וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים-הפועל חיפה: "תחשבו על הילד מהדרום"

אוהדים מהדרום ייכנסו בחינם למשחק בין בית"ר להפועל חיפה. קלינגר: "אסור להסתנוור מניצחון אחד" (א', 19:55, ספ' 1 ו-HD)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* בפעם האחרונה שהפועל חיפה הגיעה לטדי בעונה שעברה היא סיימה ב-0:0 וקטעה לבית"ר רצף של 8 ניצחונות רצופים, הרצף השני בטיבו בהיסטוריה של המועדון.

* ערן לוי וחיים מגרלשווילי עשו את שנות הפריצה שלהם בקריירה בהפועל חיפה.

* בית"ר מגיעה למשחק לאחר 5 משחקים ללא הפסד ו-10 נקודות ב-4 המשחקים האחרונים.

* למרות הניצחון הראשון במחזור הקודם הפועל חיפה עדיין הקבוצה עם ההתקפה הגרועה בליגה, חמישה שערים בתשעה מחזורים בלבד.

* בשני המשחקים האחרונים לא הפסידה הפועל חיפה לבית"ר ירושלים כשבשלושת המשחקים בעונה שעברה ספגה חיפה רק שער אחד במשחקים מול בית"ר.

* הניצחון האחרון של בית"ר ירושלים בטדי על הפועל חיפה היה במרץ 2011.

שחקן בית"ר ירושלים, חיים מגרלשווילי. מגד גוזני
פוגש את האקסית. מגרלשווילי/מגד גוזני

מפתחות והכנות

בית"ר ירושלים:

הקבוצה ערכה הערב (שבת) את האימון המסכם לקראת המשחק נגד הפועל חיפה, וההתלבטות היחידה של אלי כהן בנוגע להרכב היא בקישור בין קובי מויאל לדומיניק גלאבינה, כאשר רק לפני המשחק יחליט המאמן באופן סופי באיזה הרכב לפתוח. עוד לפני כן אמר המאמן לשחקניו: "אנחנו חייבים להמשיך ולייצר רצף של משחקים טובים והצלחות, רק ככה אפשר להגיע לאן שאנחנו רוצים להגיע. אם נביא את המחצית השנייה מסכנין או את זאת מהפועל תל אביב אנחנו נעשה את שלנו אבל אנחנו צריכים להיות יציבים. אסור לזלזל לשנייה בהפועל חיפה, זאת קבוצה מסוכנת ומהירה שאם היא תופסת אתכם לא מוכנים משלמים על זה".

לקראת המשחק הזמינו בית"ר בשיתוף עם עמותת האוהדים את תושבי הדרום למשחק בהצגת תעודת זהות. מעבר לכך, כ-600 איש צפויים להגיע באוטובוסים מאשקלון בצורה מסודרת. במועדון מעריכים כי לפחות 1,000 איש מהדרום יגיעו מחר לטדי ובמידה ויהיה מזג האויר טוב תהיה רבבת צופים ביציעים. מעבר לתושבי הדרום, המועדון יצא במבצע לקראת המשחק מחר נגד הפועל חיפה וביום שני הבא נגד מכבי חיפה ומוכר כרטיס משולב לשני המשחקים במחיר של 120 ש"ח למבוגר ו-60 ש"ח לנוער.

כהן אמר בנוגע לאוהדים מהדרום שיגיעו: "המשחק הזה מיוחד כי בית"ר זאת הקבוצה הכי ייחודית עם אוהדים בכל הארץ ואנשים בדרום תחת הפגזות הוזמנו למשחק ויגיעו כדי להתאוורר וליהנות מכם. אנחנו צריכים לתת להם את השמחה הזאת".

בבית"ר ממתינים עדיין להתפתחויות בגזרת אלי טביב בתחילת השבוע הבא. טביב נסע לחו"ל בסוף השבוע והוא עדיין מנסה להבין כיצד להתמודד עם מצב בו עשויה ההתאחדות שלא לאפשר לו להיות הבעלים של בית"ר בסוף תקופת הצינון במידה ועדיין לא יסגור את כל ענייניו מול הפועל תל אביב. כמו כן, טביב מנסה לחשוב כיצד פותרים את בעיית ההתחייבויות העתידיות שעשויות לצוץ בהמשך וכרגע אין ערבות למי שיישא בהן. מקורביו של טביב חוששים כי גם אם משפטית גאיידמק יתחייב לשאת בחובות אלה, אין שום ערבות לכך שזה יהיה בסביבה כאשר חובות כאלה יעלו על הפרק וייתכן כי ידרשו מגאיידמק להפקיד סכום מסויים בנאמנות לתקופה זמן מוגבלת של עד שנתיים.

sheen-shitof

פנינת הבלקן

כל מה שצריך לדעת על נופש בקרואטיה - במחיר הכי משתלם

בשיתוף חברת התעופה הלאומית הקרואטית
אוהדי בית"ר ירושלים עם דגלי ישראל. מגד גוזני
יארחו את תושבי הדרום. אוהדי בית"ר/מגד גוזני

הפועל חיפה:

בהפועל חיפה שוחחו כל השבוע על חשיבות המשחק מול בית"ר ירושלים, כשניר קלינגר דיבר עם השחקנים באסיפות על כך שהם חייבים לשמור על המשכיות ויציבות אחרי הניצחון הראשון בשבוע שעבר. באימונים השבוע נרשמה אווירה חיובית בהרבה מהשבועות האחרונים כשהקצב גם עלה. קלינגר נוטה להישאר עם אותו שלד שפתח מול אשדוד כשגיא צרפתי צפוי לפתוח במקומו של הישאם כיוואן או סטפן דנקוביץ'. גם בחוד קלינגר מתלבט בין ולדימיר גלושצ'ביץ' לבין מהראן לאלה.

מחר בבוקר תצא הקבוצה לבית מלון בירושלים, ובקבוצה אמרו כי הם מקווים שבעת שהותם בירושלים לא תהיינה אזעקות, שכן הדבר עלול להפחיד את השחקנים הזרים שמרגישים בטוחים עד כה. "אזעקה אחת יכולה לערער את השחקנים הזרים", אמר גורם בחיפה, "אנחנו מקווים שהכל יעבור בשלום". אגב בקבוצה שוחחו על קיום המשחק כאשר מרבית השחקנים אמרו כי ברגעים כאלה עדיף לבטל את המשחק. קלינגר התייחס למשחק ואמר: "עשינו כבר את הצעד הראשון, אבל אנחנו צריכים להמשיך ואסור לנו להסתנוור. משחק מול בית"ר ירושלים הוא תמיד קשה ומעניין".

ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
"צריכים להמשיך קדימה". קלינגר/אדריאן הרבשטיין

יעמדו למבחן

בית"ר ירושלים: ערן לוי

העונה מתקדמת וערן לוי לא מצליח להתייצב כבורג המשמעותי בהתקפת בית"ר. אם יפתח בהרכב או על הספסל, לוי חייב להתחיל ולספק תוצרת אחרת במידה ותהיה אפשרות בינואר יבקש השריף להתחזק בחלוץ וידחק את לוי עמוק לספסל.

הפועל חיפה: יובל אבידור

החלוץ שבעונה שעברה היה אחד מהגורמים למסע ההישארות של הקבוצה צריך לנצל את המהירות שלו מול ההגנה של בית"ר ולחזור לעניינים כבר במשחק הקרוב. בחיפה יודעים שאבידור בכושר טוב שווה להם הרבה נקודות וכבר במשחק הזה החלוץ צריך להוכיח שהוא עדיין הסקורר של הקבוצה.

שחקן בית"ר ירושלים, ערן לוי. מגד גוזני
עשוי בקרוב להידחק לספסל. לוי/מגד גוזני

הרכבים

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, שי חדד, דינו שקבורץ, מתן בראשי, חיים מגרלשווילי, אופיר קריאף, דריו פרננדס, קובי מויאל (דומיניק גלאבינה), עמית בן שושן, אבי ריקן, חן עזריאל.

הפועל חיפה: קאלה דרשלר, גיא ליפקה, אושרי רואש, דושאן ברקוביץ', עדי שלג, יוסי דורה, פביאן סטולר, גיא צרפתי (הישאם כיוואן), גל אראל (סטפן דנקוביץ'), ולדימיר גלושצ'ביץ' (מהראן לאלה), יובל אבידור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully