וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין לחץ מהליגה להעדיף שחקנים בינלאומיים כמו כספי"

המומחים שבחרו את הישראלי כמועמד לאולסטאר הסבירו את ההחלטה והודו: "כנראה שהוא לא ראוי". כספי: "לא חושב על זה"

יממה לאחר ששמו של עומרי כספי צץ במפתיע ברשימת 60 המועמדים הראשוניים לנבחרת המזרח באולסטאר, ניסו בקליבלנד להבין מה עומד מאחורי ההחלטה. את שמות המועמדים בוחר פאנל מומחים מצומצם של ארבעה אנשים - סטיב אשבורנר מ-NBA.COM, קני סמית' מ-TNT, דאג סמית' שמשמש כנשיא איגוד כתבי הכדורסל המקצוענים וג'ונתן פייגן מיוסטון כרוניקל, ששלחו את בחירותיהם עוד באוקטובר.

עומרי כספי (מימין), דיון ווייטרס, ביירון סקוט, קליבלנד קאבלירס. AP
במרכז סערה קטנה. כספי/AP

על פי השיטה כל קבוצה צריכה לשלוח לפחות שלושה מועמדים, ועל פי אשבורנר, שהגיב לנושא בראיון ל-'אקרון ביקון ג'ורנל', הפאנל לא התקשה לבחור בקיירי אירווינג ובאנדרסון ורז'או לייצג את הקאבס, אבל הסתבך עם הנציג השלישי, לאור העובדה שלא נהוג להכליל רוקיס.

"אני חושב שהייתה תחושה של אופטימיות מסיפורי פתיחת העונה סביבו", הסביר אשבורנר, שגילה שבמקום לבחור על פי עמדות החלוקה החדשה העונה היא ל-36 שחקנים מהקו הקדמי ו-24 מהקו האחורי. "שאר השחקנים בסגל של הקאבס פחות מוכרים, והחלטנו לבחור בו. כנראה שבבחירה שלנו יש 35 שחקנים שראויים למועמדות, ואחד שלא".

אלונזו ג'י שחקן קליבלנד קאבלירס. Michael Conroy, AP
לא נספר בתחילת העונה. ג'י/AP, Michael Conroy

על הטענה שהעובדה שכספי הוא ישראלי שיחקה תפקיד בהחלטה להעדיף אותו על פני אלונזו ג'י או טריסטן תומפסון השיב אשבורנר: "אין שום לחץ מצד הליגה לתת עדיפות לשחקנים בינלאומיים. בסך הכל ניסינו להעריך מי יהיה השחקן השלישי הכי טוב של הקאבס העונה, וזה לא היה יכול להיות הרוקי דיון ווייטרס, אז מי זה היה יכול להיות?".

בעקבות התגובות הזועמות למועמדותו של כספי מיהרו בישראל להקים עמוד פייסבוק הקורא לציבור הישראלי להצביע לפורוורד למרות הכל, אבל כספי עצמו לא נשמע מוטרד מהסוגייה. "טוב לדעת", הוא השיב כשהתבשר על כך. "אני לא יודע אם אקבל הרבה קולות מישראל, נחכה ונראה. אני ממש לא חושב על זה. אני מרוכז במה שאני צריך לעשות העונה כדי לעזור לקבוצה שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully