולה. אני מאמין שכשמרינקוביץ' יבקיע, הסכר הזה ייפרץ".

על ההחלטה לקיים את המשחק אמר קשטן: "היה צריך לקיים את המשחק. אפילו בתדריך לשחקנים, כששמעתי את האזעקה, חשבתי ככה. אני אצטט את מרינקוביץ? שאמר שבסרביה זה היה יותר גרוע. יש לנו את כיפת ברזל ואנחנו גאים במוח היהודי שהמציא אותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully