וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות תקיים הערכת מצב לגבי המשחק בטדי

17.11.2012 / 20:43

אבי לוזון נמצא בקשר עם המשטרה בעקבות הנפילה אתמול באזור ירושלים. בכיר בהתאחדות: "כרגע המשחק יתקיים כרגיל"

יושב ראש ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון. מגד גוזני
דברים עלולים להשתנות עד מחר. לוזון/מגד גוזני

ההתאחדות לכדורגל אמורה לקיים הערב (שבת) או לכל המאוחר מחר בבוקר הערכת מצב לגבי המשחק מחר בטדי בין בית"ר ירושלים להפועל חיפה. נראה כי הערכת המצב נובעת מהאזעקה שנשמעה אתמול באזור ירושלים, בעקבות נפילת רקטה באזור גוש עציון. כזכור, במד"א מסרו לאחר נפילת הרקטה כי לא ידוע על נפגעים. ראש עיריית ירושלים ניר ברקת כבר הודיע כי זו ערוכה לירי לעבר הבירה ותרגלה את כל התרחישים האפשריים.

"יש לציין כי נכון לעכשיו המשחק אמור להתקיים כרגיל, אך הוראות פיקוד העורף והמשטרה עשויות להשתנות מעת לעת", אמר גורם בכיר בהתאחדות הערב. כרגע, ההתאחדות טרם קבעה מועד חלופי לשני המשחקים הדחויים בין הפועל באר שבע להפועל רמת גן ומ.ס אשדוד מול הפועל עכו.

מוקדם יותר הערב החליט אבי לוזון לאשר את קיום משחק הכדורגל בבלומפילד, בין מכבי תל אביב לבני יהודה, מהלך שעורר ביקורת מסוימת לאור ההחלטה לבטל את ההתמודדות בין מכבי פתח תקוה למכבי הרצליה, שהיתה אמורה להתקיים בראשון לציון. במכבי פתח תקוה היה מי שביקר את ההחלטה לקיים את המשחק בבלומפילד, כששחקן בקבוצה הבהיר: "לכאורה, זה נראה לא טוב. אם ביטלו את המשחק שלנו, היו צריכים לבטל גם את המשחק של מכבי תל אביב. העניין הוא שהמשחק שלנו לא מושך קהל ולא מסוקר בצורה דומה. לדעתי ההתאחדות ובעיקר המשטרה ניסו להוכיח ששגרת החיים נמשכת כרגיל".

רקטה נפלה באזור גוש עציון, נובמבר 2012. עומר מירון
הרטקה תשנה את גורל המשחק? חיילים מאתרים את הטיל שנחת באזור גוש עציון/עומר מירון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully