וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושאניווה: "אם זה יימשך, אבקש לחזור הביתה"

16.11.2012 / 12:32

מ.ס אשדוד ערכה אימון במתחם חודורוב, הזרים שלה חוששים. מקרייב המריא לבולגריה. מזרחי: "לא צריך לבטל את המחזור"

מ.ס אשדוד ערכה הבוקר (שישי) אימון במתחם חודרוב בשל המצב הבטחוני והאיסור להתאמן בעיר עצמה. משחקה של הקבוצה שתוכנן למחר נגד הפועל עכו נדחה למועד אחר בעקבות הוראת פיקוד העורף לבטל את כל המשחקים באיזור הדרום. ראשי המועדון החליטו לבטל את כל אימוני מחלקת הנוער וקבוצות הילדים, בעוד הקבוצה הבוגרת נדדה כאמור למרכז עד שתושג רגיעה במצב באיזור ויתקבל אישור מפיקוד העורף והמשטרה לחזור ולהתאמן בעיר.

יוסי מזרחי מאמן מ.ס. אשדוד. קובי אליהו
"הוצאנו את הזרים מאשדוד כדי שיתאווררו כי הם עברו חוויה לא קלה, אבל מתרגלים לכל דבר, גם לרע ביותר וגם לטוב ביותר". יוסי מזרחי/קובי אליהו

לאחר שאמש הוחלט להעביר את ארבעת הזרים של הקבוצה לבית מלון בתל אביב, קיבל החלוץ דימיטאר מקרייב אישור להמריא לבולגריה יחד עם אישתו וביתו והוא צפוי לשוב ארצה בתחילת השבוע הבא. בשלב זה מסתמן כי משפחתו של החלוץ תישאר בבולגריה עד אשר יחזור השקט לאזור. גם בקרב הזרים האחרים קיים חשש בשל הימים הקשים שעברו על העיר אשדוד. בעוד שיא יא פטי משחק מספר שנים בישראל ומכיר את הסיטואציה, שני הזרים הנוספים ג'ואון אושאניווה וסאנדי ארצ'ון חוו לראשונה בחייהם מצב של מלחמה, אזעקות ונפילות טילים. בשלב זה נשארים השניים בישראל והם לנים כאמור בבית מלון בתל אביב עד שהמצב יירגע.

המאמן יוסי מזרחי התייחס להתמודדות עם המצב, ואמר: "זה לא תהליך פשוט כי יש כאלה שיודעים להתמודד טוב יותר ויש כאלה שמתמודדים פחות טוב. הוצאנו את הזרים מאשדוד כדי שיתאווררו כי הם עברו חוויה לא קלה, אבל מתרגלים לכל דבר, גם לרע ביותר וגם לטוב ביותר".

קשר מ.ס אשדוד סאנדי ארצ'ון. מגד גוזני
"הייתה מלחמת אזרחים בסרביה אבל בסלובניה אף פעם לא הייתה מלחמה כך שזו הפעם הראשונה שאני חווה דבר כזה". ארצ'ון/מגד גוזני

על קיום שאר המשחקים אמר המאמן: "אני לא חושב שצריך לבטל את שאר המשחקים כי זה פרס לאויבים שלנו שיורים עלינו טילים מכל עבר, ואם אפשר לשחק בגוש דן אז צריך לשחק. כוחות הביטחון שלנו ופיקוד העורף יחליטו היכן אפשר לשחק והיכן לא".

הניגרי אושאניווה הוסיף: "אם המצב יימשך ככה ושוב תהיה אזעקה גם בתל אביב אז אולי לא תהיה לי ברירה ואבקש לחזור הביתה ואשוב לכאן כשהכל יירגע. ארצ'ון ציין: "אני קצת מבולבל כי אני לא רגיל לדבר כזה. בחיים שלי לא שמעתי אזעקות וזה היה מפחיד, בתל אביב אמרו שזה בטוח יותר. הייתה מלחמת אזרחים בסרביה אבל בסלובניה אף פעם לא הייתה מלחמה כך שזו הפעם הראשונה שאני חווה דבר כזה".

לגבי המשך שהייתו בישראל הוסיף ארצ'ון: "אם זה יימשך עוד מספר שבועות, אולי אבקש לנסוע הביתה כי לא יהיו משחקים ובקושי נתאמן, אבל אם זה יהיה במשך יומיים-שלושה אז אני אשאר. המשפחה שלי רואה חדשות, אנחנו כל הזמן בטלפונים ואני אומר להם שאני בסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully