וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביירון סקוט: "אין לנו את הכלים המנצחים על הספסל כרגע"

מאמן קליבלנד שלח מסר חד לעומרי כספי וחבריו: "לא מרוצה מהם". הישראלי יישאר ברוטציה לפחות בשני המשחקים הקרובים

עם שני נצחונות משמונת המשחקים הראשונים, קשה להגדיר את פתיחת העונה של קליבלנד כמוצלחת במיוחד. על אף נקודות אור בדמות היכולת של דיון ווייטרס ובעיקר קיירי אירווינג, והפריחה המחודשת של אנדרסון ורז'או, הקאבלירס סופרים כבר ארבעה הפסדים רצופים והלילה (בין שבת לראשון) הם יפגשו את דאלאס.

המאמן ביירון סקוט שלח היום אצבע מאשימה אל עבר הספסל שלו, בו נמצא גם הישראלי הראשון ב-NBA, עומרי כספי. "אם הייתי אומר ששי לנו את הכלים המנצחים בספסל, הייתי משקר", אמר המאמן. "אני לא הולך לשבת כאן ולהגיד שאני מרוצה מאיך שהספסל שלנו משחק, כי אני לא. אני יודע שהוא יכול לשחק הרבה יותר טוב".

בתקשורת בקליבלנד העלו את האפשרות לפיה הקאבס יצרפו בקרוב שחקן חופשי וותיק כלשהו - דרק פישר, קניון מרטין ומייקל פייטרוס נמצאים בשוק בין היתר - וסקוט הודה: "אם יש שם מישהו שיכול לעזור לנו, אנחנו בהחלט צריכים ללכת אחריו. אני רוצה לנצח, אני רוצה שנהיה תחרותיים בכל ערב".

בנוגע לכספי: הדיווח האחרון טוען כי המאמן ישאיר את הישראלי ברוטציה כמחליפו הראשון של הסמול פורוורד הפותח, אלונזו ג'י, לפחות במשחקים הקרובים מול דאלאס ופילדלפיה (בלילה בין ראשון לשני). סי ג'יי מיילס, שקיבל דקות על חשבון כספי בפתיחת העונה, אמור לקבל מנוחה כדי "לנקות את הראש", ולשוב בהקדם לרוטציה. אם כך, נדמה כאילו שני המשחקים הקרובים עלולים להיות מכריעים עבור כספי, שבשני המשחקים האחרונים קיבל 17 דקות במשותף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully