וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייק וודסון: "הניצחון הזה מראה שאנחנו אמיתיים"

מאמן הניקס התמוגג מהניצחון של קבוצתו המושלמת על הספרס. סמית': "כרמלו התבגר כשחקן". לברון: "ניסיתי למצוא אנרגיה"

פרשני ארצות הברית ניסו לנבא ולחזות כיצד תיראה העונה, אך ספק אם מי מהם ציפה כי בשלב זה, ניו יורק ניקס תעמוד בודדה עם מאזן מושלם. הניקס, שבמהלך הקיץ עסקו בעיקר ברכישת שחקנים מזדקנים שאבד עליהם הכלח וראו את ברוקלין נטס מתחזקים משמעותית ומאיימים על ההגמוניה שלהם בעיר, רשמו הלילה (בין חמישי לשישי) ניצחון שישי משישה משחקים, הפעם עם 100:104 על סן אנטוניו ספרס המצוינת, והריצה המדהימה שלהם בפתיחת העונה מסרבת להסתיים.

הניקס נקלעו לפיגור 12 נקודות במהלך הרבע האחרון, אך טסו לריצת 11:22 כדי לנצח את גרג פופוביץ' ושחקניו. "הניצחון הזה מראה לי שהריצה שלנו אמיתית לגמרי, שהקבוצה שלנו תילחם על מנת לנצח את הבית שלה", אמר מאמן הניקס מייק וודסון בסיום. "ניצחנו הלילה קבוצה נהדרת, מאומנת היטב. זו הפעם הראשונה אי פעם שאני מנצח בסן אנטוניו, כך שהתחושה היא טובה מאוד".

כרמלו אנתוני שחקן ניו יורק ניקס (משמאל). AP
מחמאות מכל כיוון. כרמלו אנתוני/AP

"הייתה נקודה במשחק שקראתי לכולם להתקבץ ואמרתי להם - 'השתמשו בי כפתיון'. זה עבד", סיפר בסיום כרמלו אנתוני, שהסתפק בתשע נקודות בלבד. "פופוביץ' עשה עבודה גדולה ולא הסתפק בדאבל טים עליי, אלא הביא שלושה שחקנים שישמרו עליי. בכל פעם שנגעתי בכדור, הוא גרם לי לראות שלושה שחקנים יריבים מול העיניים".

"אנתוני שיחק בצורה יוצאת מהכלל", התמוגג ג'יי אר סמית' מחברו לקבוצה, למרות שהגיבור התורן בניקס היה ריימונד פלטון, שסיים עם 27 נקודות. "בעבר, כשלא הלך לכרמלו ולא נכנסו לו הזריקות, הוא היה ממשיך לחפש את הזריקות שלו. העובדה שהוא מסר בכל פעם מעידה על ההתבגרות שהוא עשה. אף אחד אצלנו לא מחפש את הזריקה שלו, אנחנו רק מחפשים את הזריקה הכי טוב שאפשר להשיג".

מאנו ג'ינובילי התייחס להפסד השני העונה של הספרס, כמו גם ליכולת המפתיעה של הניקס: "קיבלנו החלטה וניסינו להוציא את כרמלו אנתוני מהמשחק כמה שאפשר. אבל הם היו פשוט מדהימים, הם קלעו זריקות מדהימות כפי שהיה מתחילת העונה. אנחנו בדרך כלל מגנים די טוב על איזור קו השלוש, אבל הם היו פשוט חדים". "יש סיבה שהמאזן של הניקס הוא כבר 0-6", סיכם בלקוניות מאמן הספס גרג פופוביץ'.

לברון ג'יימס, מיאמי היט. AP
עוד יום במשרד. לברון ג'יימס/AP

גם מיאמי רשמה ניצחון, כשהתאוששה הלילה מההפסד לקליפרס וגירדה ניצחון 93:98 בדנבר. בהיעדרו של דווין ווייד הפצוע, לברון ג'יימס לקח על עצמו את הקבוצה אפילו יותר מהרגיל, ופלרטט עם טכיפל דאבל כשסיים עם 27 נקודות, 12 אסיסטים ושבעה ריבאונדים. "שיחקנו מצוין במשך שלושה רבעים וידענו שהם יעשו ריצה ויחזרו למשחק אבל לא נתנו לניצחון הזה לחמוק לנו מבין האצבעות", אמר לברון ג'יימס. "באופן אישי, רק ניסיתי למצוא את האנרגיה כדי לגרום לניצחון שלנו, ואני שמח שהצלחתי לעשות את זה".

"ברבע האחרון הצלחנו לשגע אותם קצת, המומנטום היה בצד שני, והייתי מעדיף שבנקודה הזאת נמשיך לתקוף", אמר מאמן דנבר, ג'ורג' קארל. "האנרגיה הייתה בצד שלנו, אבל לא הראינו אופי. ההפסד הזה היה קצת בגלל חוסר אופי".

פול פירס שחקן בוסטון סלטיקס מול ג'ו ג'ונסון שחקן ברוקלין נטס. רויטרס
לוקח אחריות על ההחטאות הלא אופייניות בסיום. פול פירס/רויטרס

בזמן שהניקס חגגו בסן אנטוניו, גם ברוקלין נטס נראתה מצוין מול בוסטון. הסלטיקס הגיעו ל"ברקלייס סנטר" ללא רג'ון רונדו הנהדר, אולם כשהם עומדים על רצף של שלושה ניצחונות , ציפו לניצחון רביעי. אלא שהם נתקלו ביכולת טובה מאוד של המארחת השאפתנית, והפסידו 102:97. מי שהעניק לה את הניצחון בסופו של דבר היה ג'ו ג'ונסון, שדווקא רשם ערב בינוני עם 19 נקודות ב- 6-מ-19 בלבד מהשדה, אך התעלה ברגעי הסיום וקלע כמה סלים שהבטיחו את הניצחון.

"אני מת על רגעי הלחץ האלה", אמר ג'ו ג'ונסון בסיום. "לא הצלחתי לקלוע את הזריקות הרגילות שלו, אבל בשלוש הדקות האחרונות של המשחק ניסיתי להיות בריכוז מירבי". פול פירס היה יכול להשוות את התוצאה בדקה האחרונה, אך החטיא פעמיים מהקו. "לא מתאים לי להחטיא פעמיים במצב כזה. אני לוקח עליי את האשמה. אני זה שאמור לבצע את המהלכים הנכונים בדקות הסיום ואני הוא זה שלא הצליח לעשות אותם הלילה", אמר פירס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully