וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי לוזון, תתבגר. זה הזמן לדחות את המחזור

16.11.2012 / 16:45

ההתעקשות הילדותית לקיים את המחזור, רק מרחיקה את הכדורגל מהעם. תומר יצחק קורא לאבי לוזון לשכוח מהאינטרסים ולגלות אחריות

בדיוק לפני שלושה שבועות נדחה מחזור בליגת העל בשל יום הזיכרון לרצח רבין. רבים הרימו גבה (ובצדק גמור) ואפילו במרכז רבין טענו כי לא ביקשו כזו מחווה מצד ההתאחדות. מגרשי הכדורגל, בכל אופן, נותרו שוממים ללא כל הסבר רציני. דווקא עכשיו, כאשר בדרום מתנהלת מלחמה של ממש - ושלא יספרו לכם אחרת - אבי לוזון לוקח את תפקיד אחראי המוראל של עם ישראל ומתעקש על קיום מחזור חלקי. בדרום לא, במרכז ובצפון כן. ירי הטילים הבודדים לעבר איזור גוש דן הוכיח כי החמאס כבר לא עושה כל הבדלה. רק ההתאחדות ממשיכה בשלה.

יושב ראש ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון. קובי אליהו
ראש ממשלת הכדורגל? הגיע הזמן להתנהג ככזה. אבי לוזון/קובי אליהו

אין כל הצדקה לקיום מחזור בסוף השבוע הנוכחי, ולא רק באשדוד או באר שבע שנמצאות מבחינה זו בחזית. אימוני התל אביביות הופסקו, לקבוצות אחרות יש שחקנים אשר חווים ימים תחת אזעקות וכל הזרים מפוחדים. ומה באשר לאוהדים? מדוע תושבי אשקלון או קרית מלאכי צריכים לשבת במקלטים בזמן שקבוצתם האהודה משחקת בטדי או בקרית אליעזר? רוצים להפגין הזדהות כנה? אל תחלקו הזמנות למשחקים ותמלאו את מוחנו בסיסמאות ריקות מתוכן. חכו בסבלנות לרגיעה ורק אז תשלחו אוטובוסים להביא אוהדים מהדרום.

הרי ההתאחדות כבר הוכיחה שאפשר אחרת. ערב המחזור ביקשו אנשי מכבי יבנה, הקבוצה המייצגת את העיר בה אני מתגורר כל חיי, לדחות את משחק הקבוצה מול הפועל ירושלים. לא נפלו טילים בעיר (עדיין), גם לא נרד למקלטים בקרוב. המשחק אפילו לא תוכנן להתקיים ביבנה אלא בטדי, אבל במועדון הסבירו כי השגרה הופרה וסדר האימונים שובש לחלוטין בעקבות האירועים. למרבה ההפתעה, הבקשה התקבלה.

מאמן הפועל באר שבע אלישע לוי. ברני ארדוב
איך אפשר להתרכז בכדורגל? אימון הפועל באר שבע, במרכז הארץ/ברני ארדוב

כן, לפתע נשכחו כל האינטרסים הכלכליים (טוטו ווינר) והלאומיים ("שמירה על השגרה היא תשובה לטרור"). כך צריך לנהוג גם בליגת העל. ראיתם את המשחק חסר הערך הספורטיבי שהתנהל בראשון לציון. הקהל הצביע ברגליים - לאף אחד אין ראש לכדורגל כרגע. מתן לגיטימציה? אין כזה, לא לאיום מעזה ולא לאיום מאירופה.

קראתם נכון. זה החשש העיקרי של ההתאחדות - קבוצות מאירופה אשר יגלו על דחיית המחזור ויבקשו לא להגיע לישראל, כשברקע כמובן היורו החגיגי לנבחרות צעירות המתוכנן לקיץ. היינו שם, עברנו את זה. אין טעם לחכות להנחיית פיקוד העורף. במקום להיות המעודד הלאומי ולהודיע במשפט חסר טאקט כי "אפשר לראות כדורגל מהמקלטים", כדאי לאבי לוזון לגלות סוף כל סוף אחריות ולהפסיק להרחיק את העם מהענף המתרסק. במקום התעקשות ילדותית, זה הזמן לקצת בגרות. האיש שקרא לעצמו ראש ממשלת הכדורגל, צריך להתנהג כראש ממשלת הכדורגל של כולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully