וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הניקס שמרו על מאזן מושלם גם מול הספרס

פלטון הוביל את ניו יורק ל-0:6 עם 25 נקודות ב-100:104. לברון היה קרוב לטריפל דאבל, מיאמי הסתבכה מול דנבר ב-93:98

שלושה משחקים קיבלו את פנינו הלילה (בין חמישי לשישי), כשבמוקד עמדהמפגש של ניו יורק המושלמת עם סן אנטוניו. הספרס, שהפסידו עד הלילה משחק אחד בלבד, ראו את הניקס מנצחים 100:104 ומטפסים ל-0:6 מדהים. ברוקלין עבדה קשה נגד בוסטון וניצחה אותה 97:102. במשחק המאוחר של הלילה לברון ג'יימס היה קרוב לסיים בטריפל דאבל אבל פספס אותו בגלל שלושה ריבאונדים שהיו חסרים לו. מה שלא פחות חשוב הוא שמיאמי שלו ניצחה במשחק צמוד 93:98.

ריימונד פלטון, ג'ייסון קיד שחקני ניו יורק ניקס. AP
באמת האמנתם שהם מסוגלים להשיג מאזן 0:6? פלטון וקיד/AP

סן אנטוניו (2:7) - ניו יורק (0:6) 104:100

מה תאמרו על הניקס שמנצחים לא רק קבוצות נחותות ממנה על הנייר ושולחים הצהרת כוונות לכל הליגה? המשחק עצמו נפתח ללא הגנות והרבע הראשון הסתיים ב-31:33 לניקס. שלוש שלשות רצופות (שתיים של רשאד וואלאס ואחת של סטיב נובאק) סידרו 40:48 לאורחים, אבל דני גרין עם שלשה משלו הוריד את הספרס ביתרון 55:57 להפסקה.

המשחק הצמוד נמשך גם ברבע השלישי כשמאנו ג'ינובילי וסטפן ג'קסון שמרו על היתרון בצד של סן אנטוניו (72:76 בסוף הרבע השלישי), אבל הדרמה האמיתית התחוללה ברבע האחרון כשריצת 11:22 של הניקס שינתה את המומנטום. זה התחיל כשג'יי אר סמית' וג'ייסון קיד קלעו שתי שלשות שהעניקו 95:100 לניקס כשנותרה דקה על השעון. צ'נדלר הקפיץ את ההפרש לשבע, בעוד בצד השני ג'קסון החטיא שלשה ודאנקן תיקן עם שתיים משלו, אבל סמית' סגר את הסיפור מהקו.

ריימונד פלטון סיים כקלעי המצטיין של הניקס עם 25 נקודות. ג'יי אר סמית' הוסיף 17, ג'ייסון קיד סיים עם 14 וטייסון צ'נדלר קלע 13. כרמלו אנתוני קלע רק תשע. טוני פארקר הוליך את קלעי סן אנטוניו עם 19 נקודות ו-12 אסיסטים, קאווי לאונרד הוסיף 16 וטים דאנקן סיים עם 14 נקודות ו-14 ריבאונדים.

דרון וויליאמס שחקן ברוקלין נטס מול לאנרדו בארבוסה שחקן בוסטון סלטיקס. רויטרס
אחוזים גבוהים מהקו של דרון וויליאמס וג'ו ג'ונסון יחד עם ההחטאות של פירס סידרו למארחים את הניצחון. דרון וויליאמס/רויטרס

ברוקלין (2:5) - בוסטון (4:5) 97:102

הסלטיקס כבר היו משוכנעים שהם עולים על דרך המלך אחרי שניצחו בשלושת המשחקים האחרונים שלהם, אבל לברוקלין הייתה יותר התלהבות שסידרה להם ניצחון ביתי רביעי העונה מחמשת המשחקים שלה ורביעי ברציפות. בוסטון עלתה לשחק ללא רייג'ון רונדו הפצוע, ובהיעדרו רשם פול פירס שתי החטאות גדולות בדקה האחרונה, שבסופו של דבר גם עלו לקבוצתו בהפסד.

שלוש דקות לסיום ג'ו ג'ונסון העניק יתרון לברוקלין (87:89) ויחד עם ברוק לופז היתרון צמח לשש. קווין גארנט וג'ף גרין קלעו יחד חמש נקודות כדי להוריד לנקודה, אבל אחוזים גבוהים מהקו של דרון וויליאמס וג'ו ג'ונסון יחד עם ההחטאות של פירס סידרו למארחים את הניצחון. לופז ו-וויליאמס סיימו כל אחד עם 24 נקודות, ג'ו ג'ונסון הוסיף 19. בצד המפסיד, פירס קלע 22, לאנרדו בארבוסה הוסיף 17 וקווין גארנט הסתפק ב-14.

דנבר (5:4) - מיאמי (3:7) 98:93

אחרי ההפסד האחרון לקליפרס, ההיט רק רצו להתאושש וזה בדיוק מה שהם עשו ללא דווין וויד מול הנאגטס, שהגיעו גם כן אחרי הפסד לפיניקס. זהו הניצחון הראשון של מיאמי בדנבר מאז 2002 ואחרי עשרה הפסדים, סוף סוף ההיט שברו את הנאחס מבחינתם.

שיין באטייה פתח בסערה ויחד עם לברון ג'יימס, ששוב נתן משחק גדול, הם ירדו ביתרון שמונה בסיום הרבע הראשון. ג'ורדן המילטון ניסה למנוע ממיאמי לברוח, אבל כריס בוש ולברון סיימו את המחצית עם פער דו ספרתי (42:54). הפער של מיאמי כבר הגיע ל-19 עם עוד שלשה של באטייה, אבל באמצע הרבע החלה הריצה של הנאגטס בראשות דנילו גלינארי ואנדרה מילר, שהקטינו ל-13. המתח הגיע לשיאו באמצע הרבע האחרון אחרי שמילר הוריד לנקודה (85:84), אבל שלשה של נוריס קול הקפיצה לארבע את ההפרש ולברון ג'יימס סגר את הסיפור מהעונשין.

לברון כאמור פספס טריפל דאבל אחרי שקלע 27 נקודות ולצידן הוא העמיד גם 12 אסיסטים ושבעה ריבאונדים. באטייה קלע 18 וכריס בוש סיים עם 14. בדנבר 19 של אנדרה מילר לא הספיקו. ג'באל מקגי קלע 18.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully